Enric Millo també presentarà un recurs contra els indults de l’1-O

L'exdelegat del govern espanyol se suma així a altres dirigents del PPC

El president del PP, Pablo Casado, ha anunciat aquest dimarts que l’exdelegat del govern espanyol Enric Millo presentarà un recurs davant el Tribunal Suprem (TS) pels indults als presos de l’1-O. Segons ha dit el president dels populars en una taula rodona a sota el títol ‘Unitat nacional i estat autonòmic davant el nacionalisme’, l’exdelegat se sumarà així a altres representants del PPC que van presentar recurs a la mesura de gràcia concedida pel govern espanyol.

Casado ha recordat que els dirigents del PP s’han sentit afectats pels indults perquè van patir “atacs en el patrimoni i a les famílies” i van veure reduïda la seva tasca parlamentària i institucional.

Comentaris

    Tano 31/08/2021 7:37 pm
    Aquest fastigós i impresentable català renegat, no mereix ni un badall de gat.
    ton c. 31/08/2021 7:39 pm
    recorda d´acompanyar-ho amb una mica de FAIRY.
    Anònim 31/08/2021 8:07 pm
    Este no era el del Fairy? Es inconcevible que alguien pueda tener tan poca vergüenza por tanto me veo obligado a deducir que se trata de alguien con severas y profundas taras.
    Ferran 31/08/2021 8:49 pm
    Si la cara es el reflejo del alma, el Millo como tiene cara de carajillo,debe tener alma de...
    AK 47 31/08/2021 8:56 pm
    jo li presentaria la meva amiga sauer, sig sauer.
    Buixas 31/08/2021 9:25 pm
    Haquest home és dolent-dolent-dolent i mala persona. Té la mateixa sang freda i carència de sentiments que un criminal en sèrie. Ben segur ho ha expressat amb aquella mitja rialla de psicòpata. Vaja, el que en català en diriem un "malfollat"
    Asr 31/08/2021 9:36 pm
    Mala gent plena d odi i resentiment, que mai podrà tornar a trepitjar tranquil la terra que ha insultat. Un pobre home, ho sento realment per la vergonya que estaran passant els seus fills i familiars.
    Gaf 31/08/2021 9:37 pm
    No tornos fastigos
    ... 31/08/2021 9:50 pm
    Spain is different.
    Joan 31/08/2021 9:55 pm
    Prouta pena deu tenir la seva familia de tenir a casa una persona tan rencorosa i dolenta, pero dolenta amb aquella rabia que no l'aguanta ni deu.
    Boti Flor 31/08/2021 10:05 pm
    Molt bé Sr. Millo, gràcies.
    Agustí Vilella Guasch 31/08/2021 10:21 pm
    Miserable, botifler, mala persona; d'això ets capaç per una raspallada al llom?; què te'n trauràs d'això?, un càrrec una miqueta més important?, una pagueta millor?. Miserable, ets un miserable, una merdeta que va tenir el seu moment de glòria amb "la trampa del fairy". No ets res, ni seràs mai res.
    Anònim 31/08/2021 10:23 pm
    El que faci aquest el menjamerdes d'en Millo no interessa a ningú. Que es quedi a Andalusia o marxi a Madrid a fer companyia al seu amic mandonguilla
    fideli 31/08/2021 10:52 pm
    filldeputa!
    El corb de la Rufina 31/08/2021 11:19 pm
    Ja s'ha rentat el cul amb Fairy ?
    Joan Lliure 01/09/2021 12:32 am
    De veritat creu aquest home que aconseguirà alguna cosa enfronten-se a tot un poble. Qui es creu que és?
    Josep 01/09/2021 7:46 am
    No tinc paraules per expressar el fàstic que em fa el llepaculs aquest. A més de mentider i traidor.
    d'on no n'hi ha no en raja 01/09/2021 9:11 am
    el millo, un mal nascut al valle de los caidos, per qui circula franquisme per les seves venes, tan debò rellisqui un dia amb el seu fairy, i s'enfonsi a la misèria
    Joan 01/09/2021 9:16 am
    Ben fet. Sap que quan siguen independents el tancarem nosaltres a ell
    GAVANENC 01/09/2021 9:24 am
    Aquest tros d'ase, ara l'hi toca fer bondat i fer el que l'hi diuen els amos mandrils.....ets un pocapena venut i botifler. Un llepaculs servil. I tu ets català...? Una merda
    uno que vive en Tabarnia 01/09/2021 9:36 am
    Llavorens no et quexi Us si un dia pasajan, t,escupin a la cara, será un catala
    Investigueu els fets de Girona quan ell era d'Unió 01/09/2021 9:55 am
    Aquest sr. s'hauria d'investigar, crec que va estar el líder del desfalc a Girona de no sé qui d' Unió amb uns cursos... No té un currículum gaire net. Es va refugià al PP quan ERC el va despreciar i s'ha anat carregant d'odi contra tot el que és català. Cal la intervenció d'un psiquiatre. Està malalt
      Jo 01/09/2021 5:07 pm
      Com tota la manada de ppros...ni un pam de net!
      Jo 01/09/2021 5:09 pm
      És un mercenari! Només serveix per majordom, si controles la cartera..
    No retorn 01/09/2021 10:23 am
    Millo fa mèrits al PP per quedar-se a Andalusia a costa del que sigui. Sap que a Catalunya no pot tornar com a polític.
      Josep 01/09/2021 1:12 pm
      Sap que a Catalunya, simplement, no pot tornar. A Catalunya hauria de viure en un forat.
    rd 01/09/2021 11:08 am
    fastigós, repugnant, vomitiu i execrable individu, un fill de la gran puta