Missing 'path' query parameter

Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes, de 28 i 29 anys, com a presumptes autors d’un robatori amb violència i intimidació i lesions lleus a un hostal de Figueres (Alt Empordà). Segons relata la policia de la Generalitat en un comunicat difós aquest dijous, els fets van tenir lloc el 13 de desembre, poc abans de les cinc de la matinada, quan dues persones vestides de fosc i amb passamuntanyes van irrompre a l’interior de l’hostal.

Els lladres, un amb una arma de foc, van aprofitar per entrar quan la recepcionista de l’hostal va obrir la porta per deixar sortir un client. Un cop dins de l’establiment, un d’ells va amenaçar la dona que estava a la recepció i, amb violència, la van obligar a anar fins a la zona del bar on hi havia cinc clients, als quals van obligar a tirar-se a terra i els van treure els telèfons mòbils, juntament amb el de la treballadora.

A banda dels telèfons mòbils, els lladres també van agafar els diners de la recaptació que hi havia a la caixa registradora i els que hi havia a la màquina escurabutxaques, que van haver de forçar per buidar-la.

Imatge d'arxiu d'un cotxe patrulla dels Mossos | Mossos
Imatge d’arxiu d’un cotxe patrulla dels Mossos | Mossos

Un dels clients acaba detingut

Després dels fets, la unitat de recerca de la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Figueres va iniciar una investigació que va permetre detenir un dels assaltants, a més d’un dels clients que estava al local i que estava al cas de l’atracament. L’altre assaltant va aconseguir escapar i ara els Mossos d’Esquadra l’estan buscant. 

Els agents van arrestar els dos sospitosos de 28 i 29 anys, i amb antecedents policials, entre el 20 i el 21 de desembre, i ja han passat a disposició del jutge de guàrdia de Figueres. La investigació continua oberta i la policia catalana no es descarta efectuar més detencions.

Més notícies
Notícia: Amnistia Internacional desvincula Tsunami Democràtic del terrorisme
Comparteix
L'organització demana als grups del Congrés modificar la llei d'amnistia per abordar indemnitzar a les víctimes
Notícia: Sánchez trenca l’últim tabú i ajuda Bildu a recuperar Pamplona
Comparteix
Els abertzales tiren endavant una moció de censura contra l'alcaldessa d'UPN amb els vots del PSOE
Notícia: El govern espanyol desencalla la B-40 i la Generalitat podrà gestionar les obres
Comparteix
El conveni entre les dues institucions, condició del PSC per aprovar els pressupostos del 2023, es podria signar en els "pròxims dies"
Notícia: Un exfutbolista del Reial Madrid fitxa per un famós programa de ball
Comparteix
Els dos primers concursants de 'Bailando con las estrellas' ja han estat confirmats per la productora

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter