Jon Kortajarena ha quedat en evidència per una denúncia que li ha sortit malament. El model acabava de tornar a casa després de tres mesos a Los Angeles i decidia demanar una truita de patates per Glovo per sopar. El problema? Que el servei estava saturat per la gran quantitat de comandes i trigaven dues hores en servir el seu sopar. Això l’hauria empipat de mala manera, el que evidenciava en una queixa al servei al client en el qual els hi deia de tot.
El basc va perdre els papers completament, el que ha sortit a la llum perquè ell mateix decidia publicar les captures de pantalla de la conversa amb els nois de servei al client. Ho feia per denunciar el tracte rebut, però ha estat ell qui ha rebut les crítiques per tractar de males maneres els de Glovo.
En els missatges es podien llegir les queixes de Kortajarena: “Fa gairebé dues hores que espero una truita. Això de Glovo és una vergonya. Si no podeu donar un servei, no el doneu. Però això és jugar amb el temps i els diners de la gent. Dues hores per a una truita de patates i les il·lusions. Vull saber quan collons m’enviareu la truita“. L’empresa es justificava i li demanava perdó, tot assegurant que estaven buscant solucions. El model continuava evidenciant que estava enfadat: “Quan arribarà la truita? Aquesta que fa dues hores que espero. Si després de dues hores no podeu dir-me quant de temps trigareu, cancel·leu-me la comanda si us plau. Mai no tornaré a demanar una truita amb vosaltres. Té ous la cosa, mai millor dit”.

Jon Kortajarena denuncia el servei de Glovo / Instagram

I seguia: “Només faltava que, a sobre, em cobreu una truita que he esperat durant dues hores i mai no ha arribat. Gràcies. Tant de bo algun dia tingui vostès ganes de menjar una truita i juguin amb els seus sentiments“.

La polèmica ha estat molt potent, el que l’ha forçat a gravar un vídeo en el qual justifica la seva actitud i demana perdó: “Em van dir que trigarien 20 minuts i després de dues hores no havia arribat res. Per això em vaig queixar, encara que alguns ho van veure com una cosa capriciosa i em van retreure que no era el moment. En cap moment m’estava ficant amb els treballadors que porten el menjar, sinó amb l’empresa en si. Per descomptat demano perdó a qui s’hagi pogut sentir ofès, no m’importa donar la cara i fer-ho si he fet mal a algú. Entenc la feina tan gran que estan fent aquests dies els treballadors d’aquestes empreses. Crec que hi ha vegades que vols dir les coses d’una manera, però després s’interpreta d’un altre. Avui aniré al supermercat a comprar patates i ous i em faré jo la truita”.
El seu nom s’ha convertit en tendència a Twitter, on li estan dient de tot. Caldrà veure si cessen les crítiques després del seu perdó.