Ja fa temps que Kiko Matamoros i Makoke no són parella, però la guerra entre ells no s’ha aturat. I el tertulià televisiu ha esclatat en directe al programa ‘Viva la vida’ denunciant que tant la seva ex com la seva família fan diners parlant d’ell, i que se sent assetjat per tots ells. “Si no vols que es parli de la nostra filla, no en parlis tu”, ha començat dient Kiko Matamoros, dirigint-se a Makoke. “Va ser ella qui va dir que jo no em parlava amb la meva filla, i ella també va dir que jo era un mal pare”, ha continuat queixant-se.
I ha afegit: “Jo sé que a ella l’interessa fer-se la víctima, i que interessa parlar de mi, i si és malament, millor. I he estat el negoci i la base econòmic durant molts anys, i també després de separar-nos, però deixeu-me en pau ja! I si de debò respectes als fills i als qui no volen parlar i sortir, per què em convides a que parli de la meva filla petita? Estic molt orgullós d’ella. De fet, molt més que si el teu fill fos el meu fill”.

A més, ha assegurat que “estic explicant la veritat, i l’estic explicant amb honestedat”. “Estic fart, jo no busco conflicte amb ningú, sempre parlen de mi, que em deixen en pau, si us plau! Em sento assetjat i provocat, en tots els moments“, ha acabat cridant, en to desesperat, el tertulià televisiu. “L’altre dia el seu fill va dir que jo era un mal exemple com a pare. Què busquen? Que esclati?”, s’ha preguntat, molt enfadat.
“Que parlin d’ells, i de la seva vida, i que em deixin en pau, que han viscut tres anys de mi!”, ha continuat exclamant.