El programa de 3Cat Col·lapse, dirigit i presentat per Ricard Ustrell, la sèrie de 3Cat i TVE Això no és Suècia i el grup de Cornellà Estopa són tres dels guardonats de l’edició d’enguany dels premis Ondas, els quals atorguen anualment el Grup Prisa i la Cadena SER. Concretament, el programa televisiu que dirigeix Ustrell s’ha endut el premi a Millor Contingut de Proximitat, la sèrie per a 3Cat i RTVE ‘Això no és Suècia’, d’Aina Clotet i Marcel Borràs, ha aconseguit el guardó a Millor Sèrie de Comèdia i, dins els Ondas musicals, el grup originari de Cornellà s’ha endut el guardó a la trajectòria. Un premi que també ha obtingut la banda Los Chichos.

Els premis organitzats pel Grup Prisa també han reconegut la tasca del documental Como cazar a un monstruo, del cineasta català Carles Tamayo, i el pòdcast d’investigació de 3Cat El mar. El mur, conduït per la periodista de Catalunya Ràdio Mercè Folch dins el programa Solidaris, que s’ha endut el premi a Millor Programació Especial. Els guardons també han destacat la figura de la periodista Àngels Barceló, de la Cadena Ser, que ha rebut el premi a la Trajectòria o Millor Tasca Professional. Per altra banda, l’actriu canària Mònica López ha estat distingida com a Millor Intèrpret Femenina pel paper que desenvolupa a la sèrie Rapa de Movistar +.

‘La Revuelta’ també brilla als Ondas

Un altre dels programes de televisió guardonats en aquesta entrega de premis és ‘La Revuelta‘ de TVE, el programa presentat per David Broncano que ha usurpat el lideratge del prime time espanyol a l’Hormiguero i Pablo Motos. Concretament, l’espai de Broncano s’ha endut el premi a Millor Programa d’Entreteniment de Televisió. A banda, els especials elaborats per TVE, ETB i La Sexta amb motiu del vintè aniversari de l’11-M, que han aconseguit el guardó a Millor Programa d’Actualitat o Cobertura Especial.

Comparteix

Icona de pantalla completa