Catalunya Ràdio prepara un seguit de canvis per a la temporada d’estiu. Les vacances dels locutors habituals modifiquen les veus que estaran al capdavant dels formats estrella de la ràdio publica catalana. 3Cat ha compartit els noms que conduiran els programes les pròximes setmanes, a més a més de les variacions d’alguns dels seus espais.
‘El matí de Catalunya Ràdio’
Ricard Ustrell s’ha acomiadat temporalment dels micròfons d’El matí de Catalunya Ràdio. En el seu lloc hi serà Frederic Vincent, periodista de Catràdio i membre de l’equip de La Manchester, la productora de Ricard Ustrell. Vincent, home de confiança d’Ustrell, té una llarga trajectòria en el món de la ràdio, passant per diversos programes de la SER com Hora 14 o Hoy por Hoy, a més a més de formar part de l’equip del Col·lapse.

Tres veus per a ‘La tarda de Catalunya Ràdio’
La tarda de Catalunya Ràdio es repartirà entre tres veus de la casa. Agnès Marquès continuarà unes setmanes més conduint el programa, després de prendre el relleu d’Elisenda Carod fa uns mesos per la seva baixa de maternitat. Durant l’estiu els oients podran sentir dos perfils més: Anna Ayala i Roger Carandell.

Aquest últim, actual conductor del Que no surti d’aquí, l’espai de safareig i premsa rosa en català de Catràdio, prendrà el relleu de la seva companya, Marta Montaner, encarregada La tarda el passat estiu. Això sí, de cara a la temporada vinent, hi haurà una incorporació, com ja va avançar 3Cat fa unes setmanes. Francesc Garriga s’acomiada de la seva corresponsalia als Estats Units per ser el presentador d’aquest format.
Els caps de setmana amb ‘El suplement’
Roger Escapa també se n’anirà de vacances i tal com ha indicat a través de les xarxes socials, tornarà a l’estudi de Catràdio el pròxim 6 de setembre. I qui estarà al capdavant d’El suplement durant l’estiu? Marina Alaminos repetirà l’experiència del programa dels caps de setmana un any més.
Tal com ha indicat 3Cat a través de les seves xarxes socials, El suplement tindrà un horari especial. Les dues primeres setmanes, els dissabtes i diumenges, podrà seguir-se en directe a Catràdio de 9 a 13 i després, de 9 a 12, per donar pas a l’Ofici d’educar, un programa d’educació i criança de Catalunya Ràdio.
L’entreteniment no s’atura a la ràdio pública catalana perquè continuaran els capítols de Crims de dilluns a divendres de 12 a 13. Els caps de setmana, de 17 a 18 hi haurà les converses d’El divan i els fans d’El búnquer -que han acomiadat el programa després de cinc temporades- podran gaudir dels episodis d’en Peyu, en Jair i la Neus de dilluns a divendres de 22 a 23. Tot plegat, un servei que continuarà oferint l’actualitat i els seus programes estrella durant la temporada d’estiu.