El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Aragonès no participarà a la manifestació de la Diada de l’ANC
  • CA

El president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, no participarà a la manifestació de la Diada de l’Onze de Setembre organitzada per l‘ANC i Òmnium. Segons fonts de la presidència consultades pel Món, el president no assistirà a l’acte reivindicatiu perquè és “una manifestació contra els partits polítics i les institucions, i no contra l’estat espanyol”. Així mateix, creu que no seria coherent, ja que “aprofundeix les divergències en l’independentisme”.

Tot i això, sí que participarà a la resta dels actes de la Diada, com són l’ofrena a Rafael Casanova a Barcelona i la posterior a Sant Boi, seguit de diversos actes organitzats per diverses entitats, i acabant a l’acte institucional de la Diada a Montjuïc.

La presidenta de l'ANC, Dolors Feliu, el vicepresident Jordi Pesarrodona i el membre de la junta d'Òmnium Cultural Jordi Arcarons mostren la samarreta de la manifestació de la Diada 2022 / ACN
La presidenta de l’ANC, Dolors Feliu, el vicepresident Jordi Pesarrodona i el membre de la junta d’Òmnium Cultural Jordi Arcarons mostren la samarreta de la manifestació de la Diada 2022 / ACN

La manifestació independentista de la Diada de l’11 de Setembre començarà a l’avinguda del Paral·lel de Barcelona i s’acabarà a l’avinguda del Marquès de l’Argentera, on hi ha l’estació de França. Així ho va anunciar la presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Dolors Feliu. Durant el recorregut, els manifestants passaran per Colom i Capitania, com a simbolisme de la “repressió espanyola”. Al final del trajecte hi haurà parlaments i actuacions dels diferents membres organitzadors.

Una diada contra els partits polítics

El lema que encapçalarà la gran manifestació organitzada per l’ANC serà: ’11S: Tornem per vèncer. Independència’, amb l’objectiu de deixar clar que no esperen “res de ningú, sinó que confien només en la població catalana”.

“Farem que la independència torni a estar al centre del debat públic, i això ho ha de fer la gent”, va afirmar presidenta Dolors Feliu en l’acte de la presentació. En aquest sentit, creuen que “només la gent pot fer que hi hagi aquest canvi”. “No podem confiar en els partits”, exclama Feliu, qui ha volgut deixar clar que la Diada ja no és una festa.

Jordi Turull hi assistirà

En canvi, qui hi participarà serà el secretari general de Junts per Catalunya, Jordi Turull, qui va afirmar aquest dimecres que “no van a la Diada a escoltar coses boniques”, i sap que rebrà moltes crítiques. Durant els últims anys, els presidents de la Generalitat han assistit a les Diades, des que l’any 2016 hi va assistir el president Artur Mas per primer cop en ple auge del Procès.

Més notícies
Pere Aragonès a Ginebra / Govern
Aragonès, sobre el dictamen de l’ONU: “És una victòria moral i política”
Notícia: Aragonès, sobre el dictamen de l’ONU: “És una victòria moral i política”
Comparteix
Creu que la decisió dona arguments per seguir lluitant pel referèndum
El president Pere Aragonès participa a un debat sobre la independència a Europa / Govern
Aragonès diu a França que vol una Catalunya independent en uns estats units d’Europa
Notícia: Aragonès diu a França que vol una Catalunya independent en uns estats units d’Europa
Comparteix
El president del Govern ha explicat que l'objectiu és exercir el dret a l'autodeterminació amb un referèndum acordat amb l'Estat
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, al terrat del Palau de la Generalitat
Data de publicació: divendres 19 d’agost del 2022, 06:00
Localització: Barcelona
Autor: Jordi Borràs
Aragonès vol trobar la solució al conflicte amb l’Estat a la taula de diàleg
Notícia: Aragonès vol trobar la solució al conflicte amb l’Estat a la taula de diàleg
Comparteix
El president de la Generalitat assegura que el problema no es resoldrà des d'Europa
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, en una entrevista amb l'ACN al Palau de la Generalitat
Data de publicació: divendres 19 d’agost del 2022, 06:00
Localització: Barcelona
Autor: Jordi Borràs
Aragonès demana ajuda a Junts per resoldre el conflicte amb l’Estat
Notícia: Aragonès demana ajuda a Junts per resoldre el conflicte amb l’Estat
Comparteix
El president de la Generalitat assegura que està obert a escoltar "propostes concretes" després de l'auditoria que els critica

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Lleida a setembre 02, 2022 | 11:56
    Lleida setembre 02, 2022 | 11:56
    Mama por...
    56
    Icona de dislike al comentari de: Lleida a setembre 02, 2022 | 11:56 47
    Respon
    • Icona del comentari de: Girona a setembre 03, 2022 | 06:36
      Girona setembre 03, 2022 | 06:36
      per por ja vam tenir Miss Catalunya qu'ens va dir "feu-me confiança" i ens va donar una costellada de tres respostes sense cap transcendència, el batxiller foll suspenent la DUI en segons i fugint deixant-ho tot enmerdat, Torra el pallasso jugant amb pancartetes i sempre obeïnt als jutges, Laura Hagrid Borràs fent fora a Juvillà una setmana abans de dir que no ho faria, o no firmar el vot de Puig durant l'última setmana de presidenta abans de ser expulsada per corrupta.
  2. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a setembre 02, 2022 | 12:13
    Doctor Strangelove setembre 02, 2022 | 12:13
    Cada em cau millor aquest individu, fins i tot m,he plantejat votar-lo. En cavi, al Turull se l'hauria de botar! Doc.
    • Icona del comentari de: Eric a setembre 02, 2022 | 13:21
      Eric setembre 02, 2022 | 13:21
      Tingues clar que esquerra guanyarà i estarà molts anys al govern. És la garantia de que no hi haurà independència
      26
      Icona de dislike al comentari de: Eric a setembre 02, 2022 | 13:21 29
      Respon
      • Icona del comentari de: Josep a setembre 02, 2022 | 13:44
        Josep setembre 02, 2022 | 13:44
        el socialisme es un gran engany
      • Icona del comentari de: Resposta a setembre 02, 2022 | 13:55
        Resposta setembre 02, 2022 | 13:55
        El que es pot comprovar empíricament és que l'espectre convergent, amb dècades governant, no va tenir temps per la independència ja que estava ocupada en les comissions il·legals.
        48
        Icona de dislike al comentari de: Resposta a setembre 02, 2022 | 13:55 42
        Respon
        • Icona del comentari de: Joanka a setembre 02, 2022 | 16:16
          Joanka setembre 02, 2022 | 16:16
          Segons la pròpia esquerra ells han sigut independentistes "de tota la vida". Calculant els anys que existeix el partit ja es veu que no estaven per la independència i només era un reclam per que algú els votés. O pot ser estaven ocupats ens altres assumptes que no volen explicar o no poden justificar perque de lo contrari són uns incapassos a lo grande.
          29
          Icona de dislike al comentari de: Joanka a setembre 02, 2022 | 16:16 25
          Respon
          • Icona del comentari de: Si noi, a setembre 03, 2022 | 06:41
            Si noi, setembre 03, 2022 | 06:41
            durant el franquisme els corruptgents anavan amb el braç alçat, i al principi de la democràcia il capo di Famiglia que va governar 20 anys va preferir renunciar al cupo com els bascos a canvi de peix al seu coba... 60 anys de fecisme i mentides corruptgents.
            7
            Icona de dislike al comentari de: Si noi, a setembre 03, 2022 | 06:41 4
      • Icona del comentari de: Lluc a setembre 02, 2022 | 14:18
        Lluc setembre 02, 2022 | 14:18
        Tot dependrá de la gent...si obre els ulls d'un cop o segueix deixanse abduir per aquets BOTIFLERS d' ERC
        59
        Icona de dislike al comentari de: Lluc a setembre 02, 2022 | 14:18 36
        Respon
        • Icona del comentari de: Ja hem obert els ulls a setembre 03, 2022 | 06:49
          Ja hem obert els ulls setembre 03, 2022 | 06:49
          Amb Pujol i el peix al seu coba, Miss Catalunya amb la costellada de 3 respostes, Fuigpelmón suspenent la DUI en segons i fugint deixant-ho tot enmerdat, prometen tornar i encara l'esperem, el pallasso Torra jugant amb pancartetes i sempre obeïnt als jutges, i ara la xoni Laura Hagrid Borràs expulsant a Juvillà, no contabilitzant el vot de Puig i dient que fracturar factures a un follamic traficant per evitar controls parlamentaris no és corrupció, és "patriotisme"...
  3. Icona del comentari de: cap a la daurada jubilació a setembre 02, 2022 | 12:13
    cap a la daurada jubilació setembre 02, 2022 | 12:13
    L'Aragonés cada cop més allunyat dels votants a qui deu el càrrec.
    87
    Icona de dislike al comentari de: cap a la daurada jubilació a setembre 02, 2022 | 12:13 52
    Respon
    • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:22
      Anònim setembre 02, 2022 | 13:22
      A tu segur que no
      40
      Icona de dislike al comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:22 30
      Respon
    • Icona del comentari de: El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf a setembre 02, 2022 | 18:37
      El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf setembre 02, 2022 | 18:37
      El càrrec el deu al pamflet borbònic La Vanguardia
      16
      Icona de dislike al comentari de: El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf a setembre 02, 2022 | 18:37 22
      Respon
      • Icona del comentari de: El consell per la republiqueta de 8 segons? a setembre 03, 2022 | 06:58
        El consell per la republiqueta de 8 segons? setembre 03, 2022 | 06:58
        Un xiringuito particular per mantenir l'ego i la butxaca del batxiller foll que'ns va traïr, sense cap legitimitat ni política ni democràtica. Serveix tant com l'associació de tietes puntaires d'Arbeca...
    • Icona del comentari de: Per llunyania ja tenim a Fuigpelmón a setembre 03, 2022 | 06:54
      Per llunyania ja tenim a Fuigpelmón setembre 03, 2022 | 06:54
      Però viu a un palauet a un barri ric de Waterloo en llibertat després del marrón que va montar amb presos polítics i represaliats de carrer per "fer-li confiança"...
  4. Icona del comentari de: ERC. LA VOX DE JUNQUERAS a setembre 02, 2022 | 12:18
    ERC. LA VOX DE JUNQUERAS setembre 02, 2022 | 12:18
    Posat dalt d'un tamburet, sembla alt, pobre español
    68
    Icona de dislike al comentari de: ERC. LA VOX DE JUNQUERAS a setembre 02, 2022 | 12:18 27
    Respon
    • Icona del comentari de: Josep a setembre 02, 2022 | 12:34
      Josep setembre 02, 2022 | 12:34
      doncs filferro al coll i patada al tamboret
      32
      Icona de dislike al comentari de: Josep a setembre 02, 2022 | 12:34 10
      Respon
      • Icona del comentari de: Cat a setembre 02, 2022 | 20:52
        Cat setembre 02, 2022 | 20:52
        Cada dia us assembleu més als nazis. Mai hagués pensat que un català pogués parlar com tu. Feu por i tot.
  5. Icona del comentari de: Angelblau a setembre 02, 2022 | 12:20
    Angelblau setembre 02, 2022 | 12:20
    Al "peix bollit" no li agrada demanar la Independència. Vergonya de president
    72
    Icona de dislike al comentari de: Angelblau a setembre 02, 2022 | 12:20 52
    Respon
    • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:14
      Anònim setembre 02, 2022 | 13:14
      El peix bullit és del teu partit i es diu Jordi Sánchez. I ja sabem tots que va dir "el nostre enemic és esquerra" per tant treballen per España des de junts i l'ANC
      66
      Icona de dislike al comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:14 56
      Respon
      • Icona del comentari de: Manel a setembre 02, 2022 | 18:12
        Manel setembre 02, 2022 | 18:12
        Que t'has fumat avui?.
      • Icona del comentari de: El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf a setembre 02, 2022 | 18:40
        El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf setembre 02, 2022 | 18:40
        Jordi Sànchez i en Patufet van de bracet. Si formalment són a diferents partits és per fer una mica de comèdia i enganyar els babaus
        • Icona del comentari de: Què és el CxR? a setembre 03, 2022 | 07:05
          Què és el CxR? setembre 03, 2022 | 07:05
          Una associació particular com çes puntaires d'Arbeca? No té cap legitimitat democràtica, una associació particular de les moltes que hi ha, ja pagan els impostos a Catalunya?
  6. Icona del comentari de: girigall a setembre 02, 2022 | 12:21
    girigall setembre 02, 2022 | 12:21
    Basicament contra ERC
  7. Icona del comentari de: csi a setembre 02, 2022 | 12:22
    csi setembre 02, 2022 | 12:22
    L'estat feixista t'ha amenaçat si hi anaves? Mira que ets covard.
    50
    Icona de dislike al comentari de: csi a setembre 02, 2022 | 12:22 52
    Respon
    • Icona del comentari de: Covard? a setembre 03, 2022 | 07:02
      Covard? setembre 03, 2022 | 07:02
      Què també ha suspès la DUI en segons i ha fugit deixant-ho tot enmerdat? Què ha promès tornar i no ho ha fet? Resulta que a Aragonès SI el vam votar els catalans i al traïdor de Waterloo NO
      • Icona del comentari de: Rosa a setembre 03, 2022 | 14:45
        Rosa setembre 03, 2022 | 14:45
        A Puigdemont també el vam votar els catalans i va guanyar per davant d'ER, però el traïdor de Torrent va frustrar la investidura. El partidaris d'ER sou uns desmemoriats interessadament o uns mentiders directament?.
        • Icona del comentari de: Rosa la corruptgent a setembre 03, 2022 | 21:25
          Rosa la corruptgent setembre 03, 2022 | 21:25
          El batxiller foll, el primer cop no es presentava com candidat a president, el va triar Miss Catalunya a dit per ser el més ruc que va trobar i la va encertar. El segon cop si que's presentava i va prometre tornar si guanyava, cinc anys després encara l'esperem. Ho entens Rossita? Un traïdor, covard i mentider.
  8. Icona del comentari de: Cagaleres a setembre 02, 2022 | 12:23
    Cagaleres setembre 02, 2022 | 12:23
    Té por de fer un paperot com el Montilla fa anys...
    48
    Icona de dislike al comentari de: Cagaleres a setembre 02, 2022 | 12:23 51
    Respon
    • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 20:54
      Anònim setembre 02, 2022 | 20:54
      I com mis Catalunya que tampoc hi va anar, tot i que en aquell moment era del teu partit. Abans de les múltiples divisions per corrupció.
  9. Icona del comentari de: Angelblau a setembre 02, 2022 | 12:24
    Angelblau setembre 02, 2022 | 12:24
    El Junqueres i els seus escolanets ( el Rufi, l'aragonès i el Tardà) es guardant les forçes per el 12 d'octubre. Colla de botiflers
    60
    Icona de dislike al comentari de: Angelblau a setembre 02, 2022 | 12:24 26
    Respon
  10. Icona del comentari de: Ferran a setembre 02, 2022 | 12:27
    Ferran setembre 02, 2022 | 12:27
    No es contra els partits,es a favor del poble.
    46
    Icona de dislike al comentari de: Ferran a setembre 02, 2022 | 12:27 55
    Respon
    • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:29
      Anònim setembre 02, 2022 | 13:29
      No has llegit de que va la cosa , es contra els partits o N mes 2 per ser més exactes, i que estan organitzant des de tweeter es veu. Si volen una guerra civil, que la facin entre els juntaires independentistes i els aferrats a la cadira. Ja ha quedat clar que l'amo de l'ANC es junts i no treballa per Catalunya ni per la independència. Llàstima, va ser bonic mentre no tenia amo.
      63
      Icona de dislike al comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:29 29
      Respon
      • Icona del comentari de: Miquel a setembre 02, 2022 | 14:34
        Miquel setembre 02, 2022 | 14:34
        Vas molt perdut....obre els ulls i no et deixes abduir mes
        22
        Icona de dislike al comentari de: Miquel a setembre 02, 2022 | 14:34 16
        Respon
        • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 20:56
          Anònim setembre 02, 2022 | 20:56
          Et tinc per exemple d'abduit, no pareix s mai seré com tu, un defensor de corruptes mentiders venuts a España en 8 segons.
      • Icona del comentari de: Jmb a setembre 02, 2022 | 17:23
        Jmb setembre 02, 2022 | 17:23
        Vostre deu de ser…anònim …un Menestral de la menjadora de esquerra republicana Castellana…oi????
        17
        Icona de dislike al comentari de: Jmb a setembre 02, 2022 | 17:23 23
        Respon
        • Icona del comentari de: Miquel a setembre 02, 2022 | 20:15
          Miquel setembre 02, 2022 | 20:15
          Donç no ...ni ting cap carrec ni pertany a cap partit politic i per aixó no hem deixo influenciar per ningú...sols soc catalá i estic per la INDEPENDENCIA del meu pais i ERC avui per avui UNS VENUTS BOTIFLERS
  11. Icona del comentari de: Vamos bien, muy bien. a setembre 02, 2022 | 12:29
    Vamos bien, muy bien. setembre 02, 2022 | 12:29
    El representante de ER de España, se quita la mascareta, vaya, vaya... más vale tarde que nunca...
    39
    Icona de dislike al comentari de: Vamos bien, muy bien. a setembre 02, 2022 | 12:29 36
    Respon
  12. Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 12:32
    Anònim setembre 02, 2022 | 12:32
    ?
  13. Icona del comentari de: Teletrabajo a setembre 02, 2022 | 12:32
    Teletrabajo setembre 02, 2022 | 12:32
    No inspira confianza.
    21
    Icona de dislike al comentari de: Teletrabajo a setembre 02, 2022 | 12:32 17
    Respon
  14. Icona del comentari de: Gonzalo a setembre 02, 2022 | 12:33
    Gonzalo setembre 02, 2022 | 12:33
    ??????? y este es el que os ha de llevar a la andapandanchia! Jajaja! Sois un puto meme. Jajaja!
    • Icona del comentari de: Ricardo B. a setembre 02, 2022 | 13:46
      Ricardo B. setembre 02, 2022 | 13:46
      este no nos llevará a ningun sitio, tu eres un filldeputa i acabaras penjant dùn pi
      • Icona del comentari de: Gonzalo a setembre 02, 2022 | 21:02
        Gonzalo setembre 02, 2022 | 21:02
        Yo también te quiero. Jajaja!
    • Icona del comentari de: Esther a setembre 02, 2022 | 13:59
      Esther setembre 02, 2022 | 13:59
      Vamos, vete a que te den un poco por el culo, con tu M.Rajoy y demás fascistas
      • Icona del comentari de: Gonzalo a setembre 02, 2022 | 21:03
        Gonzalo setembre 02, 2022 | 21:03
        Si no dierais tanto asco, es que hasta os daba un abrazo. Jajaja!
  15. Icona del comentari de: PITJOR QUE MONTILLA a setembre 02, 2022 | 12:38
    PITJOR QUE MONTILLA setembre 02, 2022 | 12:38
    Com a bon covard no anirà a la diada. Suposo que esteu d'acord que aquest cigronet ja es el més ximplet dels presidents que ha tingut Catalunya en tota la seva història oi?
    59
    Icona de dislike al comentari de: PITJOR QUE MONTILLA a setembre 02, 2022 | 12:38 61
    Respon
    • Icona del comentari de: Clara a setembre 02, 2022 | 13:15
      Clara setembre 02, 2022 | 13:15
      Ell s'hi posa bé però la responsabilitst és d'altres. Quin partit decent posa al capdemunt de les llistes electorals un individu de perfil tan baix? I el que preocupa més, per què i per a què? Per cert, les eleccions de la pandèmia apestaven a tupinada de vot per Correus. Recordeu qui eren els que no volien canviar la data.
      30
      Icona de dislike al comentari de: Clara a setembre 02, 2022 | 13:15 24
      Respon
      • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:31
        Anònim setembre 02, 2022 | 13:31
        Cert, el que jugava amb pancartes durant 3 anys i mig tenia un perfil grandíssim, tant gran que la cara dura ni li passava per la porta. Apreteu, deia, que la Gene ja us engarjolarem. Quin personatge tu, no va fotre ni brot.
        37
        Icona de dislike al comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 13:31 11
        Respon
        • Icona del comentari de: Clara a setembre 02, 2022 | 14:32
          Clara setembre 02, 2022 | 14:32
          Torra no era un polític. Venia revestit d'intel·lectual i decent. A la realitat va resultar que era més activista sortit de voltes que altra cosa. Un fracàs. Però el d'ara és home de partit i per tant, cap sorpresa pels seus. Per això és més clamorós el deu encubrament impropi.
          17
          Icona de dislike al comentari de: Clara a setembre 02, 2022 | 14:32 23
          Respon
          • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 21:02
            Anònim setembre 02, 2022 | 21:02
            Si aquest era el vostre intelectual anem malament, però de decent a corrupgencia no n'hi ha ni un. Es van apuntar a la independencia per tapar la merda que tenien dins el partit, tot segueix igual. Més dividits, amb menys votants cada dia, amb més noms per desviar la cosa, res més. Així sí, dividir el poble ho fan molt bé. Segur que l'amo español, aquell contra el cual no us manifestareu perquè no és el vostre enemic, ho pagarà molt bé. Au, a xisclar de gust.
            9
            Icona de dislike al comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 21:02 3
      • Icona del comentari de: Per la clareta corruptgent a setembre 03, 2022 | 07:10
        Per la clareta corruptgent setembre 03, 2022 | 07:10
        Valtros vau posar, a dit, a un batxiller per suspendre la DUI i fugir deixant-ho tot enmerdat, i a dit també a un pallasso que al migdia trencava amb la corona i per la nit seia cufoi al costat del Preparao VI a la inauguració dels Jocs del Mediterrani, també jugava amb pancartetes i sempre obeïa als jueces de la monarquia bananera.
  16. Icona del comentari de: FORA-BOTIFLERS a setembre 02, 2022 | 12:39
    FORA-BOTIFLERS setembre 02, 2022 | 12:39
    Com es menga que EL PRESIDENT de catalunya, no vagi a la diada de Catalunya? ESTEM FARTS DE RUFIANS, ens l'han colat i han rebentat ER per dintre, obriu els ulls d'una santa vegada.
    52
    Icona de dislike al comentari de: FORA-BOTIFLERS a setembre 02, 2022 | 12:39 46
    Respon
    • Icona del comentari de: Cat a setembre 02, 2022 | 21:04
      Cat setembre 02, 2022 | 21:04
      Igual que no va anar-hi Mas. Mira tú qué fàcil.
      • Icona del comentari de: Rosa a setembre 03, 2022 | 14:52
        Rosa setembre 03, 2022 | 14:52
        Ara ho has dit, ER igual que CDC al servei de Madrit. Però almenys CDC posava peix al cove que ER ho fa de franc i a sobre s'agenolla.
  17. Icona del comentari de: Jm a setembre 02, 2022 | 12:40
    Jm setembre 02, 2022 | 12:40
    A la del 12-O segur que hi anir-ha
    40
    Icona de dislike al comentari de: Jm a setembre 02, 2022 | 12:40 45
    Respon
  18. Icona del comentari de: Kacper . a setembre 02, 2022 | 12:44
    Kacper . setembre 02, 2022 | 12:44
    Es podria possar un ninot de cartró am l'efinge del Aragones, i tot solucionat .
    32
    Icona de dislike al comentari de: Kacper . a setembre 02, 2022 | 12:44 33
    Respon
  19. Icona del comentari de: Eusebi Grau Jordà a setembre 02, 2022 | 12:49
    Eusebi Grau Jordà setembre 02, 2022 | 12:49
    Ni falta que hi fa. Pot aprofitar la Diada per anar a fer mesas de diálogo amb els seus amics del psoe a Madrid
    37
    Icona de dislike al comentari de: Eusebi Grau Jordà a setembre 02, 2022 | 12:49 42
    Respon
  20. Icona del comentari de: Patriota a setembre 02, 2022 | 12:51
    Patriota setembre 02, 2022 | 12:51
    Fa MOLT bé: s'estalviarà la pitada del segle.
    33
    Icona de dislike al comentari de: Patriota a setembre 02, 2022 | 12:51 18
    Respon
  21. Icona del comentari de: jacqme de Montpeller a setembre 02, 2022 | 12:53
    jacqme de Montpeller setembre 02, 2022 | 12:53
    En part té raó - ni que sigui implícita, ja que ell s'atorga una representació que no té. La majoria independentista no és la que ell representa (només cal saber aritmètica). Tanmateix, si la manifestació fos a Madrid per a un afer de conveniència del Sánchez, si que hi aniria. Els gossos marquen més bé el territori (si no estan capats).
    29
    Icona de dislike al comentari de: jacqme de Montpeller a setembre 02, 2022 | 12:53 33
    Respon
  22. Icona del comentari de: fideli a setembre 02, 2022 | 12:56
    fideli setembre 02, 2022 | 12:56
    en pere de la cullera no va a la manifestació... s'ha cagar a les calces; ai mare, quina pudor!
    38
    Icona de dislike al comentari de: fideli a setembre 02, 2022 | 12:56 42
    Respon
  23. Icona del comentari de: Ernest a setembre 02, 2022 | 13:19
    Ernest setembre 02, 2022 | 13:19
    El Sr. president diu que no hi va perquè és “una manifestació contra els partits polítics i les institucions, i no contra l’estat espanyol”. Però que no veu que està convertin les nostres institucions en una pura gestoria del govern espanyol?. Sí, Sr. Aragonès, és una manifestació contra l'estat espanyol representat en les institucions i partits sucursalistes que governen la generalitat. Avui dia, tota manifestació contra els partits que governen la generalitat, és una manifestació contra l'estat espanyol.
    44
    Icona de dislike al comentari de: Ernest a setembre 02, 2022 | 13:19 55
    Respon
  24. Icona del comentari de: Paciencia a setembre 02, 2022 | 13:20
    Paciencia setembre 02, 2022 | 13:20
    qui, representa a qui?
  25. Icona del comentari de: Continua el frau convergent a setembre 02, 2022 | 13:21
    Continua el frau convergent setembre 02, 2022 | 13:21
    Molt ben fet que fa. Aquesta manifestació no es contra el gobierno de españññña, ni tant sols per aconseguir la independència. Es una manifestació contra esquerra, i en menor mida, la CUP. Es evident que l'amo de l'ANC ja és junts i que no treballen per la independència. La pròxima segur que us manifestareu per l'emerito també. Ja s'ha vist en les últimes mini manis de què anava la cosa, mala educacio, d'odi i divisió, fent honor al confusiu nom que porten els del partit dels "purs". Au, a xisclar de gust.
    71
    Icona de dislike al comentari de: Continua el frau convergent a setembre 02, 2022 | 13:21 43
    Respon
    • Icona del comentari de: És el mateix, tros de soca a setembre 02, 2022 | 13:45
      És el mateix, tros de soca setembre 02, 2022 | 13:45
      Ets molt redundant. Gobierno d'España, impedir la independència i ERC són gairebé sinònims. Vés a defensar el covard del teu amo. El vostre problema és que la vostra avantatge electoral no es tradueix en independentistes a La Diada per la simple raó que ja només capteu espanyolistes.
      27
      Icona de dislike al comentari de: És el mateix, tros de soca a setembre 02, 2022 | 13:45 32
      Respon
    • Icona del comentari de: Indulto junqueras, mafia erc.155 a setembre 02, 2022 | 16:07
      Indulto junqueras, mafia erc.155 setembre 02, 2022 | 16:07
      Sergio CARA AL SOL, ves a vomitar al NODO ARA, el periodico de la MAFIA JUNQUERAS I REY DE ERC.ESPAÑA. ERCagarrines pel Indulto junqueras el VENUT
      18
      Icona de dislike al comentari de: Indulto junqueras, mafia erc.155 a setembre 02, 2022 | 16:07 17
      Respon
    • Icona del comentari de: Miren a setembre 02, 2022 | 17:40
      Miren setembre 02, 2022 | 17:40
      No recordo quin conseller va dir que a la política si ha d'anar "plorat". Es veu que això no val per Aragonès, en lloc de preguntar-se el perquè d'aquest malestar i descontentament envers els polítics, es tanca a Palau. Formidable! És que li fem por? És que creu que el que diu la GC i el govern espanyol sobre determinats catalans, és cert? Malament que un president de la Generalitat defugi els ciutadans. I que, si criden o el xiulen, per què serà? Perquè som maleducats o senzillament per què ja n'estem tips, de tanta ineficàcia, mentides i prendre'ns el pèl. I que vol dir amb això de què "aprofundeix les divergències", no estem en una democràcia plena?
      13
      Icona de dislike al comentari de: Miren a setembre 02, 2022 | 17:40 15
      Respon
      • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 21:10
        Anònim setembre 02, 2022 | 21:10
        Dona tu què en saps tant de censurar (cancel·lar vas dir) les respostes dels altres en aquest diari, vens a donar lliçons? A casa meva d'això en diuen FEIXISME. Au, a donar lliçons a un altre i censurem si pots i en cot t'ho permeten.
      • Icona del comentari de: N a setembre 02, 2022 | 22:31
        N setembre 02, 2022 | 22:31
        Ho va dir mis Catalunya, el president del teu partit, el mateix que mai va anar a cap manifestació de la diada.
  26. Icona del comentari de: Covard a setembre 02, 2022 | 13:27
    Covard setembre 02, 2022 | 13:27
    Un dirigent que s'autoanomena independentista i renúncia anar a La Diada per por, com la Colau a les festes majors. És ben bé que amb aquesta gentola d'ERC mai s'acaba de tocar fons. Un polític es deu al poble, i si ha d'aguantar crítiques i xiulades, això va en el sou i en el càrrec de president. És el personatge més covard i minúscul de la història de la Generalitat, frec a frec amb en Montilla. Però al menys aquell no enganyava amb la independència.
    45
    Icona de dislike al comentari de: Covard a setembre 02, 2022 | 13:27 51
    Respon
    • Icona del comentari de: Prenda , si naces un poquito más tonto, naces ladrillo. a setembre 02, 2022 | 15:16
      Prenda , si naces un poquito más tonto, naces ladrillo. setembre 02, 2022 | 15:16
      ¿Covard? ; has oído hablar de Maleteroman I y su grandísima frase: " El lunes todos a la oficina "; no sólo eres un tonto gilipollas, sino que se nota a la legua que eres un miserable corrupgente.
      • Icona del comentari de: Ets un repulsiu mercenari a setembre 02, 2022 | 18:28
        Ets un repulsiu mercenari setembre 02, 2022 | 18:28
        I tu si neixes més ruc neixes amb el carnet d'ERC a la boca. No només sou uns covards sinó que sobretot sou uns traïdors a Catalunya, per això molts escriviu en castellà, perquè sou uns venuts espanyolistes perfectament representats per individus mesquins com el Rufián o aquest mitja bleda tan ben elogiada com a summament servicial pels feixistes que van venir a aplicar el 155.
        18
        Icona de dislike al comentari de: Ets un repulsiu mercenari a setembre 02, 2022 | 18:28 28
        Respon
      • Icona del comentari de: AU! a setembre 02, 2022 | 23:38
        AU! setembre 02, 2022 | 23:38
        Siempre con la mentira del maletero, putos amargados. Puigdemont os pasó por la cara y se vió que espanya no sirve paná. Por eso esta como Eurodiputado y sera el presidente de la republica catalana.
        • Icona del comentari de: Gonzalo a setembre 03, 2022 | 12:05
          Gonzalo setembre 03, 2022 | 12:05
          Un indepre separrata diciendo a un español de bien que está amargado. Jajaja! Como lleváis la republikita? Jajaja!
  27. Icona del comentari de: Mira, t'has tret la carota a setembre 02, 2022 | 13:30
    Mira, t'has tret la carota setembre 02, 2022 | 13:30
    Aragonès, vas ser educat en una familia franquista, us vau fer rics, hasno viscut molt bé spre al costat del poder. Ara t'ho han manat des de Madrid això del teu NO. Al 17 ja no vas fer res per a preparar l'economia per a la creació de l'estat. Éreu tres taups de Madrid ficats a ERC, tu, el Junqueras I el Jové? Sols feieu la punyeta a Puigdemont. Em feu pensar quan Companys feia la punyta a? MACIÀ. He sentit a Sergi Sol dir tres copsquarts que la gentgent no anirà a la manifestació per la violència que sempre hi ha (!???)
    30
    Icona de dislike al comentari de: Mira, t'has tret la carota a setembre 02, 2022 | 13:30 31
    Respon
    • Icona del comentari de: Tu t'has de posar ulleres i ben grosses a setembre 03, 2022 | 07:14
      Tu t'has de posar ulleres i ben grosses setembre 03, 2022 | 07:14
      Hi ha molts més franquistes a can Corruptgència que a tota la resta de partits catalans junts...
  28. Icona del comentari de: valeri a setembre 02, 2022 | 13:40
    valeri setembre 02, 2022 | 13:40
    Al Fossar de les Moreres no s'hi enterra cap traïdor. A la manifestació de 11 de setembre no s'hi espera cap traïdor. Aragonés molt ben fet de no anar-hi; no s'hi esperen traïdors al país. Independencia ja.
    35
    Icona de dislike al comentari de: valeri a setembre 02, 2022 | 13:40 39
    Respon
  29. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a setembre 02, 2022 | 13:52
    Doctor Strangelove setembre 02, 2022 | 13:52
    El problema de la diada és que hauria de ser de TOTS els catalans, però els hiperventilats se l'han apropiat. És molt llegig crear divisió, i només veure estelades, tot i ser la nostra bandera la senyera. El populisme s'ha apoderat de CAT, fins i tot tenen el llenguatge feixista de : el carrer és nostre (Fraga dixit). És vergonyós el que passa en el nostre país : els que treballem ens hem de fer fotre i aquests, als que mantenim- no ho oblideu, són tietes, vells i ninis- ens han de marcar la nostra agenda. Hem de dir no, i aconseguir que Catalunya torni a ser aquella terra de progrès i emprenaduria, on la mediocritat no hi té cavuda. En fi, hem direu classista, elitista, feixista, ultradretà, però només soc un bon català que estima el seu país. Doc.
    • Icona del comentari de: Vamos bien, muy bien. a setembre 02, 2022 | 14:21
      Vamos bien, muy bien. setembre 02, 2022 | 14:21
      Ara "treballas", ¿¿no eras rico y te abanicabas en algún chiringo paradisíaco??, ja, ja, ja
    • Icona del comentari de: L'amo mai es pot posar al lloc de l'esclau a setembre 02, 2022 | 16:23
      L'amo mai es pot posar al lloc de l'esclau setembre 02, 2022 | 16:23
      I t'agrada regalar 20.000 milions d'€ cada any a l'Espanya que sols ens estima pels diners que ens pot prendre? Si vius a Catalunya són diners que tu també pagues. A Alemanya cap land pot regalar als altres més del 4%, aquí ens apropem al 20% i encara segons vosaltres hem d'estar contents d'anar amb rodalies i trens del segle XIX (ex. Tren de Ripoll) o de tenir llargues llistes d'espera als hospitals o males carreteres o... Ui que contents estem! nosaltres solets viuríem molt millor.
    • Icona del comentari de: Fas pena a setembre 02, 2022 | 17:34
      Fas pena setembre 02, 2022 | 17:34
      Ves-te'n a la merda
    • Icona del comentari de: de debò et creus que et llegim? a setembre 02, 2022 | 21:46
      de debò et creus que et llegim? setembre 02, 2022 | 21:46
      Encara ets a temps d'agafar la verola del mico i, a més a més, et trobaràs molt més "realitzat".
      • Icona del comentari de: Doncs... a setembre 03, 2022 | 14:34
        Doncs... setembre 03, 2022 | 14:34
        ...per les respostes que té sembla que no us perdeu cap comentari del doctor.
  30. Icona del comentari de: el preu dels indults a setembre 02, 2022 | 13:55
    el preu dels indults setembre 02, 2022 | 13:55
    l'aragonès és el presidente del 48%
    28
    Icona de dislike al comentari de: el preu dels indults a setembre 02, 2022 | 13:55 11
    Respon
    • Icona del comentari de: Si noi, a setembre 03, 2022 | 09:38
      Si noi, setembre 03, 2022 | 09:38
      il Capo di Famglia Pujol, Miss Catalunya, Fuigpelmón, i el pallasso Torra eran més de ser presidents del 3%, oi? Ho entens o et cal un mapa? Hahahaha...
  31. Icona del comentari de: almogaver.cat a setembre 02, 2022 | 14:09
    almogaver.cat setembre 02, 2022 | 14:09
    És realment de/a destacar (almenys fa pensar) l'ample suport almenys en aquest digital, del Coronel Baena i els seus nans acòlits "quartellerus",; perjurs i maleducats; engendres de la mentida i la maldat; apuntalant a ER. Que potser s'han reconvertit en patriotes catalans? O potser... és, al revés?
    10
    Icona de dislike al comentari de: almogaver.cat a setembre 02, 2022 | 14:09 15
    Respon
  32. Icona del comentari de: Manel a setembre 02, 2022 | 14:20
    Manel setembre 02, 2022 | 14:20
    No esperabem mes del Molt Honorable BOTIFLER
    26
    Icona de dislike al comentari de: Manel a setembre 02, 2022 | 14:20 33
    Respon
  33. Icona del comentari de: Votar ERC ES, VOTAR ESPAÑA.155 a setembre 02, 2022 | 14:32
    Votar ERC ES, VOTAR ESPAÑA.155 setembre 02, 2022 | 14:32
    Indulto Junqueras, ERC LA VOX DE ESPAÑA.UNA merda junqueril
    25
    Icona de dislike al comentari de: Votar ERC ES, VOTAR ESPAÑA.155 a setembre 02, 2022 | 14:32 29
    Respon
  34. Icona del comentari de: Pep a setembre 02, 2022 | 14:41
    Pep setembre 02, 2022 | 14:41
    Coherent amb l'actual ideologia de ERC, clavada a la del PSC. Es veu venir un nou tripartit...
    30
    Icona de dislike al comentari de: Pep a setembre 02, 2022 | 14:41 33
    Respon
  35. Icona del comentari de: ERCatolics per España.Una a setembre 02, 2022 | 15:56
    ERCatolics per España.Una setembre 02, 2022 | 15:56
    Aragones, la llufeta del Junqueras, no es res mes que un ninet mimat, ric i catolic practicant, com el Junqueras de Cristo
  36. Icona del comentari de: uno que vive en Tabarnia a setembre 02, 2022 | 16:00
    uno que vive en Tabarnia setembre 02, 2022 | 16:00
    el tonto util del Xanxes
  37. Icona del comentari de: Pilar a setembre 02, 2022 | 16:11
    Pilar setembre 02, 2022 | 16:11
    El cigronet no és capaç d'afrontar-se a les piulades dels indepes però s'afrontarà al R78 per la indy... Per cert, no hauria de ser hora que l'R78 fés la seva feina i el sacrifiqués? O amb el cigronet no toca perquè "es compañero, c*ño"?
    16
    Icona de dislike al comentari de: Pilar a setembre 02, 2022 | 16:11 21
    Respon
  38. Icona del comentari de: Edgar a setembre 02, 2022 | 16:15
    Edgar setembre 02, 2022 | 16:15
    Al capdavall és un primer gest noble i sincer d'Aragonès: no hi va perquè no és independentista. Dels que estan al govern i a la cúpula dels partits: d'ERC no n'hauria d'anar cap i de Junts potser tampoc. La realitat és que els independentistes no tenim cap partit que ens representi.
  39. Icona del comentari de: El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf a setembre 02, 2022 | 16:36
    El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf setembre 02, 2022 | 16:36
    Té molta feina en Patufet preparant un nou escarni contra els símbols de Catalunya. L'any passat va ser amb l'himne de "les Segadores", ja veurem quina s'empesquen enguany la gentola de Vichy per fer contents els seus amos colonialistes.
    17
    Icona de dislike al comentari de: El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf a setembre 02, 2022 | 16:36 25
    Respon
    • Icona del comentari de: Són mesquins fins a límits impensables a setembre 02, 2022 | 19:05
      Són mesquins fins a límits impensables setembre 02, 2022 | 19:05
      Una de semblant. Convertiran La Diada d'enguany en un reconeixement a les dones des del 1714. Així d'estúpid. Tal com sona. La qüestió amb ERC és sempre desnacionalitzar el sentit de La Diada i de tota Catalunya. Els molesta la nació, la llengua, tot símbol de sobirania nacional. Qui sap si el proper any la convertiran en una Diada de reconeixement als musulmans arribats des del 1714. Però millor no donar idees.
  40. Icona del comentari de: El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf a setembre 02, 2022 | 16:42
    El 1-O, el CxR convoca a les 17:00 a l'Arc de Triomf setembre 02, 2022 | 16:42
    Més amples
    • Icona del comentari de: ???? a setembre 02, 2022 | 17:46
      ???? setembre 02, 2022 | 17:46
      W t fk
  41. Icona del comentari de: joandoménec a setembre 02, 2022 | 16:50
    joandoménec setembre 02, 2022 | 16:50
    Por a la xiuladissa i a les floretes que li caurien damunt. Cada dia es veu més clar quin president més indesitjable tenim.
    18
    Icona de dislike al comentari de: joandoménec a setembre 02, 2022 | 16:50 23
    Respon
  42. Icona del comentari de: Miren a setembre 02, 2022 | 17:35
    Miren setembre 02, 2022 | 17:35
    No recordo quin conseller va dir que a la política si ha d'anar "plorat". Es veu que això no val per Aragonès, en lloc de preguntar-se el perquè d'aquest malestar i descontentament envers els polítics, es tanca a Palau. Formidable! És que li fem por? És que creu que el que diu la GC i el govern espanyol sobre determinats catalans, és cert? Malament que un president de la Generalitat defugi els ciutadans. I que, si criden o el xiulen, per què serà? Perquè som maleducats o senzillament per què ja n'estem tips, de tanta ineficàcia, mentides i prendre'ns el pèl. I que vol dir amb això de què "aprofundeix les divergències", no estem en una democràcia plena?
    15
    Icona de dislike al comentari de: Miren a setembre 02, 2022 | 17:35 18
    Respon
    • Icona del comentari de: No cola a setembre 02, 2022 | 21:22
      No cola setembre 02, 2022 | 21:22
      Ho va dir mis Catalunya, i precisament no va anar a manifestació de la diada. I això que era del teu partit.
  43. Icona del comentari de: Politícs i Lladres S. A. a setembre 02, 2022 | 17:42
    Politícs i Lladres S. A. setembre 02, 2022 | 17:42
    No sóc l'original, però m'ha agradat el nom En Pere no vol anar a la manifestació perquè ja en va aprendre de la processó.?? No vol enviar merda al poble, vol enviar-li lo pitjor. Merda de Pere el botifler
    13
    Icona de dislike al comentari de: Politícs i Lladres S. A. a setembre 02, 2022 | 17:42 24
    Respon
  44. Icona del comentari de: Erc dictadura PUTIN.QUERAS a setembre 02, 2022 | 17:44
    Erc dictadura PUTIN.QUERAS setembre 02, 2022 | 17:44
    Peret, per que continua el tertuliano SERGIO SOL a tot es mou, i tots els altres al carrer? Es el 18 de Julio del Caudillo Junqueras de España? DICTADURA DEL INDULTADO, UN TEJERO GRO.SS
    • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 21:25
      Anònim setembre 02, 2022 | 21:25
      Mira "ets un repulsiu mercenari" aquí tens un altre de venut que escriu en castellà. No es un botifler, es una merda española.
  45. Icona del comentari de: Manel a setembre 02, 2022 | 18:14
    Manel setembre 02, 2022 | 18:14
    Aquest paio, en aquesta foto, podria ben ser un dirigent de VOX, mateixos aires de superioritat, pobret, es un mitja merda,
    19
    Icona de dislike al comentari de: Manel a setembre 02, 2022 | 18:14 23
    Respon
    • Icona del comentari de: Alça, Manela a setembre 02, 2022 | 20:56
      Alça, Manela setembre 02, 2022 | 20:56
      Manelet, solament cal que hi afegeixis "lazi" i "nazi" i "supremacista" i "golpista" i... No et fa vergonya el teu capteniment tant poca-solta ? N'hi ha que no sabeu desconnectar d'Espanya i feu el mec i insulteu com a vulgars xovinistes ultres espanyols ( si és no ho ets de vell antuvi ). Sou el què no hi ha. Malgrat vosaltres, el vostre desencís malaltís i la vostra estupidesa, ens en sortirem i aconseguirem fer efectiva la independència.
    • Icona del comentari de: Anònim a setembre 02, 2022 | 21:14
      Anònim setembre 02, 2022 | 21:14
      Recorda que les perles del teu partit cada dia s'assemblen més a Trump i a Hitler. I si fa o no fa te la mateixa alçada que Turull. Pero com ara teniu la trapis geganta, us penseu que arribareu més amunt. Només us fotareu la hostia mes grossa, res més Au baixa a terra i desperta.
      • Icona del comentari de: Manel a setembre 03, 2022 | 01:30
        Manel setembre 03, 2022 | 01:30
        Es curios com els de ERc, quant us critiquen , ja ens penjeu la etiqueta de Juntaires, esteu malalts, NO SOC DE CAP PARTIT, i menys de JxCat, quina obsesió, mara meva, pren pastilles i a dormir.
        • Icona del comentari de: Tens raó a setembre 03, 2022 | 14:38
          Tens raó setembre 03, 2022 | 14:38
          Tu ets més de VOX...
  46. Icona del comentari de: Jordi 35 a setembre 02, 2022 | 19:02
    Jordi 35 setembre 02, 2022 | 19:02
    Podria tenir una mica de decència ideològica. Puc entendre que un MHP vulgui mantenir una certa imparcialitat ideològica perquè representa tots els catalans i vulgui centrar la seva participació en actes institucionals. Ara, dir que no hi va per no encaixar una mínima crítica em sembla poc presentable, i més quan en teoria ideològicament defensa el mateix.
  47. Icona del comentari de: Roberto rulano a setembre 02, 2022 | 19:13
    Roberto rulano setembre 02, 2022 | 19:13
    Aquest fara bo en Montilla
    10
    Icona de dislike al comentari de: Roberto rulano a setembre 02, 2022 | 19:13 12
    Respon
  48. Icona del comentari de: Rosa a setembre 02, 2022 | 21:51
    Rosa setembre 02, 2022 | 21:51
    Pobre xaval aquest Aragonès, li van prometre honors de president i ara resulta que el xiulen i li diuen botifler, i ni la mama no el defensa perquè és un horror de president. Què és pensava, que ens enganyaria gratis?.
    13
    Icona de dislike al comentari de: Rosa a setembre 02, 2022 | 21:51 16
    Respon
    • Icona del comentari de: Qui li va prometre? a setembre 03, 2022 | 07:17
      Qui li va prometre? setembre 03, 2022 | 07:17
      Miss Catalunya? el batxiller foll que va suspendre la DUI abans de fugir? El pallasso Torra Pancartetes? La corrupta xoni Borràs? El macarra Dalmases?...
      • Icona del comentari de: Jm a setembre 03, 2022 | 08:48
        Jm setembre 03, 2022 | 08:48
        Un altre de ERCastellana…que viu de la menjadora..
        • Icona del comentari de: Pobre desgraciat a setembre 03, 2022 | 11:18
          Pobre desgraciat setembre 03, 2022 | 11:18
          A falta d'arguments només li queda l'insult, deu ser corruptgent (que no és un insult sinó la forma de reconèixer al partit més corrupta de Catalunya que canvia de nom tot sovint per amagar el seu objectiu des que van néixer fa 40)
  49. Icona del comentari de: Atordit a setembre 02, 2022 | 23:54
    Atordit setembre 02, 2022 | 23:54
    Jo pensava q’els migrants d’Espanya cap a Catalunya eren persones conscients del que feien (anar i ser acollits a un altre territori per poder establir-se i tenir una vida amb dignitat) però per els comentaris veig que arribaren uns cuants dements i mal formats mentals,
  50. Icona del comentari de: Manel a setembre 03, 2022 | 01:34
    Manel setembre 03, 2022 | 01:34
    Per cert, eu vist mai algu de ERc donar suport a algun represaliat que no sigui del seu partit?, perque jo, mai mai mai,
  51. Icona del comentari de: Independentista a setembre 03, 2022 | 02:06
    Independentista setembre 03, 2022 | 02:06
    Ni falta que hi fot.
  52. Icona del comentari de: Independentista a setembre 03, 2022 | 02:06
    Independentista setembre 03, 2022 | 02:06
    Ni falta que hi fot.
  53. Icona del comentari de: Junqueras ens Roba Catalunya lliure a setembre 03, 2022 | 07:05
    Junqueras ens Roba Catalunya lliure setembre 03, 2022 | 07:05
    Els Ferrovials.erc, estan cagats. Alcaldets que no surten de casa, i que TOTHOM els hi diuen españols i lladres de Catalunya. ER Es un sistema de vida pels ganduls, parasits i tronats d'erc dels pobles. JUNQUERAS ENS HA ROBAT LA INDEPENDENCIAS I LESHERENCIES DELS PARES. ES UN MISERABLE LLADRE ESPAÑOL
  54. Icona del comentari de: Sup Marcos a setembre 03, 2022 | 07:18
    Sup Marcos setembre 03, 2022 | 07:18
    ¿porqué no va? si los mercenarios de la ANC, han dicho que no es contra los partidos, ni contra nadie, es una Diada como el café descafeinado, que ni tiene sabor, ni desvela. Bueno escupen a la cara y los siguen votando. Que escenario tan desolador y tristón. Por supuesto no iré, sería degradarme ante estos vendidos de la ANC, Omnium, y los partidos que gobiernan la Gene. Bon profit , a los que aún estáis en babia.
    • Icona del comentari de: Edgar a setembre 03, 2022 | 09:01
      Edgar setembre 03, 2022 | 09:01
      No enganyes ningú...però si tu et manifestes només el 12 d'octubre i el 18 de juliol!
  55. Icona del comentari de: betelheuse a setembre 03, 2022 | 10:12
    betelheuse setembre 03, 2022 | 10:12
    Molt be, Aragones. la primera es amagar-se. la segona sera sortir per cames com va fer Montilla a la mani de 2010 Per cert comparat amb tu, Montilla debia ser un estadista de la talla de Churchill. ara busca al fons de la Fossa de les Marianes el nivell que et correspon.
  56. Icona del comentari de: Groc a setembre 03, 2022 | 10:16
    Groc setembre 03, 2022 | 10:16
    Segurament quans mes insults i critiques sença funament a ERC ,tindrem l'independencia mes a prop. Si molt es creuen que ERC es autonomista ja podeu dir adeu a l'independencia Quans mes fanatics de l'ANC i de la Borrás ja podeu dir adeu a l'independencia Si Puigdemont i el CxR sols potaran l'independencia no la veurem mai Insultadors bon profit.
    • Icona del comentari de: Tu sí que ets malparlat, literalment a setembre 03, 2022 | 10:34
      Tu sí que ets malparlat, literalment setembre 03, 2022 | 10:34
      El que de ben segur no veurem mai és un escrit teu en català amb un mínim de correcció gramatical.
      • Icona del comentari de: Ben dit! a setembre 03, 2022 | 15:03
        Ben dit! setembre 03, 2022 | 15:03
        Molt ben dit!. Ja se sap que als d'ER el català els agrada menys que l'espanyol.
    • Icona del comentari de: Memòria curta a setembre 03, 2022 | 10:38
      Memòria curta setembre 03, 2022 | 10:38
      Sense fonament? On vius?
    • Icona del comentari de: ERC ronya espanyolista, AUTONOMISME PER ROBAR NOMINES a setembre 03, 2022 | 11:20
      ERC ronya espanyolista, AUTONOMISME PER ROBAR NOMINES setembre 03, 2022 | 11:20
      au, mou la cueta gosset del CORRUPTE I ESPAÑOL JUNQUERAS EL VENDIDO A ESPAÑA, PEL SEU INDULT MISERABLE. CATALUNYA val molt més que aquest venut a España a preu del seu pes es OR. JUNQUERAS, la cosa pitjor mai que ha patit Catalunya- JUNQUERAS MUCHAS GRACIAS POR ROBAR HERENCIES PARA TU HERMANO. JUNQUERAS MUCHAS GRACIAS POR AUMENTAR EL DEFICIT FISCAL COMO NUNCA, CHORIZON, LADRON
    • Icona del comentari de: Gramatica als analfabets de ERC.ESPAÑA a setembre 03, 2022 | 11:22
      Gramatica als analfabets de ERC.ESPAÑA setembre 03, 2022 | 11:22
      GROC DEL PUTIN JUNQUERAS, escrius en rus?
    • Icona del comentari de: El CxR convoca el 1-O a les 17:00 a l'Arc del Triomf a setembre 03, 2022 | 13:05
      El CxR convoca el 1-O a les 17:00 a l'Arc del Triomf setembre 03, 2022 | 13:05
      L'estratègia de ER-ex-C al capdavant del tripartit, consisteix bàsicament a donar suport al PSOE, anul·lar tot el que faci referència al referèndum del 1-O i la declaració d'independència del Parlament de Catalunya del 27-O i silenciar el CxR, l'Assemblea de Representants i el President legítim de Catalunya Carles Puigdemont. Sintetitzant: ER-ex-C es dedica a fer republicanisme espanyolista i a consolidar els resultats del cop d'estat del 155
      • Icona del comentari de: Una pregunta a setembre 03, 2022 | 14:28
        Una pregunta setembre 03, 2022 | 14:28
        Què no en té prou el batxiller foll per viure com un Borbó al palauet de Waterloo? Amb les quotes (diezmo) que li pagueu els corruptgents babaus no li arriba a fi de mes? Vigileu la cartera l'1-O...

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa