Missing 'path' query parameter

La Revuelta ha tancat la setmana amb una entrevista molt especial per al presentador. David Broncano ha rebut la visita de l’actriu Silvia Alonso, que també és la seva parella, i que protagonitza la nova sèrie de Disney+, Ladrones, al costat d’Álex González. La parella d’intèrprets ha compartit tota mena d’anècdotes, però la complicitat entre tots dos ha estat molt evident. L’actriu ha aprofitat l’espai de la televisió pública espanyola per reivindicar una queixa i enviar un missatge sobre la imatge que generen de la seva relació amb l’humorista.

Silvia Alonso esclata contra el ‘clickbait’

El clickbait, conegut com a pescaclics, és una pràctica que pot servir per buscar visites. L’actriu ha enviat diversos dards durant la seva intervenció per queixar-se dels titulars que es refereixen a ella únicament com a la xicota de David Broncano, oblidant la seva carrera interpretativa. “Quantes notícies han publicat de ‘la xicota de Broncano presenta sèrie’?”, ha preguntat l’andalús. “Probablement, el 90%. Ara ni tan sols has de parlar de res. Amb estar davant de la càmera i deixar que ells t’entrevistin, ja posen un titular de tipus: ‘Silvia Alonso i Álex González parlen sobre tal’. I tu no has parlat, perquè te n’has anat, però com ets aquí, tenen aquest fotograma“, ha apuntat ella, criticant obertament l’etiqueta fan servir els mitjans per parlar d’ella com a la parella de Broncano.

Silvia Alonso esclata contra el 'clickbait' sobre la seva relació amb Broncano | RTVE
Silvia Alonso esclata contra el ‘clickbait’ sobre la seva relació amb Broncano | RTVE

La parella actualitza el marcador de les relacions sexuals

Una de les parts més divertides del programa són les preguntes clàssiques, que treuen els colors dels convidats a l’hora d’explicar quants diners tenen al banc i les relacions sexuals dels últims trenta dies. No va dubtar a mullar-se, compartint el seu al·legat sobre el petting i treient importància al sexe. Una reacció que va donar peu al presentador per compartir una divertida reflexió. “M’he adonat d’una cosa que igual havies fet. Ho explico i després ho traiem perquè això és molt íntim. És que ho he pensat avui venint cap aquí! Serà per dir una dada perquè ahir i avui ho hem fet dues vegades cada dia…”, ha confessat Broncano.

“És que tenia molt pocs punts, què vols que faci?”, ha corregit la noia rient. “Hi ha vegades que no hi ha temps per al coit. Qui ho fa cada dia? És que no em crec que els vingui de gust. Igual ho fas, però no ve de gust”.

Una mania desconeguda del presentador

Fa uns dies, l’actriu sorprenia revelant al programa Ilustres Ignorantes de Movistar+ una anècdota fins ara desconeguda sobre una mania de Broncano. “Sempre que hem de sortir de casa, normalment amb els abrics posats, se’n recorda que el llit no està fet“. I com reacciona el presentador? “Llavors diu: ‘El llit!’ tot i que estem amb els abrics, les bosses… A més a més, li agrada que la fem tots dos junts, llavors cal tornar a casa, fer el llit i sortir de nou”. Sigui com sigui, Silvia Alonso ha deixat molt clar que abans que ser la parella de Broncano, és una actriu amb molta personalitat i sense pèls a la llengua per explicar les coses.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter