Els amants de la Coca-Cola tenen un nou repte a conquerir. La marca nord-americana de begudes ha llançat un nou sabor al mercat que per aquells que no adoren el refresc és un pèl estrafolari. En concret, la companyia ha decidit fer una col·laboració amb una altra gran marca molt important i de reconeixement mundial. La fusió de les dues es podrà tastar durant un temps limitat i només es vendrà als Estats Units, però via online els més agosarats en podran comprar des de pràcticament qualsevol part del món. D’aquesta manera, Coca-Cola ajunta les seves famosíssimes bombolles amb el gust de ni més ni menys que les més que reconegudes Oreo, per obtenir un mix prou original que combina la dolçor de les galetes amb l’autèntic sabor del refresc, amb zero sucres afegits.
Aquesta setmana Coca-Cola ha anunciat el llançament d’aquesta nova beguda, que actualment ja està a la venda en diferents supermercats i botigues dels Estats Units. Segons sembla, la marca no s’ha atrevit a enviar existències d’aquesta nova beguda a tot el món i podria ser que la prova pilot fos dins del mercat nord-americà. No obstant això, els espanyols amb prou curiositat o valentia per provar la nova beguda la podran comprar a la pàgina web d’El Corte Inglés.

Fanta i Coca-Cola, un dels primers invents de la marca
No és la primera vegada que Coca-Cola experimenta amb sabors d’altres marques. Després de comprar Fanta, la companyia estatunidenca va decidir endinsar-se en el món de les mescles per aconseguir aquell refresc que tots de petits havíem inventat: la Coca-Cola amb Fanta de Taronja. No va ser un gran èxit, però després d’aquest anunci d’un nou sabor, es pot catalogar com el preludi d’una sèrie de col·laboracions, si més no, estranyes.