El TSJC cita els independentistes de la Mesa de Torrent el 15 de setembre

Se'ls investiga per desobediència

Després que la setmana passada tombés els recursos interposats, la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha decidit posar fil a l’agulla contra els independentistes de la Mesa presidida per Roger Torrent. En una interlocutòria, la sala ha acordat incoar diligències per la querella presentada per la Fiscalia Superior de Catalunya contra l’expresident del Parlament de Catalunya Roger Torrent i contraels vicepresidents Josep Costa, Eusebi Campdepadrós i la secretària Adriana Delgado per un presumpte delicte de desobediència. Tot per haver admès a tràmit propostes de resolució de reprovació a la monarquia.

El procés judicial per desobediència va ser per la tramitació de dues resolucions, una el 12 de novembre del 2019 i l’altra el 26 de novembre del 2019, que el fiscal entèn que vulneraven resolucions del Tribunal Constitucional, sobre l’autogovern i que incloïa una reprovació a la monarquia. Els recursos de súplica s’havien presentat per l’admissió a tràmit de la querella tot i que alguns dels encausats ja no eren aforats, com el cas de Campdepadrós o Costa.

En la resolució insta a les parts a demanar la prova que considerin. També requereix a VOX per tal que en el termini de 5 dies presti prou fiança per import de 10000 € per a l’exercici de l’acció popular. Una representació per la que ja ha estat admesa com a part.

Comentaris

    Robert 26/07/2021 1:51 pm
    Fora aquests descerebrats de togues ñordes de Catalunya. Fora de Catalunya tots els immigrants i fills d'immigrants españols inadaptats. Visca Catalunya lliure i independent. Catalunya no és ni serà mai España.
      Pel Robert de les cabres 26/07/2021 2:30 pm
      Tu ets un xic raciste, oi?
        Robert 26/07/2021 3:30 pm
        Racista, xenófobo y supremacista. Tas enterao?
        Josep 26/07/2021 5:15 pm
        no, es un català com cal. sense sang no farem la independència.
        @Robert 26/07/2021 8:55 pm
        Si, raciste i curt de gambals.
      Pues eso, la xenofobia XXI 26/07/2021 2:58 pm
      Pues no hay nada más que decir. Otro claro ejemplo de la Xenofobia Populista Catalana.
      Charnego 26/07/2021 3:06 pm
      Y tú solo te representas a ti ....
      Xenofobia 26/07/2021 7:10 pm
      Xenofobia Populista Catalana. Es increíble que estos xenófobos se pongan las manos en la cabeza cuando hablan los de VOX cuando son idénticos, los de VOX contra la inmigración y estos xenófobos populistas catalanes contra “los Ñ” y todo catalán que no sea independentista.
        Gavanenc 27/07/2021 1:21 pm
        Molt espanyol això d'intentar barrejar i intentar confondre víctima i botxí. No us en sortireu, babaus. Sí a la independència.
    Hi anirà Costa? 26/07/2021 2:29 pm
    O ja té llit a Waterloo?
      A l'espanyolet gracioset 26/07/2021 4:39 pm
      No serà a "Trafalgar" o a "Alucemas"... ?
        Observador 27/07/2021 9:20 pm
        Els fets dels últims anys diuen que t'equivoques, o vas fumat...
      Gavanenc 26/07/2021 5:21 pm
      Un altre filoespanyol intentant convèncer catalans dels avantatges de pertànyer a Espanya i de viure sota el jou de la sobirania espanyola. D'on no n'hi ha no en raja. Ha, ha, ha, ha, ha.
      MHP 26/07/2021 8:57 pm
      Vinga Costa, ara podràs demostrar que saps fer allò que sempre demanes que facin els altres. Ànims, artiste.
    Peter smich 26/07/2021 2:44 pm
    Aquest tribunal sje a Catalunya, perquè no aneu a fer un vol per l'espai, fins a MArt i no torneu mai més. No sou jutges, sou uns éssers molt dolents.
    Carlos LP 26/07/2021 3:00 pm
    Veurem si el bocamoll del Costa és tan valent quan estigui davant del jutge. Per twitter és molt valent.
    Pep 26/07/2021 3:04 pm
    I vosaltres uns inadaptats,oi?. Visca Catalunya lliure.
    Pajaritu 26/07/2021 3:28 pm
    Al talego con los sediciosos. ¡¡¡ JAJAJAJAJA ... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    JordiP 26/07/2021 4:04 pm
    La [in]justícia castellanoespanyola es nega a admetre la llibertat de debat d'un Parlament democràtic. Els eurodiputats espanyols que es considerin democràtics haurien de endegar enèrgiques accions de denúncia al Europarlament i a la premsa, ràdio i TV europees que es considerin demòcrates. La dèria d'intervenció dels togats de Madrit (independent de la seva "pàtria xica" no té límits. Cal frenar aquesta dictatorial actitud!!!! Si fòssim demòcrates com Déu mana sortiriem tots al carrer a bloquejar els transports "nacionals" en protesta. Què pot fer el Parlament de Catalunya per tal d'internacionalitzar aquesta regresiva política exercida pels òrgans del poder judicial espanyol, la famosa "democràcia plena" Plena, de què??? Això hauria de ser l'escàndol d'Europa!!!!!
    Luisnomeacuerdo 26/07/2021 4:37 pm
    Este fascista independentista tiene pinta de haber pasado una mala noche debido al agua de fuego indepe o algo peor. El caso es hacer cala a costa de los borreguetes laZis de débiles mentes que rondan por la comunidad Autónoma de CataluÑa. Repugblica de trattoria para los fanáticos laZinaZis.
    Evarist 26/07/2021 5:16 pm
    pels borbons quillotina i pels altres garrot
    són odi, quan més lluny d'aquesta gentussa, millor! 26/07/2021 6:41 pm
    eSSpanya, mai ens bé res de bo d'ella, només hòsties, espoli, insults, prohibicions, desinversions, obligacions ... lo seu és fer mal a quanta més gent millor.
    Traïdor 26/07/2021 7:52 pm
    Obeir al estado corupte te les mateixes conseqüències, he traïdor Torrent? I com que ens vas trair el mandat de les urnes catalanes, per que l'hi convenia al teu partit, ara que et defensin els teus pactant amb la Soraya de torn.
      Per traïdor... 27/07/2021 6:21 am
      ...costarà superar al batxiller foll que va trigar setmanes a donar el resultat de l'1-O, segons a suspendre la DUI, i hores a fugir deixant-ho tot enmerdat.
      Per traïdor... 27/07/2021 6:27 am
      ... costarà superar al batxiller foll que va trigar setmanes a donar els resultats de l'1-O, segons a suspendre la DUI i hores a fugir deixant-ho tot enmerdat.
        Delfí Artós 27/07/2021 1:26 pm
        Espanyolistes de falsa bandera, continueu així, mentrestant nosaltres caminem devers la consolidació de la independència. Tot el suport a tots els que pateixen represàlia per motius polítics dels aparells de l'estat espanyol. No al lawfare de la justícia espanyola.
          d'espanyolistes res de res 27/07/2021 9:16 pm
          catalans indepes que han vist com s'han perdut 10 anys prUcessant cap enlloc: Mss Catalunya ens donar una costellada de 3 respostes, Fuigpelmont suspen oa DUI en segons i fuig deixant-ho tot enmerdat, Torra el titella, sense sentit del ridícul va fer el que li ordenavan des de Waterloo. Per sort de l'independentisme, els prUcessistes van perdent quota i l'independentisme en va guanyant. Per primer cop hem superat el 50% de vot independentista!
    Luisnomeacuerdo 26/07/2021 9:13 pm
    Ya es difícil, porque este lazinazi tiene las neuronas justas para no mearse encima mientras anda.
      Luis : Ole tus güevos, Luis 27/07/2021 1:32 pm
      Si ho escriu un espanyol segur que té raó... com el màster casado i la seva "divisió" de llengües. L'espanyolisme sempre es recolza sobre "grans" arguments i sentències "por cohones". Ha, ha, ha.
    Delfí Artós 27/07/2021 10:48 am
    L'estat espanyol i llurs aparells en forma de deep state i lawfare, han enfollit des de fa uns anys, perquè els catalans lluitem per un ideal que tota la humanitat anhela: La llibertat.