Susana Molina va fer-se un nom dins del panorama televisiu gràcies a Gran Hermano. Ella va ser la guanyadora de la catorzena edició, un triomf que donaria ales a Telecinco per enviar-la com a concursant de La isla de las tentaciones. La de Múrcia ha fet molts diners com a tertuliana, però ha passat bastant de temps des de l’última vegada que se la va veure en la petita pantalla. Què s’ha fet d’ella? Com és que ja no la contracten per anar a comentar els programes?
La Razón s’ha posat en contacte amb ella i ha descobert que, en realitat, ha estat ella qui ha pres la decisió d’allunyar-se de la televisió. S’hi ha estat uns quants anys, ha omplert les butxaques i ara es guanya la vida sense tanta expectació mediàtica. Susana continua fent col·laboracions com a influencer i, de fet, les xarxes socials són la seva principal font d’ingressos. No pel que li arriben a pagar les marques -que també-, sinó perquè ha creat una empresa especialitzada en aquest sector que li estaria donant moltes alegries.

De què treballa Susana Molina ara que no apareix a televisió?
El 2021, conscient del gran futur que podia tenir Instagram, Susana Molina va crear Vive App. Es tracta d’una plataforma que posa en contacte les influencers amb les marques que les necessiten contractar per promocionar-se. Diguéssim que aquesta empresa fa, una mica, d’intermediari entre aquests dos mons i ajuda a redactar els contractes a canvi d’una comissió.
En un principi, la va criticar perquè consideraven que era massa favorable a les creadores de contingut. Ara, per tal de millorar la seva imatge, han canviat el nom de la marca cap a Womo. Si fem cas a les xifres que diu haver obtingut, aquesta segona vida li està funcionant d’allò més bé: “Enguany hem crescut un 200% en facturació, un 200% en clients i un 100% en usuaris“, expliquen des de la marca al diari.
I què fan exactament? Ho descriuen com el procés de professionalització dels intercanvis entre experiències i influencers: “Nosaltres no entrem en col·laboracions pagades, aquestes es fan a través d’agències i representants”.
Susana Molina està encantada amb les xifres que estan assolint, ja que no confiava que la idea triomfés tant. De moment, sembla que continuarà allunyada de la televisió un temps perquè assegura que està “totalment centrada en els negocis“. Al llarg dels seus anys activa, ha arribat a rebre crítiques ferotges. No obstant això, continua pensant que no es penedeix de res del que ha fet: “Mai no m’han rebutjat en una campanya pel que hagi fet o deixar de fer”.