• Barcelona–
  • Girona–
  • Lleida–
  • Tarragona–
  • Tortosa–
  • Mataró–
  • Vic–
  • Vilafranca del Penedès–
  • Vilanova i la Geltrú–
  • La Seu d'Urgell–
  • Puigcerdà–
  • Figueres–
  • Gandesa–
  • L'Hospitalet de Llobregat–
  • Sant Carles de la Ràpita–
  • Sant Cugat del Vallès–
  • Terrassa–
  • Sabadell–
  • Granollers–

Roberto Leal ha comunicat que ha donat positiu en coronavirus, per la qual cosa es troba en quarantena i no podrà posar-se al capdavant dels següents programes de ‘Pasapalabra’. El presentador informa a través de Twitter que s’ha contagiat durant les vacances: “Us explico que mentre estava a casa de vacances, he donat positiu en Covid-19. Estic molt bé, vaig tenir símptomes lleus i m’estic recuperant- Quan passi la quarantena tornaré a la càrrega. No us preocupeu, ‘Pasapalabra’ segueix on fire“, anuncia.

La pregunta era, doncs, obligada. Qui presentarà el concurs mentre ell compleix la quarantena? Ha estat el mateix Roberto qui ha respost poc després: “El meu company Manel Fuentes serà l’encarregat de posar-se al capdavant fins que jo torni. Gràcies, Manel!”.

 

 

Una informació que acabava amb un missatge d’optimisme: “Molts ànims a tots aquells que també esteu passant per aquesta situació. Força”. 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa