El periodista Carlos Herrera ha assegurat aquest matí en el seu editorial a Onda Cero que “Mas haurà de parar a no sé que vulgui muntar un xou a l’estil Companys, perquè el 9 de novembre s’apropa”.

En aquest sentit, Herrera està convençut que el president Mas “segueix fent el mateix que sempre”. El periodista també ha comentat la decisió d’ahir d’Unió, al Consell Nacional, de donar llibertat de vot als seus militants pel 9-N. “Unió està jugant a la “Puta i la Ramoneta”, mentre es mantenen en aquesta situació d’indefinició”.

Herrera també ha criticat l’enquesta d’ahir publicada pel diari ‘El País’, que l’ha qualificat d'”una enquesta de la ‘senyoreta pepis’ tipus l’EGM”, i ha afegit que “el mateix diari s’ha passat una pàgina per intentar explica la metodologia utilitzada”.

Más audios en Onda Cero

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa