El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
ERC guanyaria les eleccions frec a frec amb JxCat, segons el CEO
  • CA

ERC guanyaria les eleccions amb 34-35 diputats però JxCat retalla distàncies i se situaria frec a frec amb 32-34, segons l’última enquesta del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO). El PSC es quedaria en tercera posició obtenint 26-29 diputats seguit de Cs que cauria fins als 12-13. El PPC (9) i la CUP (8) doblarien resultats respecte les últimes eleccions, els comuns es quedarien amb 6-8 i Vox irrompria al Parlament amb 5-6 diputats. El PDeCAT en canvi es quedaria fora de la cambra catalana. El sondeig preveu una participació del 62% i un 33,7% d’indecisos. El vot independentista superaria per primera vegada el 50% situant-se en el 51,2% sumant els vots d’ERC, JxCat, la CUP i PDeCAT. I la majoria de diputats independentistes s’ampliaria a 74-77.

JxCat continua retallant distàncies a ERC respecte a l’últim CEO, que li donava una forquilla de 30-32 escons. En canvi el partit de Junqueras es manté en els 35 o fins i tot en podria perdre un. Així doncs, segons el sondeig publicat aquest divendres just a l’inici de la campanya electoral, ERC i JxCat estan pràcticament empatats. Segons les forquilles d’escons, podrien empatar a 34 diputats i com a molt, la candidatura de Pere Aragonès obtindria una diferència de 3 escons més que JxCat. Pel que fa al percentatge en estimació de vot, ERC se situa per davant amb un 22% mentre Junts obté un 20,7.

En comparació amb la composició actual del Parlament, ERC pujaria entre 2 i 3 escons; JxCat es podria quedar igual o perdre’n 2; Cs es quedaria amb 24 menys que els 36 actuals passant de ser la primera força més votada a la quarta; els socialistes poden incrementar la seva representació sumant 12 diputats més; el PPC i la CUP doblarien els 4 actuals mentre que Vox, que es presenta per primera vegada en unes eleccions al Parlament, entraria amb 5-6. El PDeCAT i el PNC de Marta Pascal es quedarien fora de la cambra catalana. L’enquesta s’ha fet a 1.200 persones del 13 al 21 de gener. 

Majoria de vots independentistes

La majoria independentista augmentaria a una franja d’entre 74 i 77 escons pels 70 que té actualment -entre ERC, JxCat, CUP i PDeCAT. El sobiranisme, comptant els comuns, pujaria a 80-85 escons. El bloc unionista -PSC, Cs, PPC i Vox- aconseguiria entre 52 i 57 cadires al Parlament. D’aquesta manera, l’independentisme consolidaria la majoria absoluta, establerta en els 68 escons.

A més, per primera vegada, l’independentisme superaria el 50% dels vots -no ho ha aconseguit mai fins ara. La suma percentual de l’estimació de vot a ERC, JxCat, CUP i PDeCAT arriba al 51,2% del sufragi. Per altra banda, el percentatge de vots dels quatre partits unionistes -PSC, Cs, PP i Vox- seria del 41%. Els comuns en traurien un 6,5%.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a gener 29, 2021 | 11:17
    Doctor Strangelove gener 29, 2021 | 11:17
    L'important és que no guanyin els hiperventilats del 3%. Tota altra possibilitat és bona pel país! Doc.
    51
    Icona de dislike al comentari de: Doctor Strangelove a gener 29, 2021 | 11:17 134
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 11:46
      Ramon gener 29, 2021 | 11:46
      Doctor, els forats ja s'han menjat tot el guió. Això ja no són plotholes. Ja només en resten els holes.
    • Icona del comentari de: Sergi a gener 29, 2021 | 12:29
      Sergi gener 29, 2021 | 12:29
      Al Doctor, vols dir pel teu país, sempre tindràs en Ramon que sempre fa esforços i proclames en va, per com, tu, per Espanya.
      • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:52
        Ramon gener 29, 2021 | 12:52
        El Mortadel·lo ja podia disfressar-se del que fos, que sempre se'l reconeixia per llur nàpia. El pertorbat ja pot signar com sigui, que sempre se'l reconeix per llur nivell.
        24
        Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:52 103
        Respon
  2. Icona del comentari de: Efecte Illa = Guanya l'independentisme a gener 29, 2021 | 11:26
    Efecte Illa = Guanya l'independentisme gener 29, 2021 | 11:26
    Sembla confirmat que a Illa se l'han tret de sobre a Madrid, per incompetència i per no haver de donar explicacions de la mala gestió, i ens volen fer creure que es per aconseguir un efecte que no existeix.
  3. Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 11:29
    Ramon gener 29, 2021 | 11:29
    Jo d'ERC exigiria menys presència mediàtica de Pere Aragonès.
    48
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 11:29 80
    Respon
  4. Icona del comentari de: Erc es Sanchez a gener 29, 2021 | 11:37
    Erc es Sanchez gener 29, 2021 | 11:37
    Votar al Ferrovial .erc es votar illa, es votar albiach!!!! FELICITATS VOTANTS DEL TRIPARTIT DEL SANCHEZ Y SU JUNQUERAS. JA NO ENGANYEU A NINGU, FARSANTS D'ERC.SANCHEZ, espanyols
    123
    Icona de dislike al comentari de: Erc es Sanchez a gener 29, 2021 | 11:37 175
    Respon
  5. Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 11:42
    Ramon gener 29, 2021 | 11:42
    Entenc que ja no se'ls anomeni "independentistes". Només faltaria! Però "republicans" tampoc no acabo de veure-ho. Llur republicanisme d'entrada ja sabem que és espanyol (altrament no tindria cap sentit el canvi d'"independència" per "república"). Però llur paper d'estrassa quan s'hi posicionà el Parlament també ens va deixar ben clar que el republicanisme d'ERC, a més d'espanyol, és fum, xerrameca, estupendisme, gesticulació. És una cosa com aquella "revolución pendiente" dels vells falangistes. Quelcom que es garla en contexts que no comprometen a res i para de comptar.
    101
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 11:42 236
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:17
      Ramon gener 29, 2021 | 12:17
      Els negatius i les rebequeries del pertorbat són un certificat de qualitat. Jo no estic segur d'haver-ho fet del tot bé fins que no apareixen.
    • Icona del comentari de: Nomar a gener 29, 2021 | 12:19
      Nomar gener 29, 2021 | 12:19
      Ramon ja ho sabem, ens ho transmets cada dia, ets un quintacolumnista espanyol, un xenòfob, un ultraconservador, no suportes els progressistes, per a tu millor els ultraconservadors com més ultres i extrems millor, però, tan extremisme, com sempre, du directament a... Espanya. I a sobre te'n fots dels valors republicans, saps prou bé que el nostre estat serà en forma de república i que cap partit independentista contempla una monarquia, en això, l'independentisme hi està d'acord. La teva monarquia borbònica te la pots confitar.
      160
      Icona de dislike al comentari de: Nomar a gener 29, 2021 | 12:19 35
      Respon
  6. Icona del comentari de: TSSO a gener 29, 2021 | 11:45
    TSSO gener 29, 2021 | 11:45
    Alerta! Un tripartit suma!
    81
    Icona de dislike al comentari de: TSSO a gener 29, 2021 | 11:45 118
    Respon
    • Icona del comentari de: Ostres, tens raó! a gener 29, 2021 | 13:41
      Ostres, tens raó! gener 29, 2021 | 13:41
      Com a la Diputació de Barcelona: PSOE+Comuns+JxSou
  7. Icona del comentari de: Erc mata la gent, pobre gent a gener 29, 2021 | 11:59
    Erc mata la gent, pobre gent gener 29, 2021 | 11:59
    Al costat de la gent morta? Bobo Aragones de Sanchez no t'he vist a la teva Tv3.NODO.TV3 en cap cementiri amb els fiambres que heu matat, espacialment els neo.goebbels Homrani i Verges, purs criminals racistes matevelles
    120
    Icona de dislike al comentari de: Erc mata la gent, pobre gent a gener 29, 2021 | 11:59 220
    Respon
  8. Icona del comentari de: Tripartits i miseria. Si vols atur, vota tripartit per españa a gener 29, 2021 | 12:04
    Tripartits i miseria. Si vols atur, vota tripartit per españa gener 29, 2021 | 12:04
    Mireu el cartell "Esquerra Republicana," ja no surt Catalunya, son putos espanyols, Tripartit Junqueras, el nene de SancheSS.155. PSOE.ERC.COMUNA son em mateix, TRIPARTIT per la MISERIA, ATUR, DROGUES, MENAS, OKUPES I QUINQUIS FERROVIAL. Marxeu a matar i Robar a españa, fills de franco i de Ferrovial.ibex35
    156
    Icona de dislike al comentari de: Tripartits i miseria. Si vols atur, vota tripartit per españa a gener 29, 2021 | 12:04 197
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:15
      Ramon gener 29, 2021 | 12:15
      Durant el Septenni Negre també es van treure "Republicana". No fos cas que incomodessin els sociates i llur estimat Juan Carlos "Hablando sentiende la gente". Ara, sí, ara figura que són "republicans" espanyols, però només per estupendisme, fum, xerrameca i gesticulació. Recorda el paper d'estrassa del Ridao quan el Parlament es va pronunciar republicà.
      15
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:15 93
      Respon
    • Icona del comentari de: gavanenc a gener 29, 2021 | 12:21
      gavanenc gener 29, 2021 | 12:21
      No et facis el graciós, vull dir el ramon. El quintacolumnisme espanyols en la sua.
  9. Icona del comentari de: Nomar a gener 29, 2021 | 12:25
    Nomar gener 29, 2021 | 12:25
    Ramon ja ho sabem, ens ho transmets cada dia, ets un quintacolumnista espanyol, un trist xenòfob, un ultraconservador, no suportes els progressistes, per a tu millor els ultraconservadors com més ultres i extrems millor, però, tan extremisme, com sempre al capdavall, du directament a... Espanya. I a sobre te'n fots dels valors republicans, saps prou bé que el nostre estat serà en forma de república i que cap partit independentista contempla una monarquia, en això, l'independentisme hi està d'acord. La teva monarquia borbònica te la pots confitar.
    125
    Icona de dislike al comentari de: Nomar a gener 29, 2021 | 12:25 1
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:27
      Ramon gener 29, 2021 | 12:27
      Mira qui parla, el que vol que es pintin de color taronja totes les ovelles de Nova Zelanda!
  10. Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:26
    Ramon gener 29, 2021 | 12:26
    Tinc l'agradable sensació que la sola imatge de Na Laura Borràs ja li fa guanyar simpaties i vots. I també en tinc la més agradable encara, que amb En Pere Aragonès succeeix just a l'inrevés.
    82
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 12:26 128
    Respon
    • Icona del comentari de: Nomar a gener 29, 2021 | 13:07
      Nomar gener 29, 2021 | 13:07
      No en feu cap cas a en Ramon, així si sou independentistes, voteu una candidatura independentista, la que més s'adapti a les vostres idees democràtiques. La resta és tocar el flabiol espanyol esperant que soni. El quintacolumnista Ramon sap perfectament que sense Junts per Catalunya, ni ERC... ni les CUP i potser PDeCAT, no hi haurà independència per això "contempla" i escriu estirabots mentre intenta rebentar i enfrontar l'independentisme. A sobre menysté el republicanisme i llurs valors, quan qualsevol català un mica informat sap perfectament que la independència del nostre país esdevindrà en estat propi en forma de república. I el ciutadans catalans seran tots aquells que compleixin els requisits per a ser-ho i que ho vulguin ésser, no pas els que digui el senyor Ramon que ho han d'ésser o no. Ve-t'ho ací.
    • Icona del comentari de: Sin la más mínima duda. a gener 29, 2021 | 13:11
      Sin la más mínima duda. gener 29, 2021 | 13:11
      Esta " pija" haciendo " trapis" con sus amigos " droguis" , lo único que conseguirá es quedar inhabilitada por corrupta .
      144
      Icona de dislike al comentari de: Sin la más mínima duda. a gener 29, 2021 | 13:11 157
      Respon
    • Icona del comentari de: Nomar a gener 29, 2021 | 13:21
      Nomar gener 29, 2021 | 13:21
      El Ramon ja podia disfressar-se del que fos, d'ovella taronja, per exemple, que sempre se'l reconeixia per llur nivell. El simpàtic pot deixar de signar Ramon, que sempre se'l reconeixerà pel nivell. Nivell, quin nivell proposar de votar per la "simpatia". Si votem Junts per Catalunya o una altra candidatura independentista, és pel seu programa, i pel que fan o diuen, malgrat que alguns dels seus candidats no ens facin de tot el pes. I sí, els votants de Junts per Catalunya i ERC defensem els valors Republicans, encara que no ho contemplin des de l'espanyolisme.
      • Icona del comentari de: Pepe a gener 29, 2021 | 16:46
        Pepe gener 29, 2021 | 16:46
        Val mes frec a frec amb un partit català que amb un franquista dels del155.
      • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 18:28
        Ramon gener 29, 2021 | 18:28
        Segur que el sarcasme de les ovelles tampoc no l'entens. Entens mai res, tarugu republicà valgui la redundància?
    • Icona del comentari de: Laura Hagrid Borràs a gener 29, 2021 | 13:36
      Laura Hagrid Borràs gener 29, 2021 | 13:36
      Candidata corruptgent, bona tria, investigada per corrupció, cumpleix els requisits. Que no hi ha ningú net al que queda de can 60?
      218
      Icona de dislike al comentari de: Laura Hagrid Borràs a gener 29, 2021 | 13:36 410
      Respon
      • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 16:02
        Ramon gener 29, 2021 | 16:02
        Espanya no encausa Laura Borràs per res que hagi fet sinó simplement perquè ella és netament independentista. Fraccionaments en fan per norma, descaradament i a dojo conselleries d'ERC i bé que Espanya no ho duu als tribunals. Això és perquè Espanya només tem Junts per Catalunya, mentre que va desesperada per fer-nos votar ERC.
        47
        Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 16:02 50
        Respon
  11. Icona del comentari de: INOCENT a gener 29, 2021 | 12:56
    INOCENT gener 29, 2021 | 12:56
    Com deia aquell entrenador de futbol, ALS DEL 155 NI AIGUA.
  12. Icona del comentari de: Nomar a gener 29, 2021 | 13:22
    Nomar gener 29, 2021 | 13:22
    El Ramon ja podia disfressar-se del que fos, d'ovella taronja, per exemple, que sempre se'l reconeixia per llur nivell. El simpàtic pot deixar de signar Ramon, que sempre se'l reconeixerà pel nivell. Nivell, quin nivell proposar de votar per la "simpatia". Si votem Junts per Catalunya o una altra candidatura independentista, és pel seu programa, i pel que fan o diuen, malgrat que alguns dels seus candidats no ens facin de tot el pes. I sí, els votants de Junts per Catalunya i ERC defensem els valors Republicans, encara que no ho contemplin des de l'espanyolisme.
    • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 13:33
      Ramon gener 29, 2021 | 13:33
      Jo també ho crec, però comprèn que quedava malament que ho digués jo de mi mateix.
    • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 13:35
      Ramon gener 29, 2021 | 13:35
      Ens hem dit exactament el mateix l'un a l'altre, o sia que se'ns reconeix fàcilment pel nivell, però tu t'has rebotat i en canvi jo ho prenc com una lloança. Quines coses que passen, oi?
      25
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 13:35 76
      Respon
    • Icona del comentari de: ERCalces brutes de ferrovial i el cura chorizon, TRIPARTITDE CHORIZOS ERC.PSOE.JODEMOS a gener 29, 2021 | 14:19
      ERCalces brutes de ferrovial i el cura chorizon, TRIPARTITDE CHORIZOS ERC.PSOE.JODEMOS gener 29, 2021 | 14:19
      Oi noi, junquerisme amb calces ferrovial, vols Dir?
      15
      Icona de dislike al comentari de: ERCalces brutes de ferrovial i el cura chorizon, TRIPARTITDE CHORIZOS ERC.PSOE.JODEMOS a gener 29, 2021 | 14:19 73
      Respon
  13. Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 13:46
    Ramon gener 29, 2021 | 13:46
    A sota un èinstein es treu de l'aixella que jo "he proposat que es voti per simpatia". Fals. Jo dic que aquest factor sempre compta, poc o molt. Caure bé o caure malament és quelcom que de vegades va d'un mil·límetre (penso en quan van llimar-li els ullals a François Mitterrand: podia anar-hi les dècimes que separarien la derrota, de la victòria). Aquest factor, agradi o no, existeix. I em delecto a repetir que pels comentaris que m'arriben, Na Laura Borràs cau molt però que molt bé en el comú de la gent normal i corrent, mentre que l'heroi del 155 cau com el cul. Jo d'ERC exigiria que li donessin menys protagonisme mediàtic.
    47
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 13:46 87
    Respon
  14. Icona del comentari de: Erc lladres i criminals com sempre. Demaneu perdó, assassins i quinquis de Ferrovial.junqueras SA a gener 29, 2021 | 14:17
    Erc lladres i criminals com sempre. Demaneu perdó, assassins i quinquis de Ferrovial.junqueras SA gener 29, 2021 | 14:17
    ERC purs nazional.psoecialistes, 18.000 morts i que? Ferrovial, la rifa del Junqueras y hermano, robar i matar, i forrar,se com un Junqueras. Torna la pasta Juanito Carlitos Junqueras de Ferrovial, un BORBON
    30
    Icona de dislike al comentari de: Erc lladres i criminals com sempre. Demaneu perdó, assassins i quinquis de Ferrovial.junqueras SA a gener 29, 2021 | 14:17 65
    Respon
  15. Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 14:46
    Ramon gener 29, 2021 | 14:46
    No trobeu, que hauria de ser notícia l'informe que han fet a la pròpia Espanya que detalla amb pèls i senyals la manipulació del CIS per inflar els resultats del PSOE i ERC? Quina merda de periodisme és aquest que es limita a posar altaveu a totes les enquestes diguin una cosa o diguin la contrària -bé, totes, no, la del Espanol que ja donava JxCat al davant la vau amagar-. La notícia en relació amb el CIS hauria de ser el propi CIS. L'escàndol de com els sociates utilitzen al servei propi un organisme que figura que hauria de ser estatal, neutral, tècnic. Si vau empassar-vos i propagar la mentida d'En Tenazas, què menys, que ara rectifiquéssiu: el PSOE va manipular l'enquesta del CIS per pintar un fals frec a frec entre sociates i ERC, amb JxCat a molta distància amb l'objectiu que els sabatots poguessin demanar el vot dit "útil" perquè no guanyin els sociates (de fet, de moment tota la campanya d'ERC es fonamenta en la mentida del CIS).
    119
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 14:46 155
    Respon
  16. Icona del comentari de: Aragones o el criminal de 19.000 catalans, gent al ninxo, fill de Stalin a gener 29, 2021 | 15:21
    Aragones o el criminal de 19.000 catalans, gent al ninxo, fill de Stalin gener 29, 2021 | 15:21
    ERC , GENT als ninxos i omplir la cartera eel Gurtel Junqueras. I ara cap al TRIPARTITO ERC.PSOE.COLAU.IBEX35, pura secta per la miséria, l'atur, menas, okupes, drogates, mesuradors de mamelles d'erc, ferrovials, castor, etc, esqiuerres de pocavergonyesi lladres
    132
    Icona de dislike al comentari de: Aragones o el criminal de 19.000 catalans, gent al ninxo, fill de Stalin a gener 29, 2021 | 15:21 126
    Respon
  17. Icona del comentari de: Sergi Vila a gener 29, 2021 | 16:38
    Sergi Vila gener 29, 2021 | 16:38
    El millor que pot fer elmon.cat és suprimir la possibilitat de fer comentaris, una cosa és informar-se i l'altra tenir en cada notícia "comentaris" poca-soltes i repetitius de sonats. Una possibilitat intermèdia pot ésser que l’empresa Editora Singular Digital 2 GR, SL, sol·liciti als possibles comentaristes de registrar-se, tal com fan altres periòdics seriosos d'arreu del món. Gràcies a l'avançada.
    77
    Icona de dislike al comentari de: Sergi Vila a gener 29, 2021 | 16:38 43
    Respon
    • Icona del comentari de: Erc, matar i robar , junquerisme ferrovial d'españa.una a gener 29, 2021 | 17:11
      Erc, matar i robar , junquerisme ferrovial d'españa.una gener 29, 2021 | 17:11
      Dictadura ferrovial, cariño del triparit d'esquerres assassines i lladregotes junquerils, vols dir? I no dius res de res del Nodo franquista de TV3.ERC.CARradio pel TRIPARTIT EELS NAZIONALS D'ESQUERRES ESPANYOLES?
      165
      Icona de dislike al comentari de: Erc, matar i robar , junquerisme ferrovial d'españa.una a gener 29, 2021 | 17:11 183
      Respon
    • Icona del comentari de: Sergi Sol, el Tejero de TV3, NODO ERC.ESPAÑA.UNA a gener 29, 2021 | 17:44
      Sergi Sol, el Tejero de TV3, NODO ERC.ESPAÑA.UNA gener 29, 2021 | 17:44
      Ets el Sergi Sol Capitan General de los Ejercitos de TV3.ESPAÑA.ERC per la d8ctadura del MADURO J7NQUERAS EL FERROVIAL. ARRIBA ESPAÑA, ARRIBA SERGI SOL DRL TRIPARTITO
      33
      Icona de dislike al comentari de: Sergi Sol, el Tejero de TV3, NODO ERC.ESPAÑA.UNA a gener 29, 2021 | 17:44 104
      Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 18:31
      Ramon gener 29, 2021 | 18:31
      Si no és la màfia calabresa, és la sociata. Obvi. Sempre fan igual. Omplen de merda i després es fan passar pel lector que es queixa de la merda.
      20
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 18:31 74
      Respon
  18. Icona del comentari de: Temps de tripartits de la mort i de l'espanyolisme d'esquerres espanyoles a gener 29, 2021 | 18:26
    Temps de tripartits de la mort i de l'espanyolisme d'esquerres espanyoles gener 29, 2021 | 18:26
    Estimem la GENT AL NINXO , com erc amb la matança dels nens de la QUINTA DEL BIBERÓ, amb el criminal Companys, que perduda la guerra amb els nazionals a Balaguer va muntarla batalla de l'Ebre sense armes pels nens, i tot, per donar temps sl Gobierno de España per wue tinguessin temos per fugir carregats de diners del Banc d'España. ERC son el qie son, espanyols
    20
    Icona de dislike al comentari de: Temps de tripartits de la mort i de l'espanyolisme d'esquerres espanyoles a gener 29, 2021 | 18:26 50
    Respon
  19. Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 18:26
    Ramon gener 29, 2021 | 18:26
    No acabo d'entendre que considereu notícia que "ERC guanyaria les eleccions". Si només fa un parell de mesos enrere les mateixes enquestes donaven que li treien pels vols de deu escons a Junts per Catalunya i ara ja donen empat tècnic trobo que la notícia és com s'han retallat fins a desaparèixer les distàncies i quina és la inequívoca tendència. Jo fins i tot hi afegiria deduccions, atesa l'experiència d'eleccions anteriors, o sigui que JxCat millora sempre les enquestes, però ja no demano tant!
  20. Icona del comentari de: Hooligans a gener 29, 2021 | 19:31
    Hooligans gener 29, 2021 | 19:31
    Entre en Ramon i algun altre fanàtic anti ERC, l'espectacle que doneu és de baix nivell i poc edificant. Per més que us poseu histèrics no canviareu pas els resultats del 14f.
    • Icona del comentari de: Votar Erc es votar FERROVIAL a gener 29, 2021 | 20:27
      Votar Erc es votar FERROVIAL gener 29, 2021 | 20:27
      Els temps estan canviant i rl bfuffff d3l BOBO ARAGONES DE FERROVIAL s'esta acabqnt. ROBAR I MATAR esla s3va gran gestió funeraria, Qui vota el BOBO VOTA TRIPARTIT, VOTA ESPAÑA
      11
      Icona de dislike al comentari de: Votar Erc es votar FERROVIAL a gener 29, 2021 | 20:27 60
      Respon
  21. Icona del comentari de: Tripartit no, gràcies a gener 29, 2021 | 19:37
    Tripartit no, gràcies gener 29, 2021 | 19:37
    Una enquesta manipulada més, però tant li fa perquè ERC tindrà prou vots per fer el tripartit. Tot i així, cal que els independentistes anem a votar perquè els militants independentistes que encara hi ha dins ERC, estripin el carnet o cardin una puntada de peu al cul dels seus dirigents.
    22
    Icona de dislike al comentari de: Tripartit no, gràcies a gener 29, 2021 | 19:37 75
    Respon
  22. Icona del comentari de: @Hooligans a gener 29, 2021 | 20:37
    @Hooligans gener 29, 2021 | 20:37
    Al meu parer tens tota la raó sobre els hooligans. No sé si canviaran el resultat del 14 de febrer, però, a mi aquests fanàtics ja m'han convençut, aquesta vegada votaré ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA (ERC).
    42
    Icona de dislike al comentari de: @Hooligans a gener 29, 2021 | 20:37 15
    Respon
  23. Icona del comentari de: Ramon a gener 29, 2021 | 21:42
    Ramon gener 29, 2021 | 21:42
    Jo d'ERC exigiria menys presència mediàtica.

Respon a INOCENT Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa