Iceta, relegat a substituir Uribes al ministeri de Cultura

El cessament de diversos ministres forma part de la remodelació que està tenint lloc al si del govern espanyol

José Manuel Rodríguez Uribes deixarà el Ministeri de Cultura, segons ha avançat El País. Miquel Iceta serà el seu substitut, segons informen fonts governamentals. Així, Iceta deixarà el ministeri de Política Territorial, que passarà a mans d’Isabel Rodríguez, que també serà la nova portaveu de l’executiu. Pedro Sánchez compareixerà aquest dissabte per anunciar tots els relleus. El cessament de diversos ministres forma part de la remodelació que està tenint lloc al si del govern espanyol per fer front a la recuperació econòmica i social post-pandèmia.

Comentaris

    Veritas 10/07/2021 3:22 pm
    Miguel Iceta com a pagament als seus serveis ha rebut el ministeri perfecte per a ell, "Cultura i Esports". Sobretot tenint en compte que el més a prop que ha estat de la cultura i d'un titulo universitari és quan va anar per darrer cop a la copisteria, i en relació al tema esport només cal observar el seu herculi i cuidat cos i la seva estilitzada i envejable figura. En relació a aquest apartat (esports) ja ha pres la primera mesura, tots els esportistes -homes- olímpics de lluita hauran de passar unes proves de força i flexibilitat que no ha indicat................
    uno que vive en Tabarnia 10/07/2021 3:34 pm
    ben mirat el IZ te el tipus perfecta per ser un esprinter de 110 metres vallas, ja, i de llegir deu llegir llibres sobre la etica i moral que ell no te, aixo si la llenga llarga per llepar si que la te i la deu fer anar molt be, segons els resultats
    Tal com raja 10/07/2021 4:12 pm
    Ara sí que hem begut oli.
    fat boy 10/07/2021 4:16 pm
    L'Iceta l'unic esport que ha practicat en sa vida es tirar al plat.
    blup 10/07/2021 4:21 pm
    i encara li va gran
    Agustí Vilella Guasch 10/07/2021 4:25 pm
    Relegat?, ell, un paio sense formació, que no ha treballat mai en sa vida, MINISTRO!!, quasi res. Seria ministro del que fos, encabat la pagueta vitalícia, les portes giratòries, i au, anar ballant!!!
    Josep 10/07/2021 4:52 pm
    Iceta? Cultura? Quina cultura si es gairebé analfabet. Deu ser per ballar a la tómbola de la festa de la rosa psctera...
    Lloca iceta, kiri, qui 10/07/2021 5:07 pm
    La lloca Iceta ha durat menys que fer un ou farrat. I continua per que es la quota pertinent de ltgi?
    Anònim 10/07/2021 10:25 pm
    En Farsanchez hauria d'haver endegat un ministeri de ballarugues per ficar-hi en mandonguilla. En temps d'en Franco hi havia la secció de "coros y danzas" de la Falange que ara seria tot un èxit amb l'Iceta al front
    Veterà antifranquista. 11/07/2021 6:01 am
    L'Iceta, de cultura, en té menys que vergonya. Per aixó és , segons la mentalitat espanyola, el tipus idoni.
    Teix 11/07/2021 7:55 am
    Miquel Izeta, mira que em cau bé però, ministre de cultura i esports? Wikipedia: “Es va matricular a la facultat de Química durant un any[3][4][5] i després a la facultat d'Econòmiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, però després de cursar cinc vegades seguides el primer curs i esgotar totes les convocatories disponibles, va ser finalment expulsat del centre Un l’imagineu president una assemblea de rectors? La cosa de l’esport l’entenc més, per allò de la baldufeta saltirona.
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 11/07/2021 12:52 pm
    Mira, veus ? La enganyifa aquesta de la taula de diàleg podria servir alguna cosa, per exemple negociar quan estaríem disposats a pagar cada català perquè es quedessin en mandonguilla a Madrid per sempre més. I posats, en Isla i tota la trepa del psc (amb descompte per quantitat que són molts eh )