Aquest dilluns La Revuelta ha rebut la visita de Fernando Tejero. L’actor, que ha celebrat el seu 60 aniversari amb David Broncano i el públic del programa, venia disposat a fer les paus amb l’andalús. L’actor es tornava a veure les cares amb Broncano després de la seva última visita, quan encara era La Resistencia, per posar sobre la taula unes declaracions que van saber-li força greu. Com ha acabat el problema? Amb un petó entre tots dos i una sorpresa molt dolça que ha fet riure tot el públic.
La visita de Fernando Tejero a La Revuelta
David Broncano s’ha retrobat amb un antic convidat disposat a posar-li les coses difícils. L’actor Fernando Tejero no ha dubtat a retreure-li un detall que va molestar-li l’últim cop que es van veure en un plató de televisió. En la seva visita a La Resistencia, l’actor no ho va passar gaire bé perquè no entenia del tot la dinàmica del programa, cosa que va fer que hi hagués certa tensió entre tots dos. Sense embolicar-se gaire, li recordava el tema que tenien pendent. “Jo no ho vaig passar molt bé i després tu vas dir això en un programa“, ha dit mentre s’obria la camisa i es podia llegir: ‘Soc el pitjor convidat de Broncano‘, amb la imatge de tots dos i un cor trencat.

“Vas dir això en un programa amb Ibai que et va preguntar qui era el pitjor convidat que havies tingut”, ha confessat Tejero. El públic no ha dubtat a esclatar contra el presentador, que s’ha vist obligat a disculpar-se. “A mi em va fer mal això”, continuava dient Tejero. “Després ho vas arreglar dient que no era el pitjor“, matisa. Davant d’això, Broncano es va disculpar per “no haver estat capaç d’empatitzar ni aconseguir que no se sentís incòmode”. El públic ha esclatat a cridar que volien “un petó” per acabar amb la polèmica i els seus desitjos s’han fet realitat, en un moment molt divertit i comentat a les xarxes.
El regal enverinat del convidat
Aprofitant que era el seu 60è aniversari, l’actor ha volgut fer-li entrega d’un pastís per bufar les espelmes junts. Després del petó, Fernando Tejero revelava com era la decoració del dolç: un pastís amb una imatge del convidat abraçant Pablo Motos. “Ara me’n penedeixo del petó”, ha dit rient Broncano.

El veritable motiu del seu comiat de la sèrie La que se avecina
Un dels temes que han tractat en l’entrevista ha estat el comiat de l’actor de la mítica sèrie La que se avecina. Des del seu paper d’Emilio a Aquí no hay quien viva al seu icònic personatge com a Fermín Trujillo en la sèrie La que se avecina han passat molts anys. La decisió de deixar aquest paper ha estat molt meditada i ho ha compartit amb David Broncano. “Faran dues temporades més, jo en la 15, que és l’última, sortia en un capítol únicament”, comença explicant l’actor. “Ja tenia pensat anar-me’n feia diverses temporades, perquè em canso de repetir sempre el mateix”, assegura.
Més enllà dels seus papers més coneguts, ha aprofitat la intervenció en el programa de TVE per reflexionar sobre la seva trajectòria professional. “Els dos personatges que he fet en televisió han estat supermediàtics, durant uns anys vaig ser Emilio, ja la gent em coneix pel meu nom, i després Fermín. Jo he fet 50 pel·lícules, tinc moltíssims premis, però això la majoria de la gent no ho sap”.
Fernando Tejero deja ‘La que se avecina’
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) February 24, 2025
«No me voy por prejuicio, estoy muy agradecido a los hermanos Caballero y al público»
«Son etapas. Cuando no me siento cómodo en un sitio es porque se ha acabado»
«He hecho 50 películas y la mayoría de la gente no lo sabe» #LaRevuelta pic.twitter.com/BQC5sDo6s1
La multa per a RTVE per incomplir el contracte amb Loterías
El tàndem La Revuelta i Loterías hauria estat una solució per intentar no perdre audiència durant l’emissió del breu espai que ocupen els resultats de la loteria nacional. Bé, segons ha informat El Confidencial, l’emissió dels sortejos ha suposat una sanció milionària per a RTVE. La corporació ha estat penalitzada amb més d’un milió d’euros per incomplir l’acord signat amb Loterías, que establia que l’espai havia d’emetre’s entre les 21.45 i les 22.30 hores de dilluns a divendres. No obstant això, des de l’estrena del programa de David Broncano al setembre, l’horari s’ha alterat en més de vint ocasions.
Segons el citat mitjà, fonts internes asseguren que fins i tot Marta Torralvo, directora corporativa de RTVE, “va alertar en diverses ocasions” de la situació al Comitè de Direcció. “La Presidència, assenyalen les fonts consultades, va autoritzar que es continués retardant l’emissió de l’espai de loteries fins a acumular els citats incompliments en una vintena d’ocasions”. El fet d’incorporar-lo dins d’una secció humorística dirigida per Jorge Ponce, hauria derivat en l’incompliment de l’acord amb Loterías i, per tant, suposaria la consegüent penalització econòmica.