El Mago Pop ha sortit una mica escaldat de l’entrevista a La Revuelta. El presentador l’ha posat contra les cordes a la part final del programa, precisament quan acostuma a interessar-se per la vida més íntima dels convidats. David Broncano ha complert i li ha preguntat el nombre de relacions íntimes que ha mantingut l’últim mes i quants diners té al banc. L’il·lusionista, molt tímid, no ha volgut respondre cap de les dues qüestions… i això ha fet enfadat, i bastant, al líder de l’espai més irreverent de TVE.

Era d’esperar que aprofitessin la seva estada a plató per preguntar-li sobre el patrimoni que té avui dia. Després de tants anys en primera línia i amb un munt d’espectacles arreu del món amb el cartell de sold out, molts donen per fet que el de Badia del Vallès ha hagut de fer molts diners. El noi no ha volgut confirmar-ho: “Em fa vergonya parlar d’això i tampoc no et puc donar una xifra concreta perquè no la sé exactament. De debò que no la sé”. A partir d’aquí, El Mago Pop ha intentat canviar el tema diverses vegades; totes sense èxit.

“Els teatres exigeixen molta inversió i el nostre és dels més cars de fer de tot el món. Evidentment, la cosa em va bé i estic molt content i agraït de poder fer el que m’agrada. Però és que quina pregunta! Què et diu la gent aquí? I per què creus que tinc tants diners?”, insistia l’il·lusionista. I David Broncano insistia: “Home, tres milions d’espectadors amb el que costen les entrades…”.

El Mago Pop no ha volgut respondre les preguntes sobre diners i sexe - TVE
El Mago Pop no ha volgut respondre les preguntes sobre diners i sexe | TVE

El Mago Pop es nega a donar informació sobre la seva vida sexual

El presentador ha canviat d’estratègia quan s’ha adonat, finalment, que El Mago Pop no diria res sobre diners. Li ha preguntat llavors pel tema del sexe. Aquí, el jove ha tornat a negar-se a donar informació: “Soc una persona molt vergonyosa i molt tímida“. Aquesta excusa, és clar, no ha servit de res i David Broncano s’ha enfadat: “No m’has portat regal, no m’has dit cap truc, no em parles de diners i tampoc de sexe. M’has de donar alguna cosa“.

Aquí s’ha generat un moment de tensió en què el públic ha aprofitat per dir la seva. El presentador ha considerat que seria una bona opció que El Mago Pop els convidés a tots al nou espectacle que té a Madrid: “Es podria compensar amb això, mira. Estàs sent molt graciós i simpàtic, però no ens estàs donant res. Què menys que aquesta gent d’aquí a plató marxi amb un gest. Vinga va, què et costa? Una funció més que menys…”.

Chloe de la Rosa ha conegut l'il·lusionista - TVE
Chloe de la Rosa ha conegut l’il·lusionista | TVE

El mag, contra les cordes, ha reconegut que ho estava passant “malament”: “No m’agrada parlant de diners i no m’he expressat com volia… Però, d’acord, busquem un dia per a una funció especial per a La Revuelta“. I, després dels aplaudiments de la gent, David Broncano li deia que tot això era culpa seva: “Tu t’has ficat aquí. Si haguessis respost la pregunta dels diners, t’hauries estalviat 5.000 € que et costarà això“.

Més notícies
Notícia: Què se sap del passat de Grison de ‘La Revuelta’? Xurros i socorrisme
Comparteix
El col·laborador del programa de David Broncano ha arribat a ser campió del món en una modalitat musical
Notícia: Henar Álvarez aterra a TVE: “Pillarem la poca pasta que ha deixat Broncano”
Comparteix
Jordi Évole produeix un espai d'entrevistes que també farà servir humor irreverent
Notícia: Quants pisos té David Broncano? Patrimoni important
Comparteix
El presentador ha adquirit tres pisos en els últims temps i ara se sap on són
Notícia: TVE censura ‘La Revuelta’: els prohibeixen fer acudits sobre drogues
Comparteix
La cadena pública continua intercedint en els continguts del programa de David Broncano

Comparteix

Icona de pantalla completa