Vox pressiona Sàmper des del Parlament per esbrinar la “nacionalitat” dels delinqüents

Bateria de preguntes per respondre per escrit des del departament

Vox es vol fer notar al Parlament. Si la setmana passada presentava 350 preguntes relacionades amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, al paquet se n’afegeixen sis a Interior. Però lluny que el grup parlamentari ultraespanyolista vulgui esbrinar fets delinqüencials o aclarir problemes de seguretat, Vox va per un altre camí: constatar quines “nacionalitats” tenen els delinqüents.

Així, els d’Ignacio Garriga reclamen a Interior, a través de la fórmula de pregunta parlamentària escrita, la “nacionalitat dels autors” de delictes. En concret, reclama informació sobre l’origen nacional dels investigats per homicidi, tràfic de drogues, furts, robatoris amb força o intimidació, robatoris en establiments o domicilis i les agressions sexuals amb penetració. Tots els delictes que hagin estat perpetrats el 2020.

La idea de la formació és recollir aquesta informació i contrastar-la amb les dades facilitades al balanç de Criminalitat del ministeri de l’Interior. A més, la idea és obtenir xifres que puguin validar un dels seus punts forts de propaganda electoral identificar criminalitat amb immigració. Un relat que ha estat repetit constantment en els mítings -minoritaris- que la formació de Santiago Abascal va dur a terme arreu de Catalunya durant les eleccions al Parlament de Catalunya del passat 14-F.

Comentaris

    fat boy 28/04/2021 7:45 pm
    El que han de publicar es la localitat de naixement.
    Vox, PSOE, Comuns... tot la mateixa merda espanyola 28/04/2021 3:42 pm
    Quants catalanoparlants hi ha a les presons de Catalunya? 1 de cada 10? Ni tants. Quants castellanoparlants hi ha? 8 de cada 10? Potser més. Ja està contestada la pregunta, senyoria.
    Ha ha ha 28/04/2021 3:02 pm
    DNI VOZX és el que penso, arriga.
    Català emprenyat 28/04/2021 11:47 am
    Entro i lo primer que vec es un negret amb el nou dni català, si es que fan venir ganes de votar a Vox!
    11
    82
    Respon
    Moncho 28/04/2021 11:22 am
    Si, si claredat prou discriminació en totes les dades, a TV3 també, i destí dels FONS de CONTINGÈNCIA de la Generalitat.
    4
    109
    Respon
    d'on no n'hi ha no en raja 28/04/2021 10:56 am
    els primers delinqüents son els mateixos de vox, abascal, garriga ...
    Maria 28/04/2021 10:54 am
    Potser s'enduran una sorpresa... Però només utilitzaran la dada concreta que els interessi. Alguns d'aquests delictes són patrimoni quasi exclusiu de paramilitars de l'Europa de l'Est... i amb aquests no tindran trons.
    Narcís 28/04/2021 10:48 am
    Només sé que tots són entrats amb Gobiernos del PSOE i del PP ( i no pocs sense ser de l' espai Schengen .. ' relaciones bilaterales ' ? ) ! PD : i què dir-ne dels falsos/ farsants i baliga-balaga esquerranosos .. ' nostra casa, és vostra casa ' , ' benvinguts ' , i d'altres bestieses ( com no en teníem prou amb els vinguts de país veí botxí . . ) ! Nota : si els actes criminals els patissin aquests manaies de baixa mena començant pels parents del jefe del estado, ministros . .. . acabant pels de Podem i la CUP . . . Anotació al marge : en l' endemig, la població legal, treballadora sigui aturada o no i ses famílies sofrint por i rebent tota mena d' acte penal ( ça com lla si mateix estat fa el que fa .. canten' a por ellos ' .. i fumen llurs diners sota aparença de tribunals .. què pot esperar ningú de bo ! ) !
    Tomppa 28/04/2021 10:26 am
    Només faltaria que si tenim el dret a saber si el criminal es un home o un dona, de Finlàndia, d'Alemanya etc. que no tindriem dret a saber com sovint els crims més fastigoses a societat fan els amics de populistes ... si tothom ja sabem el truc, si no es diu nacionalitat = mena o un immigrant, si es diu nacionalitat etc. es que potser es un immigrant que ja té nacionalitat ... qui s'ajuda amagar l'informació que tothom ja sap ? Si un finlandes viola una noia catalana, això vol dir que tothom estaré en contra que arriba els finlandesos a Catalunya ? Dubto ... si cada setmana els finlandesos violaria les noies catalanes potser que estaria bé deixar la gent a reaccionar-hi i no pas deixar ells a creure que la societat es patètica i no sap reaccionar. Si es important no donar l'informació sobre res també al futur que no es diu si els violadors eren homes o guardias civils etc. també ? Oi què no té cap sentit ?
    Ñordos=delinquents 28/04/2021 8:16 am
    Per mi endevant, que publiquin la nacionalitat dels delinquents, i veureu com la majoria son espanyols.
    99
    22
    Respon
      En Patufet astronauta 28/04/2021 8:26 am
      Com tu? Mira el teu DNI, a veure que hi posa. Ah, val, que no saps llegir, ja m'ho semblava.
      8
      127
      Respon
        Jo mateix 28/04/2021 3:11 pm
        Resulta que el meu DNI, posa Principat d`Andorra, idiota.... tinc aquesta sort.
          Pedro 28/04/2021 9:39 pm
          Que bueno, resulta que Andorra NO tiene DNI. Informate antes de escribir tonterias.
        Jo també he mirat el meu DNI... 28/04/2021 8:47 am
        ... i posa: MENGEM ELS COLLONS!!!
        49
        23
        Respon
    Eusebi Grau Jordà 27/04/2021 11:53 pm
    Feixisme nazi en estat pur
      Tomppa 28/04/2021 10:28 am
      Feixisme historicament ha estat intenta d'amagar l'informació ... manipular la realitat = feixisme, fes-ho mirar, fa vergonya això.
    Joan 27/04/2021 11:44 pm
    Només mirant la nacionalitat de qui esta a la presó, dades públiques, ja és pot deduir.
    Ramon 27/04/2021 10:54 pm
    La nacionalitat ja ens la diuen, només que indirectament: quan l'ometen ja sabem que és immigrant no espanyol.
    32
    157
    Respon
      Tomppa 28/04/2021 10:29 am
      Es veritat, si veig que moltes capallans manipulats no saben aquest truc ... la gent encara estar manipulat dins el seu país de Disney a on putes i drogues no porta 5-10% del seu PIB.
      Maria 28/04/2021 8:18 am
      Tinc un familiar que treballa en una presó, el 96% parlen en espanyol, que cada un tregui les seves conclusions, no cal dir res mes.
        Ramon 28/04/2021 12:41 pm
        Goita, el pertorbat se'ns ha fet un canvi de gènere. Compte, doncs, que ara dir-li tarugu ja serà transfòbia.
        Ramon 28/04/2021 10:20 am
        Goita, el pertorbat se'ns ha fet un canvi de sexe. Compte, doncs, que ara dir-li tarugu ja serà transfòbia.
    Jose 27/04/2021 10:16 pm
    Pero en que quedamos Quico. No se le iba a hacer un cordón a estos fachas? Lo que no sale en los medios, no existe. Y esta es una máxima del País y del Mundo cuando Pedro J. Así que a ver si nos aplicamos. Por otra parte un servidor cada vez que veo esa palabra escrita, me dan arcadas y eso también me lo ahorraría.
      En quin idioma parles? 28/04/2021 7:44 am
      Ves que no siguis un d'aquests delinqüents estrangers!