Missing 'path' query parameter

El líder d’ERC, Oriol Junqueras, ha lamentat que la manifestació de l’ANC per la Diada de l’Onze de Setembre “va en contra de molts independentistes i de l’independentisme majoritari d’aquest país”, i ho ha considerat un error. “A mi m’agradaria poder ser-hi i que l’independentisme sumés en tots els àmbits, també en el de la mobilització al carrer”, ha assegurat en una entrevista en la Cadena Ser d’aquest dimarts, en la qual s’ha mostrat molt crític davant l’entitat independentista.

Manifestació de l’ANC

Desitja que la manifestació vagi bé

Així mateix, Junqueras ha desitjat que la manifestació de l’ANC “vagi tan bé com sigui possible” i ha advocat per un independentisme que tingui una actitud inclusiva, integradora i de suma. Tot plegat després que el president de la Generalitat, Pere Aragonès, anunciés que no aniria a la manifestació convocada per l’ANC per la Diada. Un dels motius que va esgrimir va ser que la manifestació “va en contra dels partits” i els republicans consideren que no és una manifestació transversal. Tot i això, sí que hi aniran dirigents d’ERC, malgrat les crítiques.

Mas també critica l’ANC

De fet, l’expresident Artur Mas també s’ha pronunciat al respecte i considera que la manifestació no s’ha convocat per anar contra una part de l’independentisme, però el que no entén és la posició de l’ANC d’anar contra els partits. En aquest sentit, Mas diu que quan ella era president era partidari de no anar-hi, ja que, com a president, s’ha de representar a tots els catalans. Un altre dirigent de Junts que entén la decisió d’Aragonès és l’exalcalde de Barcelona de Xavier Trias.

Amb tot plegat, Aragonès sí que anirà a l’acte d’Òmnium i a tots els esdeveniments commemoratius que es produeixen durant la Diada de l’Onze de Setembre. ERC ja va demanar a l’ANC que reconsiderés la manifestació de la Diada, que considera que no és transversal.

Més notícies
Notícia: Aragonès sí que participarà en l’acte d’Òmnium de la Diada
Comparteix
Està previst que hi hagi representants de totes les formacions independentistes
Notícia: Els Mossos temen una Diada amb escridassades als polítics i aldarulls al carrer
Comparteix
La comissaria General d’Informació recomana als comandaments del cos incrementar els dispositius de seguretat i es prepara per a possibles "batalles"
Notícia: Torra fa una crida a la mobilització per la Diada per “recuperar la força”
Comparteix
L'expresident diu que els "enganys" de la taula de diàleg han de reforçar el moviment independentista
Notícia: ERC pressiona l’ANC perquè replantegi la manifestació de la Diada
Comparteix
Aragonès assegura que participarà en els actes que reflecteixin pluralitat

Comentaris

  1. Icona del comentari de: rd a setembre 06, 2022 | 10:47
    rd setembre 06, 2022 | 10:47
    botifler
    60
    Icona de dislike al comentari de: rd a setembre 06, 2022 | 10:47 35
    Respon
    • Icona del comentari de: Realitat a setembre 06, 2022 | 11:46
      Realitat setembre 06, 2022 | 11:46
      A banda del que dius, es cert que l'ANC s'ha independitzat de l'independentisme, o sigui ha fet la desunio mes forta i això mai es bo. Es legitim que vulguin una manera per arribar a un fi, pero si es radicalitzen en ella perdrem a molta gent per el cami i potser l'hegemonia
      44
      Icona de dislike al comentari de: Realitat a setembre 06, 2022 | 11:46 53
      Respon
      • Icona del comentari de: Rerealitat a setembre 06, 2022 | 12:14
        Rerealitat setembre 06, 2022 | 12:14
        L'ANC farà això que dius si ERC aconsegueix controlar-la com fa temps que te Òmnium al seu servei. Veurem si se'n surt.
        52
        Icona de dislike al comentari de: Rerealitat a setembre 06, 2022 | 12:14 27
        Respon
      • Icona del comentari de: Rosa a setembre 06, 2022 | 15:09
        Rosa setembre 06, 2022 | 15:09
        L'estratègia de tots els partits i organitzacions és legítima, si s'ha adoptat amb el vist i plau de socis i /o votants i respecta l'acordat. El que no és legítim és el que fa ER dir una cosa per guanyar les eleccions i fer la contrària quan ja té els vots a la butxaca i a sobre criticar els altres. Si Junqueras i Aragonès es volen agenollar davant d'Espanya que ho facin, però que no diguin que lluiten per la independència i ni posin bastons a la roda dels altres.
        • Icona del comentari de: Per Rosseta la corruptgent curteta a setembre 06, 2022 | 20:26
          Per Rosseta la corruptgent curteta setembre 06, 2022 | 20:26
          Dius: "El que no és legítim és el que fa ER dir una cosa per guanyar les eleccions..." Ho pots demostrar? El que si podem demostrar amb les hemeroteques és el que va prometre el batxiller foll des de l'exili: Tornaré quan guanyi les eleccions, i ens va encolomar al pallasso Torra...
          • Icona del comentari de: Rosseta de 'bote' a setembre 07, 2022 | 09:00
            Rosseta de "bote" setembre 07, 2022 | 09:00
            "xoxo morenote"
          • Icona del comentari de: Ja n'hi ha prou a setembre 07, 2022 | 14:41
            Ja n'hi ha prou setembre 07, 2022 | 14:41
            Ets curt dethe ganbals, sols saps parlar del batxler, ambno despreci. Saps que estàs despreciant a, tots els ciurtadans que sols han arribat fins al batxillerat? I tu quins estudis tens, dropo?
            1
            Icona de dislike al comentari de: Ja n'hi ha prou a setembre 07, 2022 | 14:41 1
    • Icona del comentari de: Junqueras ets ben convergent a setembre 06, 2022 | 12:35
      Junqueras ets ben convergent setembre 06, 2022 | 12:35
      JUNQUERAS penses igual que. MAS I TRIAS, els antics convergents, ostres ,tu... heu girat la truita
      41
      Icona de dislike al comentari de: Junqueras ets ben convergent a setembre 06, 2022 | 12:35 34
      Respon
  2. Icona del comentari de: tros de quòniam a setembre 06, 2022 | 10:50
    tros de quòniam setembre 06, 2022 | 10:50
    oriol, fots fàstic, com pots dir això d'una entitat, realment ho penses, que durant tot el temps que has estat a la presó, ho ha donat tot per la teva llibertat i per la resta del presos polítics. Que passa, que el preu de la teva llibertat, del teu indult, d'abraçades amb el miguel yzeta, fa que diguis barbaritats com aquesta
    88
    Icona de dislike al comentari de: tros de quòniam a setembre 06, 2022 | 10:50 51
    Respon
    • Icona del comentari de: elMónCorruptgent.Cot a setembre 06, 2022 | 12:44
      elMónCorruptgent.Cot setembre 06, 2022 | 12:44
      Com és que no heu publicat la resposta al tros de quoniam? Només li deia que a mi em feia més fàstic el batxiller foll que va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot i tothom enmerdat. Ara viu a un palauet a un barri ric de Waterloo i amb una generosa pensió bitalicia que mai s'ha guanyat.
      17
      Icona de dislike al comentari de: elMónCorruptgent.Cot a setembre 06, 2022 | 12:44 48
      Respon
      • Icona del comentari de: COM a setembre 06, 2022 | 18:02
        COM setembre 06, 2022 | 18:02
        Si va suspendre la DUI crec que part de la culpa la tenen junqueres i la ploramiques de la martona rovira. Au ves a pastar rufián infiltrat.
        • Icona del comentari de: creus només? a setembre 06, 2022 | 20:22
          creus només? setembre 06, 2022 | 20:22
          poc seriós, demostra-ho o deus ser corruptgent...
    • Icona del comentari de: elMónCorruptgent.Cot a setembre 06, 2022 | 13:00
      elMónCorruptgent.Cot setembre 06, 2022 | 13:00
      Com és que no heu publicat cap resposta al tros de quoniam? Cot, saps que al menys ni han 3 i totes censurades. Entens perquè t'han retallat les sucoses subvencions que rebies de l'amo corruptgent? Vas estudiar periodisme a Ankara o a Madriz?
      13
      Icona de dislike al comentari de: elMónCorruptgent.Cot a setembre 06, 2022 | 13:00 34
      Respon
    • Icona del comentari de: Tens raó, ets un tros de quoniam... a setembre 06, 2022 | 17:39
      Tens raó, ets un tros de quoniam... setembre 06, 2022 | 17:39
      Des que'ls corruptgents van posar a Jordi Sánchez, quan havia guanyat Liz Castro, al capdavant de l'ANC la van putinejar. L'ANC no ha donat res ni per Junqueras ni per cap pres polític, si fos per ells encara estarian a presó ja que'ls corruptgents ni voleu ni sabeu dialogar, només voleu merder i rebentar-ho tot.
  3. Icona del comentari de: Ricardo B. a setembre 06, 2022 | 10:59
    Ricardo B. setembre 06, 2022 | 10:59
    erc va en contra de la independència, erc es la sucursal autonomista del psoe
    79
    Icona de dislike al comentari de: Ricardo B. a setembre 06, 2022 | 10:59 41
    Respon
  4. Icona del comentari de: Ricard a setembre 06, 2022 | 11:00
    Ricard setembre 06, 2022 | 11:00
    I per?què hauriem d’anar a favor de partits que estan negociant amb el Psoe a cavi de res? O és que el nostre futur nomès passa pel “peix al cove”?
    72
    Icona de dislike al comentari de: Ricard a setembre 06, 2022 | 11:00 30
    Respon
    • Icona del comentari de: Si noi, a setembre 06, 2022 | 11:47
      Si noi, setembre 06, 2022 | 11:47
      en canvi els corruptgents van negociar regalar la DIBA al PSOEcat, quan havia guanyat ERC, a canvi de mantenir menjadores com el Port de BCN que fa 40 anys presideix un corruptgent, avui Damià Calvet. També boicotejan la taula de diàleg per demanar l'amnistia de TOTS els represaliats (inclosos els de carrer) i un referèndum d'autodeterminació, què n'esperen treura? Mantenir sous i menjadores?
      25
      Icona de dislike al comentari de: Si noi, a setembre 06, 2022 | 11:47 42
      Respon
      • Icona del comentari de: Si noi a setembre 06, 2022 | 12:18
        Si noi setembre 06, 2022 | 12:18
        I 329mil eurus en un anunci dels jocs olímpics mafiosos no és corrupció? O dir que faras la independència i no fer-la? o pactar amb la SSS? O ferrovial, o el que sortirà quan el estado podrit ja no necessiti a ERC? La corrupció és la manera qu e te el estado d'impedir la independència, i te corromputs a tots els partits, no siguis innocent, noi.
        45
        Icona de dislike al comentari de: Si noi a setembre 06, 2022 | 12:18 22
        Respon
        • Icona del comentari de: Ets corruptgent, oi? a setembre 06, 2022 | 13:34
          Ets corruptgent, oi? setembre 06, 2022 | 13:34
          Es reconeix fàcilment per la manera que teniu de socialitzar la merda i privatitzar els beneficis...
          22
          Icona de dislike al comentari de: Ets corruptgent, oi? a setembre 06, 2022 | 13:34 25
          Respon
      • Icona del comentari de: Lleida a setembre 06, 2022 | 13:26
        Lleida setembre 06, 2022 | 13:26
        Hinopia
  5. Icona del comentari de: marxem a setembre 06, 2022 | 11:03
    marxem setembre 06, 2022 | 11:03
    Si, si si si, contra un partit que s'ha venut als interessos de l'estat espanyol. No teniu vergonya ni dignitat.
    62
    Icona de dislike al comentari de: marxem a setembre 06, 2022 | 11:03 42
    Respon
    • Icona del comentari de: Ningú s'ha venut, ens han venut! a setembre 06, 2022 | 12:39
      Ningú s'ha venut, ens han venut! setembre 06, 2022 | 12:39
      Un batxiller foll, que mai vam votar, va vendre l'independentisme català quan va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat. Ara viu a un palauet d'un barri ric a Waterloo i li ha quedat una generosa pensió vitalicia que mai s'ha guanyat...
      24
      Icona de dislike al comentari de: Ningú s'ha venut, ens han venut! a setembre 06, 2022 | 12:39 44
      Respon
  6. Icona del comentari de: L'ANC ha estat prostituida a setembre 06, 2022 | 11:20
    L'ANC ha estat prostituida setembre 06, 2022 | 11:20
    La Carme Forcadell la va portar a la gloria. Després van haver-hi eleccions i va guanyar Liz Castro, però no era de la corda corruptgent i van posar a dit (costum corruptgent per triar hereu) al peix bullit Jordi Sànchez. Paluzie tampoc va reeixir i la d'ara la caga massa aviat. Els corruptgents, cosa que tocan cosa que trencan...
    64
    Icona de dislike al comentari de: L'ANC ha estat prostituida a setembre 06, 2022 | 11:20 60
    Respon
    • Icona del comentari de: Desperta a setembre 06, 2022 | 11:30
      Desperta setembre 06, 2022 | 11:30
      La Forcadell treballava i treballa al servei d'ERC, el partit de la Soraya SS.
      44
      Icona de dislike al comentari de: Desperta a setembre 06, 2022 | 11:30 40
      Respon
    • Icona del comentari de: Curiós a setembre 06, 2022 | 11:35
      Curiós setembre 06, 2022 | 11:35
      Que erc i Junts es gastin 329 mil eurus per un anunci què és segons tú? No vulguis amagar la corrupció d'erc també. De fet, quan el estado ja no neseciti erc, li airejarà les corrupteles que ara li permet i fomenta entre els seus càrrecs.
      29
      Icona de dislike al comentari de: Curiós a setembre 06, 2022 | 11:35 20
      Respon
      • Icona del comentari de: Quina corrupció? Ill·luminans... a setembre 06, 2022 | 11:41
        Quina corrupció? Ill·luminans... setembre 06, 2022 | 11:41
        Quins contractes a amics han fraccionat per evitar el control del Parlament? Què han suspès la DUI en segons i han fugit deixant-ho tot enmerdat? També tenen missals andorrans com la mare superiora?
        14
        Icona de dislike al comentari de: Quina corrupció? Ill·luminans... a setembre 06, 2022 | 11:41 25
        Respon
        • Icona del comentari de: De què parles? a setembre 06, 2022 | 12:19
          De què parles? setembre 06, 2022 | 12:19
          Que el govern aixequi la DUI. No diuen ells que son independentistes i tenen majoria?
          26
          Icona de dislike al comentari de: De què parles? a setembre 06, 2022 | 12:19 18
          Respon
          • Icona del comentari de: No caldria aixecar la DUI si no l'hagués suspès! a setembre 06, 2022 | 12:55
            No caldria aixecar la DUI si no l'hagués suspès! setembre 06, 2022 | 12:55
            Per què no la va aixecar el pallasso Torra que va posar a dit com hereu? Més ruc i no neixes, neng...
            42
            Icona de dislike al comentari de: No caldria aixecar la DUI si no l'hagués suspès! a setembre 06, 2022 | 12:55 22
        • Icona del comentari de: Antonio a setembre 06, 2022 | 13:21
          Antonio setembre 06, 2022 | 13:21
          Sempre he sentit (i ja tinc una edat) que es millor fugir que lliurar-se al enemic
          • Icona del comentari de: Vamos bien, muy bien. a setembre 06, 2022 | 14:50
            Vamos bien, muy bien. setembre 06, 2022 | 14:50
            Junco ha hecho muchas cosas en prisión:
            2
            Icona de dislike al comentari de: Vamos bien, muy bien. a setembre 06, 2022 | 14:50 4
          • Icona del comentari de: Garibaldi a setembre 06, 2022 | 14:55
            Garibaldi setembre 06, 2022 | 14:55
            Si Sr, com diuen els italians: "soldat que fuig, serveix per la pròxima guerra".
            8
            Icona de dislike al comentari de: Garibaldi a setembre 06, 2022 | 14:55 2
          • Icona del comentari de: Jo també tinc una edat a setembre 06, 2022 | 15:14
            Jo també tinc una edat setembre 06, 2022 | 15:14
            Hi ha una tercera opción que és lluitar, mai fugir deixant als companys enmerdats fins al coll.
            22
            Icona de dislike al comentari de: Jo també tinc una edat a setembre 06, 2022 | 15:14 8
          • Icona del comentari de: betelheuse a setembre 06, 2022 | 18:36
            betelheuse setembre 06, 2022 | 18:36
            Efectivament. de la peli "El presoner de Zenda" : "*qui fuig i salva la vida podra lluitar un altre dia "
            6
            Icona de dislike al comentari de: betelheuse a setembre 06, 2022 | 18:36 1
          • Icona del comentari de: Clar que si betelheuse a setembre 06, 2022 | 20:54
            Clar que si betelheuse setembre 06, 2022 | 20:54
            A costa de les baixes que ha deixat fugint en lloc de plantar cara...
    • Icona del comentari de: Lleida a setembre 06, 2022 | 13:27
      Lleida setembre 06, 2022 | 13:27
      Perquè insultés?
      • Icona del comentari de: Si noi, a setembre 06, 2022 | 20:42
        Si noi, setembre 06, 2022 | 20:42
        només et preocupan els comentaris que deixan en evidència als corruptgents? el comentari que tens a sota tambe insulta, i gratuïtament sense cap argument. No veus que fas el ridícul com tots els becaris corruptgents que vomiteu per aquí?
  7. Icona del comentari de: Vesalamerda pallasso a setembre 06, 2022 | 11:27
    Vesalamerda pallasso setembre 06, 2022 | 11:27
    La cúpula d'Erc no és independentista. I vostè és un estafador còmplice del estado terrorista.
    43
    Icona de dislike al comentari de: Vesalamerda pallasso a setembre 06, 2022 | 11:27 33
    Respon
    • Icona del comentari de: Còmplice? a setembre 06, 2022 | 11:50
      Còmplice? setembre 06, 2022 | 11:50
      Més que'l batxiller foll que va suspendre la DUI (que vam votar i guanyar sota les porres dels piolines) en segons abans de fugir deixant-ho tot enmerdat "cames ajudeu-me"?
      41
      Icona de dislike al comentari de: Còmplice? a setembre 06, 2022 | 11:50 33
      Respon
      • Icona del comentari de: Informat millor a setembre 06, 2022 | 12:22
        Informat millor setembre 06, 2022 | 12:22
        El President no pactava amb la Soraya com feia i fa en Junqueras, d'amagat i en contra del President. La DUI es va suspendre temporalment per que en Junqueras així ho va forçar enganyant al President explicant-li que en Rajoy pactaria.
        36
        Icona de dislike al comentari de: Informat millor a setembre 06, 2022 | 12:22 39
        Respon
        • Icona del comentari de: Prou a setembre 06, 2022 | 13:00
          Prou setembre 06, 2022 | 13:00
          Prou, prou, prou.
  8. Icona del comentari de: Pudor a socarrim a setembre 06, 2022 | 11:32
    Pudor a socarrim setembre 06, 2022 | 11:32
    Quan manava la Forcadell, llavors pròxima a ERC, l'ANC si que podia ser crítica i exigir al govern, però resulta que ara no. I no només això, sinò que aquell que té sobre l'espasa de l'indult revisable, implícitament crida a no assistir.
    47
    Icona de dislike al comentari de: Pudor a socarrim a setembre 06, 2022 | 11:32 34
    Respon
    • Icona del comentari de: Si noi, a setembre 06, 2022 | 11:38
      Si noi, setembre 06, 2022 | 11:38
      agraeix-ho al batxiller foll per suspendre la DUI en segons i fugir deixant-ho tot enmerdat...
      16
      Icona de dislike al comentari de: Si noi, a setembre 06, 2022 | 11:38 29
      Respon
      • Icona del comentari de: Renoi a setembre 06, 2022 | 12:37
        Renoi setembre 06, 2022 | 12:37
        Emmardat, no, a punt per aixecar la DUI quan hi hagués majoria Independentista. No l'heu aixecat, ergo no sou independentistes.
        22
        Icona de dislike al comentari de: Renoi a setembre 06, 2022 | 12:37 18
        Respon
      • Icona del comentari de: Renoi a setembre 06, 2022 | 12:37
        Renoi setembre 06, 2022 | 12:37
        Emmardat, no, a punt per aixecar la DUI quan hi hagués majoria Independentista. No l'heu aixecat, ergo no sou independentistes.
        • Icona del comentari de: Una pregunta a setembre 06, 2022 | 13:54
          Una pregunta setembre 06, 2022 | 13:54
          Cóm ho fas per que un comentari es publiqui dos cops seguits? A mi sempre m'apareix "comentari duplicat" i estic de sort si em publican el primer, cal ser corruptgent de 8 cognoms? Parent de Cot?
          11
          Icona de dislike al comentari de: Una pregunta a setembre 06, 2022 | 13:54 20
          Respon
          • Icona del comentari de: Gonzalo a setembre 07, 2022 | 08:58
            Gonzalo setembre 07, 2022 | 08:58
            Es que como sois tan cortitos, para que lo entendáis mejor. Jajaja!
  9. Icona del comentari de: Luisnomeacuerdo a setembre 06, 2022 | 11:33
    Luisnomeacuerdo setembre 06, 2022 | 11:33
    Que tío, no deja de sorprenderme donde pone el ojo pone la butifarra, tiene a los borreguetes descolocados.
  10. Icona del comentari de: David a setembre 06, 2022 | 11:37
    David setembre 06, 2022 | 11:37
    És contradictori perquè diu que no és l'ANC, ni la seva direcció sinó "una part de la seva direcció" que va en contra d'una part de l'independentisme. És a dir, s'excusa en una ínfima part de persones per no anar a la manifestació. Això fa pensar que realment no vol anar a la manifestació per altres qüestions, en la meva opinió, qüestions polítiques com demostrar que s'aparta de la reivindicació d'independència per tal de millorar tractes amb Madrid i perquè no hi hagi "foto".
    33
    Icona de dislike al comentari de: David a setembre 06, 2022 | 11:37 20
    Respon
    • Icona del comentari de: Tu ets corruptgent, oi? I dels curtets... a setembre 06, 2022 | 12:21
      Tu ets corruptgent, oi? I dels curtets... setembre 06, 2022 | 12:21
      A on parla de "infima" part? Afegeixes adjectius a on no hi són...
      18
      Icona de dislike al comentari de: Tu ets corruptgent, oi? I dels curtets... a setembre 06, 2022 | 12:21 21
      Respon
      • Icona del comentari de: Robert a setembre 06, 2022 | 12:51
        Robert setembre 06, 2022 | 12:51
        A en David no el conec, però segurament no és ni una cosa ni l'altra. Solament escriu més o menys encertadament, la seva opinió en forma de comentari. Assossegat i calmat una mica.
        • Icona del comentari de: ??? a setembre 06, 2022 | 13:40
          ??? setembre 06, 2022 | 13:40
          Quan escriguis una resposta així al nostrat Sonat que només vomita insults tindràs un xic de credibilitat...
      • Icona del comentari de: David__ a setembre 06, 2022 | 15:56
        David__ setembre 06, 2022 | 15:56
        "ínfima" es dedueix del text (per qui sap llegir i comprendre, és clar). Resulta "una part de la direcció" (Junqueras dixit) és una "infima" part del total de l'ANC. Et posaré un exemple. Si l'ANC te 10 directius en contra d'ERC i té 10.000 socis (que no tenen perquè estar d'acord amb aquesta "part" de directius) aleshores 10 de 10000 són una ínfima part. Però l'ANC té molts més milers de socis, pel que tinc entès. Aleshores no nomes és "ínfima" sinó menyspreable si parlem d'assistir a una manifestació amb milers d'independentistes que no són directius de res. Per altra Junqueras i Aragonès també assisteixen i es reuneixen en conferències i diversos actes on la majoria estan en contra d'ells. En resum, hi torno: pots aprofitar agafar protagonisme en una manifestació o no anar-hi perquè t'interessa distingir-te de cara a no semblar massa "independentista" i poder relacionar-te més còmodament amb els teus interlocutors espanyols.
        • Icona del comentari de: Deixa-ho estar a setembre 06, 2022 | 18:20
          Deixa-ho estar setembre 06, 2022 | 18:20
          No t'hi escarrassis. La C d'ERC és de curts.
    • Icona del comentari de: si a setembre 06, 2022 | 12:39
      si setembre 06, 2022 | 12:39
      Es refereix i es queixa de la part de la direcció de l'ANC que no es deixa controlar per ERC.
      21
      Icona de dislike al comentari de: si a setembre 06, 2022 | 12:39 20
      Respon
  11. Icona del comentari de: Joan de l'Os a setembre 06, 2022 | 11:44
    Joan de l'Os setembre 06, 2022 | 11:44
    Els mateixos arguments que la quinta columna del PSC, confondre la crítica qu els despulla i fer veure que és un atac a les "majories" .Els socialistes dieun voler preservar la "majoria" dels catalans, ERC la dels independentistes, l'objectiu el mateix, fer callar i adormir la gent i assegurar els seu imperi del no fer res, no moure res, viure de la demagogia del partit i anar tirant. Independència per a calendes gregues, la setmana dels tres dijous.
    32
    Icona de dislike al comentari de: Joan de l'Os a setembre 06, 2022 | 11:44 35
    Respon
  12. Icona del comentari de: Gonzalo a setembre 06, 2022 | 11:47
    Gonzalo setembre 06, 2022 | 11:47
    Ay osito! Como provocas a los hiperventilados laZisnaZis. Jajaja! Van a estar mejor los comentarios de estos borregos que la noticia. Jajaja! Seguid entreteniendonos. Nos asegurais horas y horas de risas y diversión. Jajaja!
  13. Icona del comentari de: Ai, ai, ai, el Ferrovial està loco, loco, loco a setembre 06, 2022 | 11:56
    Ai, ai, ai, el Ferrovial està loco, loco, loco setembre 06, 2022 | 11:56
    Ni cas, està boig el corrupte DON FERROVIAL JUNQUERAS. Pobre ERCorrupció Junqueras, quina estafada, forrar al hermano ladrón. Quina familia de lladres españols, els Junqueras de ESPAÑA.UNA Y LADRONA
  14. Icona del comentari de: ernst a setembre 06, 2022 | 12:22
    ernst setembre 06, 2022 | 12:22
    Tenen collons en calificarse d`'ìndependentistes Ara mes collons te la gent que s'els sreu i els vota
    30
    Icona de dislike al comentari de: ernst a setembre 06, 2022 | 12:22 20
    Respon
  15. Icona del comentari de: Xavier a setembre 06, 2022 | 12:32
    Xavier setembre 06, 2022 | 12:32
    La manifestació de la Diada, a partir d'aquest any, s'hauria de fer a la plaça Sant Jaume, davant del Palau de la Generalitat i carrers adjacents, contra els partits del govern català i la CUP, que diuen ser independentistes. L'etapa de les manifestacions contra el govern espanyol ha d'estar superada. El problema el tenim a casa nostra, sense cap tipus d'estratègia política per assumir la independència. Autonomisme pur i dur per assegurar-se la poltrona. Deixaré de votar-los i em quedaré a casa. No són dignes de representar-me.
    • Icona del comentari de: Ha !, ha ! a setembre 06, 2022 | 12:48
      Ha !, ha ! setembre 06, 2022 | 12:48
      Xavier això que has escrit és una "resolució" de la FAES ? Xavier, ja n'hi ha prou de fer el mec, set veu el llautó d'una hora lluny.
  16. Icona del comentari de: Actes amb madrid a setembre 06, 2022 | 12:32
    Actes amb madrid setembre 06, 2022 | 12:32
    La Forcadell anirà a la manifestació. Crec que junqueras I l'aragoneès tenen ordres de Madrid. De fet no van fer res deds d'Economia abans de l'1O per al procés. No ens vam adonar que no la volien la independència, volien el poder.Que van pactar junqueras amb la santamaria quan d'amagat es van veure dies abans de l'1O.
    27
    Icona de dislike al comentari de: Actes amb madrid a setembre 06, 2022 | 12:32 16
    Respon
  17. Icona del comentari de: Victor a setembre 06, 2022 | 12:35
    Victor setembre 06, 2022 | 12:35
    Que no es preocupi tant del que fan els altres, sino del que fa ERC i dels resultats de la seva estratègia, que fins ara són zero.
    28
    Icona de dislike al comentari de: Victor a setembre 06, 2022 | 12:35 20
    Respon
    • Icona del comentari de: Jeroni Munyós a setembre 06, 2022 | 12:59
      Jeroni Munyós setembre 06, 2022 | 12:59
      Víctor no cal excedir-se en fer-se el perepunyetes. De fet de resultat encara no en tenim cap, encara som sota la sobirania d'Espanya. Tot necessita temps i a més a més els processos independentistes ja tenen això, son més o menys llargs i quan hom pensa que van pitjor, tot d'una es presenta un escenari favorable, però, és clar cal preparar-se i sobretot deixar de fer l'emprenyat continu, escriure menys bajanades a les xarxes, treballar per la independència i actuar com si ja visquéssim en un estat propi i independent.
  18. Icona del comentari de: Gerko a setembre 06, 2022 | 12:36
    Gerko setembre 06, 2022 | 12:36
    De nou, una altra volta, serem la ciutadania qui empenyerem i farem avançar la independència. Per davant de polítics, personalismes i partits. Tothom suma, però, el lideratge recau en el conjunt del poble, el qual sabrà trobar, malgrat les dificultats i els entrebancs de l'estat espanyol, els camins i les alternatives necessàries per a fer efectiva la independència. Tothom a la manifestació de Barcelona diumenge onze de setembre.
    31
    Icona de dislike al comentari de: Gerko a setembre 06, 2022 | 12:36 16
    Respon
  19. Icona del comentari de: fideli a setembre 06, 2022 | 12:39
    fideli setembre 06, 2022 | 12:39
    compte... és dolent i no és un polític... és una 'altra cosa'
    20
    Icona de dislike al comentari de: fideli a setembre 06, 2022 | 12:39 10
    Respon
  20. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a setembre 06, 2022 | 12:43
    Doctor Strangelove setembre 06, 2022 | 12:43
    Digues-ho clar i català: L,ANC són una colla d,hiperventilats al servei del batxiller de Waterloo. Doc.
    • Icona del comentari de: Follet del bosc a setembre 06, 2022 | 15:12
      Follet del bosc setembre 06, 2022 | 15:12
      T'has deixat "foll". Nosaltres li diem "el batxiller foll". Aquest comentari no el cobres.
  21. Icona del comentari de: Ricard a setembre 06, 2022 | 12:46
    Ricard setembre 06, 2022 | 12:46
    Amb això que diu en Jonqueres no hi estic pas d'acord del tot. Les anomenades "entitats" i la gent normal, no van pas en contra d'altres independentistes. En tot cas pressionen el Govern de torn i els que manen, actualment ERC. Jo creia que ERC tenia més experiència en assumir que quan es mana es reben més crítiques i "pressions". Quan no es mana en primera línia és més fàcil entomar les critiques i pressions... als altres. Però tot s'aprèn. Ens veurem a la manifestació de diumenge. Ànims, Jonqueres i tots els que es mullen i reben, per la independència.
  22. Icona del comentari de: Anònim a setembre 06, 2022 | 12:50
    Anònim setembre 06, 2022 | 12:50
    La parida del mes para justificar el sueldo que le dais.
  23. Icona del comentari de: Lluït a setembre 06, 2022 | 12:57
    Lluït setembre 06, 2022 | 12:57
    Majoritari? Si, vaja! Amb permís de la covid i la dificultat per controlar resultats (absència d'observadors) degut a la jugadeta bruta amb intervenció del jutge que va prohibir postposar la data de les eleccions. Ara Junqueras i les seves hordes, com bojos per dur votants migrats al seu negoci encara que sigui pagant el preu de la destrucció del poble que diuen que defensen. Ah! I el lector ratllat de la "corrupgencia" que respiri una mica a veure si s'oxigena millor el cervell i recorda que la botifarra del seu amo a la declaració d'independència va causar la trencadissa que el té tan capficat.
    16
    Icona de dislike al comentari de: Lluït a setembre 06, 2022 | 12:57 19
    Respon
    • Icona del comentari de: Un lector a setembre 06, 2022 | 13:32
      Un lector setembre 06, 2022 | 13:32
      no és "corrupgencia", és CORRUPTGÈNCIA
  24. Icona del comentari de: avui el censor de elMónCorruptgent.Cot està 'onfire' a setembre 06, 2022 | 13:04
    avui el censor de elMónCorruptgent.Cot està "onfire" setembre 06, 2022 | 13:04
    ja li pagareu les hores extres o només és un becari corruptgent fent mèrits?
  25. Icona del comentari de: Lleida a setembre 06, 2022 | 13:30
    Lleida setembre 06, 2022 | 13:30
    Quina pena tot plegat. Estem agenollats i ens humilien tot parant l'altra galta.
