Junqueras celebra amb “orgull i alegria” que Catalunya torni a tenir un president d’ERC

El president d’Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, ha celebrat aquest divendres amb “orgull i alegria” que Catalunya tornarà a tenir un president de la Generalitat del seu partit, després que aquest divendres Pere Aragonès sortirà -previsiblement- investit com a cap del Govern. En una entrevista a TV3, ha manifestat que està “convençut” que el president a l’exili, Carles Puigdemont, està “content” amb l’acord que ha arribat la seva formació, Junts per Catalunya, amb els republicans. No ha volgut aclarir, però, si avui farà una trucada a Puigdemont, i ha insistit que el més important és la investidura d’Aragonès.

Comentaris

    ER es un Fake, no volen la independencia Maig 21, 2021 | 11:20
    Junqueres, ens has venut, no enganyeu mes al Catalans, vosaltres no teniu la independencia com a prioritat, ni a llarg termini.
    83
    34
    Respon
    Ramon Maig 21, 2021 | 11:52
    ERC va néixer tenint tres trets nefasts (caïnisme, ineptitud i pulsió palanganera vers una Espanya que la té per amiga), però també un de bo (nacionalisme català amb especial èmfasi en la defensa de la llengua). L'ERC actual ha accentuat els tres tres nefasts i ha abandonat el bo. ERC sempre va ser un error. Ara és un horror. Raó per la qual tots els enemics de la nació catalana porten anys i anys intentant que els patriotes catalans votem ERC en lloc de Convergència abans, i en lloc de Junts per Catalunya ara. Tanmateix, que maco, que hagin de fer veure que celebren la formació d'aquest Govern que s'assembla al que pretenien com un ou a una castanya.
    44
    26
    Respon
    fideli Maig 21, 2021 | 12:25
    ja es veu com tv3 deixeu... garantia total de submissió
    72
    68
    Respon
    Pajaritu Maig 21, 2021 | 12:28
    Un Pechident tricéfalo, en el Parlament, en Waterloo y en la cárcel. ¿Cuál será la bienpensante? ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    Gavà Maig 21, 2021 | 13:22
    Tota la xerrameca d’Aragonès es pot resumir en dos punts, com els manaments dels catòlics. 1.- Estimaràs i obeiràs el règim colonial borbònic per sobre de totes les coses i 2.- Estimaràs els espanyols com a tu mateix per l’amor de mossèn Junqueras, Amén.
    uno que vive en Tabarnia Maig 21, 2021 | 15:43
    recorde.ho aquella publicacio de fa bastants anys , no si era el Papus, La codorniz, una publicacio que sortia un fatxa amb un homenet sentat als seus hombros, rien totes les seves gracies i fent constanment la pilota, aquest es L,Aragones
      Ramon Maig 21, 2021 | 16:32
      No era un pop?
    Jac Jou Maig 22, 2021 | 07:01
    Vaja , el que no es va presentar a la proclamació de la república , ara celebrant no se que , un traïdor i un covard amb totes les lletres .
    Ricard Maig 22, 2021 | 11:18
    Jo ja votava ERC quan era minoritari. Ara haig d'optar per opcions més diafanament independentistes per l'agressió s la que estem sotmesos pels racistes anticatalans. En tot cas jo el que valorare es el que faci el President, i no de quin partit sigui. Li desitjo molt d'èxit.
    Junqueras y su negrito aragones del oous.dri Maig 22, 2021 | 13:31
    Aragones es la minyona amb peineta Sanchez drl nefast esoanyol Junqueras de Sanchez.155. Aragones no es res de res , insignificant i miembro del Opus.Dei, catolicisme de butxaca plena
    Víctor, emprenyat. Maig 22, 2021 | 13:37
    Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya Senyor CARLES PUIGDEMONT I CASAMAJÓ. Sempre al vostre costat.
    Ex- votant d`' ERC. Maig 22, 2021 | 16:40
    Millor que les coses vagin sigui com sigui; tanmateix haig de dir que , poc més d'un any enrera, hagues estat d'alló mes content. Avui ja no. Sort i a veure.
    El Maig 23, 2021 | 20:55
    Festa i canapes als despatxos, fredor al carrer
    Jo Maig 23, 2021 | 22:06
    Doncs jo u celebro amb tristesa i resignació.