La reina Letícia segueix amb l’agenda oficial ben plena d’actes. Aquest mes de juliol està sent molt intens per a la monarca, que fa uns dies es deia que havia demanat a La Zarzuela que l’assignessin com més audiències millor. Volia treballar més, un desig que sembla que li han concedit. Mentre les filles gaudeixen d’un campament estiuenc als Estats Units, Felip i Letícia passen d’una reunió a una altra abans de posar rumb cap a Mallorca. Allà gaudiran d’unes vacances familiars amb la reina Sofia, la infanta Elena i els seus fills i, segurament, la infanta Cristina i els petits Urdangarin.
Però com dèiem, fins llavors se centren en seguir al capdavant de reunions i audiències. La d’aquest matí ha portat la reina Letícia davant la reunió amb el consell assessor de la fundació BBVA, que busca impulsar el bon ús de l’espanyol en els mitjans de comunicació.

Letícia, en una reunió amb BBVA / Casa Reial
Per aquesta ocasió, la monarca ha tornat a repetir un dels seus vestits preferits. Un Hugo Boss que va estrenar fa un parell d’anys, però que la segueix captivant. Se’n va parlar moltíssim quan el va dur per primer cop, ja que es tracta d’un disseny hipnotitzador que crea un efecte òptic: de ratlles blanques i negres, amb les línies creant un fals prisat.

Casa Reial

Casa Reial
L’ha complementat amb una bossa de mà blanca, unes sabates negres destalonades i unes arracades en forma de doble daga que ha dut en moltes ocasions. La Reina torna a repetir un vestit, pocs dies després d’estrenar-ne un de rebaixes amb el tipus d’escot preferit de Meghan Markle. Divendres tancarà la setmana amb un parell d’audiències, el que permetrà comprovar si ha adquirit algun model més de rebaixes.