VÍDEO | Argimon esclata contra el TSJC: “M’importa un rave si és un mosso o un guàrdia civil”

El secretari de Salut Pública diu que per complir l'ordre s'haurà d'endarrerir la vacunació de persones prioritàries

El secretari de Salut Pública, Josep Maria Argimon, ha explotat aquest dimarts contra l’ordre “ridícula” del Tribunal Superior de Justícia (TSJC) que dona 10 dies a Salut perquè iguali el nivell de vacunació dels policies espanyols a Catalunya amb el dels Mossos d’Esquadra després de les denúncies de “discriminació” per part d’organitzacions policials. Argimon ha defensat la seva professionalitat i la de la subdirectora de Promoció de la Salut, Carmen Cabezas: “Nosaltres no discriminem mai ni per edat, ni gènere, ni creença ni per res perquè m’és igual si és un mosso o un guàrdia civil, m’importa un rave quina professió tenen les persones, a nosaltres ens han format per donar cura i assistència a tothom”. Visiblement molest amb la decisió del TSJC, Argimon ha explicat que els professionals “vacunen les persones que arriben en una llista” i que en aquest cas hi va haver una aturada cautelar de vacunació amb Astrazeneca. Tant Alba Vergés com Meritxell Budó han justificat avui mateix les raons per les quals es va endarrerir la vacunació amb policies espanyols.

Argimon ha denunciat que s’hagi polititzat l’assumpte “des de Madrid” i ha advertit que “prou complicat és tot això com perquè ara ens hàgim d’adaptar a criteris judicials”. El secretari de Salut Pública ha criticat que els jutges opinin en un procés complex de vacunació i ha conclòs: “Qui ho ha polititzat, que ho resolgui”. No obstant això, Argimon ha dit que Salut acatarà l’ordre del TSJC però que això suposarà endarrerir la vacunació de persones del grup de 70 a 79 que són prioritaris.

Comentaris

    molt bé per la Gene, per un cop! 28/04/2021 3:52 pm
    "A por ellos", escòria de "polisia nasioná" i "guardia siví"! Mentre no fem la feina que cal fer els catalans -i, per extensió i delegació, els nostres polítics-, que la faci el virus! Desitjo ferventment que ja els hagi afectat: ara volen viure ells i que morin els avis catalans ("al fin y al cabo, tan sólo son unos catalanes separatistas de mierda"). Espero, sincerament, que sigui veritat que els han discriminat i també espero que el virus hagi fet amb uns quants d'ells el que cal. Au, vés, púrria d'espanyolam!
    Peter smich 28/04/2021 2:48 pm
    Però que collons reclaman aquest polis i guardi civil, a la generalitat si per aquest colactius armats espanyols no pinta res i no té cap dret sobre ells ni saben quants n'hi ha. No hi ha ningú que digui prou de prendre el pèl,
    Ricard 28/04/2021 2:24 pm
    Remeto al magnífic twit del President d'ahir.
      El magnifico tweet es lo que cabia esperar de Carles el Magnifico 28/04/2021 6:05 pm
      Cocomocho, aprendiz de Rufian.
    República catalana 28/04/2021 1:55 pm
    Colla de fills de puta,jo els vacunaria amb lleixiu.Ja te collons que aquesta púrria tingui que passar davant dels que veritablement ho necesitan
    jj 28/04/2021 1:04 pm
    A més de ser uns pega yayes els li prenen la seva vacuna
      pega iaies 29/04/2021 8:13 am
      pega iaies...
    remigio III 28/04/2021 11:29 am
    De nou ensenyen la bota borbonica. Perquè no ens oblidem de qui el poder: De l'ocupant borbònic. Queda clar? Una vegada més queda clar impediment de l'extrema dreta en la renovació dels seus, seus togats.
    Menudo pedazo de desgraciado esta hecho este personajillo. 28/04/2021 9:50 am
    Otro desgraciado golpista que queda retratado, junto con el otro miserable Maleteroman I, al mundo democrático cada vez les da más asco esta mierda golpista.
    13
    98
    Respon
      Gali Boadella Montserrat 28/04/2021 5:09 pm
      QUE DEMANIN HORA PER INTERNET I RESPECTIN LA FRANJA D´EDAT.
    Donec Perficiam 28/04/2021 9:37 am
    Que demanin hora per internet i vagin a vacunar-se quan i on puguin, com fem la majoria dels civils. Ni privilegis ni hòsties.
      Carlos LP 28/04/2021 10:08 am
      A veure, segueix fent la revolució des del sofà i acceptant totes les ordres del teu país: ESPANYA!!!! els indepes sou uns cagats, només serviu per fer la performance anual de la Diada i poca cosa més, a l'hora de la veritat us cagueu a les calces.
        Gali Boadella Montserrat 28/04/2021 5:13 pm
        Carlos, doncs n´hi ha que no solament no van a la Diada, sino que ni tan sols s´indignen quan homes amb salut, que han d´estar al servei dels ciutadans demanen tractes de privilegi. Aixó te un nom i saps quin es.
        Ricard 28/04/2021 11:05 am
        Suggereixes emprar la violència, gallard, per tot seguit empresonar a tothom a les vostres presons i perdre el tímid recolzament internacional? Aclareix-ho si et plau. Per cert, els del sofà sou vosaltres, que us limiteu a aplaudir les agressions de la vostra gent als catalsna amb els impostos de tothom. Els catalans, tret de al sofà, portem molts ays fent coses a molts llocs. Vosaltres només aplaudiu i arrenqueu llaços grocs.
    NiFredNiCalor 28/04/2021 8:32 am
    I al TSJ li importa un rave el que pensi vostè sr Argimón. Limitis a obeir les ordres donades per Justicia que vetllen xque personatges com vostè no actuïn i facin el que vulguin.
    50
    102
    Respon
    De Gerona 28/04/2021 7:06 am
    Aquest doctor que juga a ser polític que calli i comenci a complir les ordres del jutge. Veurem si és tan valent i es nega a obeir o si fa com tots polítics indepes i obeeix com a bon catalanet.
    36
    102
    Respon
      Peter smich 28/04/2021 2:51 pm
      Però que collons reclaman aquest polis i guardi civil, a la generalitat si per aquest colactius armats espanyols no pinta res i no té cap dret sobre ells ni saben quants n'hi ha. No hi ha ningú que digui prou de prendre el pèl,
      Peter smich 28/04/2021 2:51 pm
      Però que collons reclaman aquest polis i guardi civil, a la generalitat si per aquest colactius armats espanyols no pinta res i no té cap dret sobre ells ni saben quants n'hi ha. No hi ha ningú que digui prou de prendre el pèl,
      [email protected] 28/04/2021 8:35 am
      que els vacunin amb algún verí i ens lliurem rapid d'aquesta merda de gent española
      57
      35
      Respon
        Un mosso 28/04/2021 10:06 am
        De moment, de l'única merda que ens hem lliurat és de Puigdemont i els presos, un està vivint com un rei a Waterloo i els altres a la presó. Que es fotin!!!!
        Ray 28/04/2021 9:13 am
        Shame!!
    "“Nosaltres no discriminem mai ni per edat, ni gènere, ni creença ni per res perquè m’és igual si és un mosso o un guàrdia civil" 28/04/2021 12:50 am
    Me alegro. Ya nos dirá porque el 80% de los Mossos esta vacunado y el 96% de los policias nacionales esta sin vacunar. . Respecto a lo de retrasar la vacunacion de los mayores de 70 años, parece que Sr Argimon no "2le da palo generar ansiedad," a diferencia de su jefa, la Molt Honorable Sra Verges. Estamos en buenas manos.
    39
    71
    Respon
      Gali Boadella Montserrat 28/04/2021 5:16 pm
      A los policias nacionales los tienen que vacunar sus autoridades. Puro sentido común. Y si diuen que estan al servei de la gent, doncs que no prenguin les vacunes de la gent gran. Tenen por de tenir la covid ?? Vaja valents.
    Tatanka 27/04/2021 10:37 pm
    ¿Quién juzga al juez?
      joanka 28/04/2021 1:49 pm
      los jueces marca españa como tienen inspiración divino-franquista lo saben todo de todo y además no han de dr cuentas a nadie y muchisimo menos a los expertos y al pueblo... así que quien juzga a un juez?? la respuesta es el mismo y a lo sumo si se lleva mal con otro juedz le ponen problemas.
    Visca Catalunya Lliure... també d'escòria! 27/04/2021 9:17 pm
    Au, nois, foteu-los les vacunes d'Astrazèneca, que són les que vau donar als mossos, i si es caguen a les calcetes a topets blau cel d'espanyols papallona, que vagin al seu macarró a queixar-se. O és que potser volen un privilegi i pretenen rebre les vacunes de Janssen o de Pfizer??? Vejam si el que hauríem de fer amb ells els patriotes ens ho estalvia la vacuna. Vinga nois, tracteu als estrangers d'espaÑistán com es mereixen: us ho ha dit un tribunal! Astrazenequeulos fins que siguin un trombo-fecaloma tots plegats, aquests colons armats!
    127
    30
    Respon
      Anònim 27/04/2021 11:46 pm
      Tú ya naciste jilipollas,o te has vuelto con los años,en toda España incluida País Vasco,Navarra etc,los han vacunado con la vacuna que le la correspondido,muchísimos con aztraseneca y el Sr,Argimon que se diga tampoco muchas jilipolleces de que para el son todos iguales,que mire la estadística de vacunados,el problema es que se os ha visto el plumero,por no decir el odio que tenéis algunos a todo lo español.
      70
      92
      Respon
    J. Fontanals 27/04/2021 8:32 pm
    Que vagin al seu poble a vacunar-se.
    95
    71
    Respon
      Anònim 27/04/2021 11:51 pm
      Están en su pueblo,cateto.
      74
      82
      Respon
        miquel puigpelat 28/04/2021 10:01 am
        Pues si estan en su pueblo, que esperen su turno como tu y como yo.
        Y una mierda!!! No estan ni en su país, subnormal español de mierda! 28/04/2021 8:54 am
        Però tienen derecho a vacuna... COMO LA DEL CABO FPB!!! VACUNA PARA TODA LA GUARRA ZIVIL Y POLIZIA NAZIONAL!!!
          Ray 28/04/2021 9:14 am
          Ets un malat i un covard.
        Lleida 27/04/2021 11:59 pm
        Per això volen marxar la majoria.
        14
        10
        Respon
    porten 300 anys pegant-nos, buidant-nos la cartera i no accepten la llengua i cultura pròpies de Catalunya 27/04/2021 8:20 pm
    Aquests que ara ploren per ser vacunats abans que els nostres avis, no eren els de l'a por ellos i novios de la muehrte??
    Harriba Ehpañña!! 27/04/2021 8:15 pm
    Er Cuento de la Criada (de la chacha) , bersión eSSpanyola.
    Ricard 27/04/2021 7:55 pm
    Els castellans són una raça superior. Els amos tenen prioritat sempre.
    Pajaritu 27/04/2021 7:38 pm
    La táctica del enano, tiene razón quien más grita. Calle y póngase a trabajar, ya está tardando. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      Lleida 28/04/2021 12:00 am
      Qui ha de treballar? Tu?
    Pep 27/04/2021 7:31 pm
    Y digo yo. Ya se sabe que la propaganda se necesita para comer y Navalny no es una excepción. Pero porqué no limpiais primero la mierda y la podredumbre de vuestra casa, antes de fijarse en la casa de los demás?
    Pep 27/04/2021 6:50 pm
    Ya mismo los jueces le van a decir a los catalanes que tienen que comer y cuando pueden o no follar. Ah y al gobierno de Sánchez (ese del espejito espejito) a que personas deben de nombrar en los cargos de responsabilidad.
    Prou 27/04/2021 6:48 pm
    Però encara no heu pas entès que sou una Colònia dels Espanyols i quan els Vostres Amos decideixen a través dels Espanyols del TSJC que heu de vaccinar els sipais de la PN i de la Guarida Civil HO HEU DE COMPLIR !!! I ho fareu com a bons Eclaus que sou, per això després de més de 300 anys encara sou sota el jou d'aquesta Nació bàrbara i de cafres que se'n diuen Espanyols !
      Fred 27/04/2021 11:01 pm
      Tu sí que estás jou-dido