  26. Icona del comentari de: Joan a setembre 06, 2022 | 14:06
    Joan setembre 06, 2022 | 14:06
    La gent que vota ERC, majoritariament ni de lluny estan d'acord amb la presa de pel d'ERC, l'ANC va contra dels que viuen de la pagueta a canvi de vendres el pais no pas en contra dels votants.
  27. Icona del comentari de: almogaver.cat a setembre 06, 2022 | 14:14
    almogaver.cat setembre 06, 2022 | 14:14
    Que l'ANC, va contra ER? Això és un disbarat. Semble (és?) el punt de mira d'un Sàtrapa oriental. A algú subordinat que no es doblega (l'ANC mai ho farà) als seus capricis i prejudicis.
  28. Icona del comentari de: Junco a setembre 06, 2022 | 14:20
    Junco setembre 06, 2022 | 14:20
    Soy Junco, y hago lo que me sale del junco. ¿Independencia?, la que tengo aquí colgada.
  29. Icona del comentari de: fat boy a setembre 06, 2022 | 14:32
    fat boy setembre 06, 2022 | 14:32
    El panxut aquest abans mataria als seus fillets que tornar a tastar el ranxo de la cangri.
  30. Icona del comentari de: R2D2 a setembre 06, 2022 | 14:34
    R2D2 setembre 06, 2022 | 14:34
    L'ANC va a favor del sentit comú.
  31. Icona del comentari de: ERC, BORBONS COM CAL a setembre 06, 2022 | 14:52
    ERC, BORBONS COM CAL setembre 06, 2022 | 14:52
    Junqueras es un convers espanyolista, a canvi del seu INDULTO BORBONICO. Esa al carrer gràcies al borbó
  32. Icona del comentari de: Patriota emprenyat però amb Kalashnikov a setembre 06, 2022 | 15:02
    Patriota emprenyat però amb Kalashnikov setembre 06, 2022 | 15:02
    La ACN no va contra cap partit concret: va a mort contra la botifleria. I ben fet que fa! ERC vol evitar la deslegitimació que'ls suposaran les escridassades de la diada i no se'n sortiran. Amb la pandèmia a les acaballes aquest any no ens callaran i no podran fer veure que som quatre gats. Potser, això sí, entre els càrrecs dels partits comenci una epidèmia, la que es mereixen, de verola del mico. Manifestants: cuideu la rereguarda, no fos cas que aquest botifleram polític us encomani algun mal lleig!
  33. Icona del comentari de: Independentista a setembre 06, 2022 | 15:15
    Independentista setembre 06, 2022 | 15:15
    Ja sabia el grau de botiflerisme i d'espanyolisme d'en Junqueras. Però veig què m'havia quedat curt
  34. Icona del comentari de: Independentista a setembre 06, 2022 | 15:15
    Independentista setembre 06, 2022 | 15:15
    Ja sabia el grau de botiflerisme i d'espanyolisme d'en Junqueras. Però veig què m'havia quedat curt
  35. Icona del comentari de: Edgar a setembre 06, 2022 | 15:22
    Edgar setembre 06, 2022 | 15:22
    L'ANC no va en contra dels votants del partit "majoritari" (i que no ho serà mai més)... va en contra d'un govern que no ha respectat el seu programa, que ens ha mentit, ens segueixi mentint i cada dia fa que els catalans ens sentim humilliats per Espanya i avergonyits dels nostres representants.
  36. Icona del comentari de: Opinió de un ciutadá qualsevol a setembre 06, 2022 | 15:23
    Opinió de un ciutadá qualsevol setembre 06, 2022 | 15:23
    la implicació del president en el projecte independentista no està en dubte, no es pot qüestionar
    • Icona del comentari de: Pèssim dent a setembre 06, 2022 | 20:24
      Pèssim dent setembre 06, 2022 | 20:24
      Tens raó. No es pot qüestionar el que no existeix.
  37. Icona del comentari de: Rosa a setembre 06, 2022 | 15:23
    Rosa setembre 06, 2022 | 15:23
    Què pesades aquests que estan a sou per defensar lo indefensable d'ER. El partit els podria explicar algun argumentari polític perquè no hagin d'insultar sense solta ni volta ni fer servir els mateixos insults per a totes les ocasions. Però està clar que ER no en deu tenir d'arguments polítics per a les barbaritats que diuen i fan darrerament i els poca penes que té a sou deuen tenir molt poca imaginació.
  38. Icona del comentari de: LuisGoDoc a setembre 06, 2022 | 15:26
    LuisGoDoc setembre 06, 2022 | 15:26
    Que tío, no deja de sorprenderme donde pone el ojo pone la butifarra, tiene a los borreguetes desKolocados. Ay osito! Como provocas a los hiperventilados laZisnaZis. Jajaja! Van a estar mejor los comentarios de estos boRRegos que la noticia. Jajaja! Seguid entreteniendonos. Nos asegurais horas y horas de risas y diversión. Jajaja! Digues-ho clar i català: L,ANC són una colla d,hiperventilats al servei del baTXiller de Waterloo.
    • Icona del comentari de: Anònim a setembre 06, 2022 | 18:52
      Anònim setembre 06, 2022 | 18:52
      a tu qui et paga ,?? en junqueras o la soraya??
    • Icona del comentari de: betelheuse a setembre 06, 2022 | 18:52
      betelheuse setembre 06, 2022 | 18:52
      a tu qui et paga ,?? en junqueras o la soraya??
  39. Icona del comentari de: Marina Pujals a setembre 06, 2022 | 15:36
    Marina Pujals setembre 06, 2022 | 15:36
    Junqueras com bon catòlic es creu Deu. Es un EGOLATRA COM PUTIN, i controla la informacio com Putin. Fa por el molt cregut
  40. Icona del comentari de: Oxímoron Junqueras a setembre 06, 2022 | 15:58
    Oxímoron Junqueras setembre 06, 2022 | 15:58
    El greu és que el partit "majoritari" de l'independentisme va en contra de la independència.
  41. Icona del comentari de: Pilar a setembre 06, 2022 | 16:01
    Pilar setembre 06, 2022 | 16:01
    Quan Junqueras controlava l'ANC via Forcadell "President, posi les urnes", l'ANC era una aliada per fer caure el MHP Puigdemont. Ara que l'ANC continua demanant la indy com ha fet sempre, els Ñerkis no paren de dir que l'ANC divideix l'independentisme i que van en contra d'ells... Lo de ser majoritaris no pas, ja que el PDeCAT + Junts sumen més vots que Ñerk sols. A les pròximes eleccions, PDeCAT ja estàn desapareguts. A qui votaràn els cumberyéns del PDeCAT? La caqueta de Ñerk s'olora des d'aquí.
  42. Icona del comentari de: Anna Maria a setembre 06, 2022 | 16:02
    Anna Maria setembre 06, 2022 | 16:02
    Prou d'insults d'uns cap als altres, i d'escriure poca-soltades i treballeu més per la independència, de feina no en manca.
    • Icona del comentari de: CAT a setembre 06, 2022 | 18:11
      CAT setembre 06, 2022 | 18:11
      Són sempre els mateixos trolls de C's i VOX, només has de veure com els fregeixen a negatius, però ells com a bons ximplets espanyols es pensen que ens ho creiem. Volen crear un clima de confrontació però només apropen més i més la independència de catalunya. Mal que ens pessi, aquests 4 tarats són necesaris.
      • Icona del comentari de: Si noi, a setembre 06, 2022 | 21:03
        Si noi, setembre 06, 2022 | 21:03
        només has de veure qui comença i qui respòn. Capito? No cal que socialitzis la merda, fa massa corruptgent...
  43. Icona del comentari de: Manel de Manresa a setembre 06, 2022 | 16:07
    Manel de Manresa setembre 06, 2022 | 16:07
    Tans anys a les barrticades que esquerra no sap que el paper que li pertoca ara no és el de queixar-se perque els critiquen. Bé que ells estaven a primera línia de criticadors quan no manaven. Confondre a aquells que demanen que es compleixen les promeses són enemics és una visió molt interessada. El junqui era el que deia que si tenia majoria declarava la independencia cinc minuts després.. ara han tingut l'oportunitat i res.. millor estar a bé amb l'amo de madriz... ah! i no és excusa, ara, que puigdemont la declares i la retires... pot ser alló va estar molt malament però ara els 'independentistes de tota la vida que no necessiten lliçons' tenen l'oportunitat de declarar-la i sembla més bé que estan molt i molt cómodes amb l'autonomia de fireta que mullar-se. Està clar que no són millors que els que havia abans.. i això de que vale! ara ens toca a nosaltres no és re but
    • Icona del comentari de: Josep de Sau a setembre 06, 2022 | 21:07
      Josep de Sau setembre 06, 2022 | 21:07
      El mateix podria escriure canviant esquerra per corruptgens, i jo no mentiria. Com os agrada acusar als altres del que feu valtros, fariseus...
      • Icona del comentari de: Els erquis porteu la mentida en l'ADN a setembre 07, 2022 | 10:09
        Els erquis porteu la mentida en l'ADN setembre 07, 2022 | 10:09
        Mentiries en el moment que parles de corruptgents associant un partit desaparegut amb un de diferent.
  44. Icona del comentari de: Bona tripa, bon ventre a setembre 06, 2022 | 16:16
    Bona tripa, bon ventre setembre 06, 2022 | 16:16
    Ai panxut, que malaparit ets, indultado pel Borbó
  45. Icona del comentari de: uno que vive en Tabarnia a setembre 06, 2022 | 16:20
    uno que vive en Tabarnia setembre 06, 2022 | 16:20
    quin greu l.hi sap no tenir tota la gent aborregada per ERC, i que a sobre l,hi tiri en cara la seva sumissio, la cual es totalment i directament proporcionada a la genuflexio devant de Ñ
  46. Icona del comentari de: joandoménec a setembre 06, 2022 | 16:54
    joandoménec setembre 06, 2022 | 16:54
    Avui se m'ha destapat un personatge manipulador, mentider, cínic. El seu ego és tan gran com la seua còrpora.
  47. Icona del comentari de: ton c. a setembre 06, 2022 | 17:16
    ton c. setembre 06, 2022 | 17:16
    i perque no anem al moll de l´os, tot aixó be dels indults, tot te un preu.
    • Icona del comentari de: Si noi, a setembre 06, 2022 | 17:30
      Si noi, setembre 06, 2022 | 17:30
      van apostar per una taula de diàleg per demanar l'amnistia de tots els represaliats i un referèndum vinculant acordat. De moment han aconseguit alliberar els presos polítics, però els corruptgents li fan la feina a Sánchez, no van a les reunions, estàn en contra de la taula i no ofereixen cap alternativa millor. Sánchez encantat de no haver de negociar, com agraïment posarà a la Plaza Mayor de Madriz una estatua del batxiller foll por los servicios prestados a la monarquia bananera de ejpaÑistán, per suspendre la DUI i rebentar l'independentisme enfrontant-nos.
      • Icona del comentari de: Mamelles d'estat, condons junqueras sa a setembre 06, 2022 | 19:22
        Mamelles d'estat, condons junqueras sa setembre 06, 2022 | 19:22
        Ves a mesurar mamelles autonomiques, junquerillas de españa.155
    • Icona del comentari de: 1-O Diada Nacional de Catalunya a setembre 06, 2022 | 21:49
      1-O Diada Nacional de Catalunya setembre 06, 2022 | 21:49
      Si hem d'anar al moll de l'os i fer anàlisi retrospectiu, abans dels indults i va haver els engarjolaments i abans dels engarjolaments l'entrega voluntària als botxins dels que després serien indultats
  48. Icona del comentari de: Boing a setembre 06, 2022 | 18:00
    Boing setembre 06, 2022 | 18:00
    Clar com no us riuen les gràcies ANC dolenta, pam pam. Més pena no podeu fer, al final de tant que voleu fer, feu el contrari.
  49. Icona del comentari de: Tripartit no, gràcies . a setembre 06, 2022 | 18:01
    Tripartit no, gràcies . setembre 06, 2022 | 18:01
    No tenia gaires ganes d'anar a la manifestació del 11-S, però si el virrei Junqueras diu que no s'hi ha d'anar, no em toca altre remei que anar-hi. Com s'està retratant el PSOERC!
  50. Icona del comentari de: Independence Process a setembre 06, 2022 | 18:14
    Independence Process setembre 06, 2022 | 18:14
    Amb aquest "panorama" nostrat els comentaris de "Gonzalo", el "desmemoriat", el "llimonera", el "Doctor"... , pobres passen desapercebuts. Uns "corrupgents" i altres "mossens"... quines collonades, fotem molta pena. No us n'adoneu ? Què ens passa ? Totes les persones que han lluitat per la independència durant dècades i ja no hi son no és mereixen tot això, tot plegat. Ara mateix ens passem els dies amb discussions cada vegada que algú diu quelcom sobre l'assistència a la manifestació. Independentment de qui "l'organitzi" la manifestació és de tots i anirem per a reclamar i fer pinya per la independència i és clar, com sempre per a fer "pressió" als nostres representants.
    • Icona del comentari de: betelheuse a setembre 06, 2022 | 19:13
      betelheuse setembre 06, 2022 | 19:13
      aquest discurs de bonhomia, sensatesa i afany constructiu i concordia estava molt be abans, pero s'ha demostrat que elprincipal enemic esta dintre, no fora. elque cal ara es destruïr-lo, massacrar-lo i un cop derrotat, calar foc al carrer Calabria, amb tots els esquerrosos que quedin a dins i quan tot hagi quedat reduit a cendres posar-hi un ventilador gegant per escampar-les el mes lluny possible i fet aixo, sobre el solar que quedi escampar-hi sal perque mai mes hi creixi un sol bri d'herba. aixi es com s'han fet les coses al llarg de la historia i no tantes mariconades de taules de dialeg i ara t'estimo ara no t'estimo.
      • Icona del comentari de: Ja li has explicat al batxiller foll? a setembre 06, 2022 | 20:46
        Ja li has explicat al batxiller foll? setembre 06, 2022 | 20:46
        Doncs per què va suspendre la DUI abans de fugir? S'ha de predicar amb l'exemple, als corruptgents os faltan pebrots i os sobran fums...
    • Icona del comentari de: Gonzalo a setembre 06, 2022 | 20:34
      Gonzalo setembre 06, 2022 | 20:34
      ?????????? alfalfa para la borregada. Jajaja!
  51. Icona del comentari de: ERC SECTA FERROVIAL SA a setembre 06, 2022 | 18:52
    ERC SECTA FERROVIAL SA setembre 06, 2022 | 18:52
    Al Carrer Bruc amb les rondes la FALANGE.ERC.JUNQUERAS fan un dinar per celebrar España.Una el dia 11 de setembre els MOLT HONORABLES BOTIFLERS. BONA PANXA I BONA BUTXACA FERROVIAL DEL Cardenal Junqueras de España.Ferrovial. Totshi som convidats al GUATEQUE DEL VIRREY JUNQUERAS?
  52. Icona del comentari de: fat boy a setembre 06, 2022 | 19:41
    fat boy setembre 06, 2022 | 19:41
    Em pensava que el partit mes votat de l'independentisme era el Front Nacional de Catalunya.
    • Icona del comentari de: Dels veritablement independentistes a setembre 07, 2022 | 10:17
      Dels veritablement independentistes setembre 07, 2022 | 10:17
      Ho va ser a les passades eleccions.
  53. Icona del comentari de: Boy Garantín a setembre 06, 2022 | 21:17
    Boy Garantín setembre 06, 2022 | 21:17
    Feu-li cas que ell sap sempre on para el bé i el mal. No pensava anar a la mani però sabent què en pensa el mossèn no hi faltaré. En quin mans de quin tros de ximple hem deixat el nostre destí.
    • Icona del comentari de: fat boy a setembre 06, 2022 | 22:07
      fat boy setembre 06, 2022 | 22:07
      De ximple res, de cagat, venut i bandarra, tot.
  54. Icona del comentari de: Miren a setembre 06, 2022 | 21:23
    Miren setembre 06, 2022 | 21:23
    Veig que Junqueras aixeca passions. A mi no m'agrada i prou. Ara bé, ens hem desviat del tema, no? Deu estar ben cofoi. Està clar que la manifestació no va contra ERC senzillament perquè no són el que diuen i... deixem-ho així. A més no és l'ANC que va contra ERC sinó ERC que va contra la Mani. Em sembla que em confós poder fer un comentari amb Twitter.
  55. Icona del comentari de: ProuJa a setembre 06, 2022 | 23:07
    ProuJa setembre 06, 2022 | 23:07
    La independència de catalunya no té partit junqueres, prou ja de totes aquestes ximpleries, aneu de la ma i feu la independència. I després ja us baralleu tot el que volgueu, ara no.
  56. Icona del comentari de: EGO JUNQUERAS, el caudillo a setembre 07, 2022 | 05:08
    EGO JUNQUERAS, el caudillo setembre 07, 2022 | 05:08
    Junqueras no val un euro. Ja ha forrat a la FAMIGLIA como Dios manda. ERC MAFIA JUNQUERAS.FERROVIAL
  57. Icona del comentari de: Guillem.? a setembre 07, 2022 | 06:07
    Guillem.? setembre 07, 2022 | 06:07
    Doncs convoqueu una mani paralel.la o es que passaria com amb els unionistes i les seves manis que no hi va ningu. No teniu excusa.
    • Icona del comentari de: Ja ho han fet a setembre 07, 2022 | 10:11
      Ja ho han fet setembre 07, 2022 | 10:11
      Ja li han encarregat al seu sirvent Òmnium que ho faci per ells.
  58. Icona del comentari de: El mossèn vol canviar la realitat a setembre 07, 2022 | 08:37
    El mossèn vol canviar la realitat setembre 07, 2022 | 08:37
    La realitat és que ERC va contra la manifestació, no al inrevés.
  59. Icona del comentari de: Adorem al Dios Junquerad???? a setembre 07, 2022 | 09:14
    Adorem al Dios Junquerad???? setembre 07, 2022 | 09:14
    Junqueras es Deu i hi ha gent que no el creu. Infidels mamarratxos corrupgents
  60. Icona del comentari de: Rsalva a setembre 07, 2022 | 15:03
    Rsalva setembre 07, 2022 | 15:03
    Una cosa es dir se catolic de la veritable esglesia i l altra practicar els evangelis, oi Sr. Junqueras ?
  61. Icona del comentari de: Bernat de Tallaferro a setembre 07, 2022 | 20:38
    Bernat de Tallaferro setembre 07, 2022 | 20:38
    “No m’interessa qui ha fet què, ni qui ha dit què, ni qui ha començat la baralla. Entreu cap a classe, que hem de treballar” Aquesta típica expressió de la mestra que renya els alumnes que es barallen al pati de l’escola, us la dic jo a vosaltres, com a ciutadà de la república: m’és igual si ERC ha fet això, o Junts ha fet allò altre. Només hem anat bé quan hi havia JxSí, que ens va dur a l’1-O. Ja n’hi ha prou que us comporteu com mainada. Feu el favor de comportar-vos com adults i treballar per aquest país… o us farem fora a tots, a totes i a totis, per Tutatis!
  62. Icona del comentari de: Dos trets al peu a setembre 08, 2022 | 05:24
    Dos trets al peu setembre 08, 2022 | 05:24
    ERC dos trets al peu. Segons ells tothom qui vagi a la mani va en contra d'ErC . "A bodes em convides!" Jo no hi volia anar perquè hi anaven ells però hi aniré. M'ho posen en safata protestar contra la taula del PSOE que és l'única estratègia que tenen.
  63. Icona del comentari de: Llàstima a setembre 08, 2022 | 05:45
    Llàstima setembre 08, 2022 | 05:45
    ERC ha obert una línia de descontents amb ells. D'entrada, tots els que vagin o continuïn anant a la manifestació els considerarà contraris. Hi perdran, i molt. I tot per por de que Junqueras i Aragonès tornin a rebre una escridassada com l'any passat. Els cridaran igual allà on siguin l'11 de setembre. La taula com a estratègia indepe no se la creu ningú.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter