Ciudadanos està demanant informació sobre la situació processal del diputat del Partit Popular per Castelló Óscar Clavell, processat per prevaricaciómalversació i frau en la seva etapa com a alcalde de Vall d’Uixó (Castelló) per decidir si exigeix la seva acta a la direcció del PP en el context de les negociacions per acabar investint Mariano Rajoy.

 

Tot i això, el PP ha sortit a la seva defensa, al·legant no és un cas de corrupció, ja que es tracta d’un cas de prevaricació “administrativa” per una denúncia “política” promoguda per l’oposició en el seu Ajuntament, segons ha assegurat el vicesecretari d’Organització del PP, Fernando Martínez Maillo.

 

Tenint en compte que el pacte anticorrupció de PP i Ciutadans exigeix la sortida immediata dels membres del Govern i de les Corts investigats per corrupció, Ciutadans ha demanat informació sobre el cas de Clavell per decidir si exigeix la seva acta a la direcció del PP o bé entén que és una polèmica aliena a la corrupció i imputable a una mala praxi a l’exercici de l’activitat política.

 

En roda de premsa al Congrés, Martínez Maillo ha agraït a Ciudadanos que s’hagi pres un temps per estudiar el cas de Clavell, que segons la seva opinió no encaixa en els paràmetres de la corrupció sinó que en tot cas pot ser prevaricació administrativa.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa