Un accident entre un turisme i un camió a la carretera N-420, a l’altura del municipi de Riudecols, al Baix Camp, ha provocat la mort de tres persones que viatjaven en el cotxe. Segons les primeres informacions, els dos vehicles han xocat frontalment. Segons es veu en algunes imatges del sinistre, publicades pel Diari de Tarragona, la part posterior de la cabina del camió s’ha incendiat. Els agents, a hores d’ara, encara estan investigant les causes que han provocat l’accident.
L’avís l’ha rebut el cos de Mossos quan passaven pocs minuts de les tres de la tarda. En el turisme hi viatjaven cinc persones. L’accident també ha deixat tres persones més amb ferides. Una d’elles ha estat traslladada en estat crític a l’hospital Joan XXIII de Tarragona. Les altres dues presenten ferides menys greus i els serveis d’emergència les han dirigit a l’hospital Sant Joan de Reus.
Estem treballant 7 dotacions #bomberscat en l'accident de l'N-420 a Riudecols on han col·lidit un camió i un turisme (avís 15.07h). https://t.co/pXJtRkbPSS
— Bombers (@bomberscat) December 23, 2024
Fins al lloc de l’accident s’hi han desplaçat tres unitats dels Mossos, set dotacions dels Bombers i quatre unitats del SEM, tres de les quals ambulàncies i un helicòpter medicalitzat. La carretera encara està tallada. Les morts d’avui se sumen a un total de 135 víctimes mortals en accident de trànsit aquest any a Catalunya.
Atropellament a Osona
Final d’any negre pel que fa a víctimes mortals en accidents de trànsit. Aquest matí, un home ha atropellat una dona, que ha acabat morint, al municipi de Torelló. La Policia Local de Torelló li ha fet un test d’alcohol i drogues i l’home ha donat positiu en marihuana. La dona travessava un pas de vianants en el moment de l’accident. L’Ajuntament ha fet un comunicat lamentant els fets i ha decretat un dia de dol oficial. Es preveu que el conductor passi a disposició judicial aquest mateix dimarts.