Casado reclama a Sánchez que aprofiti el Consell Europeu per impulsar l’extradició de Puigdemont

El líder del PP, Pablo Casado, segueix amb la seva croada per extradir el president a l’exili, Carles Puigdemont. De fet, ha reclamat aquest dijous al president del govern espanyol, Pedro Sánchez, que aprofiti el Consell Europeu per impulsar l’extradició del president a l’exili. Casado considera que Puigdemont “passeja per països europeus sense que el govern d’Espanya faci res i gairebé posant espelmes perquè no l’extradeixin”, pel que creu que Sánchez “ha d’anar al Consell Europeu a dir que la justícia espanyola és independent, però que mereix el respecte de la resta de països”. “És la tasca que vam fer nosaltres per il·legalitzar Batasuna”, ha reblat.

Casado ha fet aquestes manifestacions des de Brussel·les abans de participar en la cimera del Partit Popular Europeu que té lloc en paral·lel al Consell Europeu. El líder del PP ha afirmat que demanarà la resta de membres del PP Europeu suport a aquesta extradició, i ha reclamat a Sánchez que “expliqui la veritat” als ciutadans i admeti “que no té altre pla que mantenir-se al poder amb els seus socis radicals”.

Casado ha fet referència també a les manifestacions del líder abertzale Arnaldo Otegi, que va apuntar que Bildu busca l’excarceració de 200 etarres i si ha de votar els pressupostos de l’Estat ho farà. Segons el líder del PP és “inacceptable” per part de Sánchez. Malgrat que el president espanyol ha negat rotundament cap acord sobre presos, Casado l’ha emplaçat a “trencar” amb Bildu perquè “la moderació, l’europeisme i la socialdemocràcia no és pactar amb partits que justifiquen l’assassinat de 850 innocents ni amb secessionistes que reneguen de la unitat europea ni amb comunistes ni populistes”.

A banda, Casado ha demanat a Sánchez que “digui la veritat” als espanyols i confirmi, entre altres, si pensa derogar la reforma laboral del PP tal com va anunciar al Congrés Federal del PSOE de València aquest cap de setmana. “Que ho digui, perquè a Brussel·les diu el contrari, que la mantindrà i que farà més flexible el mercat laboral”. Casado també ha afirmat que Sánchez va contra direcció d’Europa quan planteja un augment dels impostos, i ha criticat que utilitzi els fons europeus per “comprar vots” dels joves amb el bo cultural, que servirà –ha dit- per “comprar còmics i videojocs”.

Comentaris

    Pepe Octubre 21, 2021 | 13:15
    Quin ase! Aquest encara no sap que el Consell Europeu no pot impulsar cap l’extradició de ningú doncs allà no manen els polítics om a les dictadures sinó les lleis democràtiques que, per cert, ja han dit el que!
    X2 Octubre 21, 2021 | 13:19
    Fora aquest mentider trampós i feixista, fora gentussa
    Ramon Octubre 21, 2021 | 13:21
    Casado, ets molt ruc, no dius que la justicia te separacio de poders ? Ara segons tu, ruc, els politics tenen que ficar-se en justicia. Ets un incult, ruc.
    rd Octubre 21, 2021 | 13:32
    el cutre cromanyó ñ està obsessionat, no diu res del que estan robant cada dia
    ferreret Octubre 21, 2021 | 13:34
    En comptes de demanar-ho al Sanchez, que hi vagi ell a veure que li diuen a la seva pròpia cara (que la té molt i molt gruixuda) fins i tot per a no treballar.
    xavier Octubre 21, 2021 | 14:02
    Aquest tio va estudiar dret? es va perdre al clase de separació de poders pot ser? li van regalar el titol? va copiar als examens? li va fer algu els examens? Francament nos e como un inutil ( i tambe ruc) com aquest pot liderar un partir politic. A espanya la mediocritat te premi
      JordiP Octubre 21, 2021 | 22:39
      "En el país de los ciegos, el tuerto es el rey" Com seràn els votants del PP si els mascarons de proa del PP són com aquest ... elegant espantaocells incult i vociferant?
    Narcís Octubre 21, 2021 | 14:16
    Amb tanta gent bona que traspassa i . . . aquest/s miserables gaudint de la vida fora mida rere el mot espanya ! PD : Déu ha d' existir .. en algun lloc aquest i tants malaurats com ell han de pagar tanta maldat, maldat covarda i miserable !
      Hi ha vida Octubre 21, 2021 | 17:26
      Narcís, més enllà d'Espanya hi ha vida i la volem viure. Amb la independència la podrem viure i gaudir, per això és tant important que siguem molts els que volem la independència, si molts de catalans la volem entre tots la farem efectiva.
        Narcís Octubre 21, 2021 | 22:22
        Totalment d'acord .. fos només perquè per un català ser dins/ dessota aquest estat ( màfia, sense més ! ) , n' és mort en vida ! PD : som-hi !
    Carles Octubre 21, 2021 | 14:20
    Aquest Casado és un malalt, un obsés que te Pugdemontfobia, el seu lloc seria un Psiquiatric.
      Joan Octubre 21, 2021 | 17:38
      No és l'únic ni ha estat l'únic. Des d'Espanya sempre han anat a la captura i caça de qui consideren "cabecilla" del grup enèmic, ho varen fer en totes les colònies... ( abans se'ls carregaven físicament, ara al segle XXI no gosen, per fortuna ) i encara fan servir el mateix sistema i mateix esquema mental. També cal recordar i fer canviar el xip de molta de gent mesella, la "unidad" d'Espanya és una fal·làcia i una mentida com una casa, "Espanya" perd territoris per separació des del 1587, la darrera "província" que se'ls hi va separar de la "unidad" fou durant el regnat de l'ara "emèrito", l'any 1976. Aleshores com tenen la barra d'anomenar "unidad" un ens del qual se li han separat constantment territoris i cap n'ha volgut tornar ? Els catalans ens ho hem de fer mirar, no pot ésser que ens empassem tanta infàmia com si res.
    JordiP Octubre 21, 2021 | 14:21
    Aquests encara viuen a l'època de les recomanacions i la parentela. Com que no han treballat fora de casa, no s'han assabentat de com funciona el món real i modern. En el fons, donen pena. A mí, sincerament, em molesta molt quan em diuen "You are from Spain, right?". Sempre responc "Not at all. I'm catalan, as was Pau Casals". But Spain is ruling hard Catalonia since 1714. My passport yes, it is a Spain passport. Unluckily". M'avergonyeix la somriseta amb la que acompanyen aquest "You are from Spain, right?"; Sortosament, la rialleta s'els disipa amb l'explicació. Amb la tipologia d'espectacles que està donant la Monarquia castellana, convé poner terra (virtual) entre mig. I la gent europea ho entén.
    mala peça Octubre 21, 2021 | 14:29
    el pablo tarado el fraCasado està molt malalt. El consell d'Europa hauria d'aprofitar per portar a judici a franquistes com ell
    Jeremies Octubre 21, 2021 | 15:49
    "Separació de poders". Poc que se'n pot esperar d'aquest "líder" espanyol i del seu partit ( o partits si hi comptem l'escissió VoX ). El PP, el partit espanyol fundat el 1976 per 7 ex-ministres de Franco. Un partit la sucursal catalana del qual, no pinta res, car no han tingut mai cap representació notable enlloc, ara governen dos municipis, Pontons i Badalona penjant d'un fil... A sobre a manca de "militants", sempre han de fer llistes plenes de "fantasmes". Solament per a "separar-nos" i oblidar-nos d'aquesta mena d'aprenents de polítics, ja val la pena la independència política. No cal afegir-hi res més.
    Sentit comú Octubre 21, 2021 | 16:41
    Aquest tarat li dona rendiment al seu Màster de 24 assignatures, del qual li en varen "convalidar" 20... amb 4 "assignatures" ja va tenir un nou titolet. La qüestió és quin mèrit i què aporta cursar uns estudis de postgrau on convaliden 20 de 24 assignatures, algú més instruït ens ho pot aclarir ? Això funciona així ? Se suposa que quan hom fa un nou curs és per aprendre matèries noves o actualitzar-les, o no ?
    Gaf Octubre 21, 2021 | 17:45
    A vure cuan et tanquen faltat
    Tano Octubre 21, 2021 | 19:05
    El Fra-casado, te el cervell al forat de l'anus.
    Aigualit Octubre 22, 2021 | 10:10
    Quan arribi Casado a president, "nos vamos a divertir"
    valeri Octubre 22, 2021 | 11:58
    Casado: Un home digne de ser el president d'España. Un país de desastre necessita un president imbecil.