Estefanía Unzu, el nom real de la influencer Verdeliss, ha completat el repte esportiu més dur de la seva carrera. Més enllà de les seves polèmiques per l’exposició pública que ha fet dels seus vuit fills, la fita esportiva que acaba d’assolir ha fet la volta al món, literalment. Verdeliss ha acabat aquest 6 de febrer l’última cursa del World Marathon Challenge, un repte que exigia córrer set carreres en set dies i en set continents diferents.
Tot i que no ha aconseguit un ple de victòries, ha guanyat sis de les set curses, però aquesta fita no ha estat senzilla. Un cop acabat aquest repte extremadament car –li ha costat 39.000 euros– la influencer ha revelat les seqüeles físiques que ha patit, sobretot durant l’última carrera, on confessa “que no podia parar de vomitar”.

Les conseqüències d’exposar el cos a un esforç físic tan salvatge
El World Marathon Challenge és un repte no apte per a totes les butxaques, però tampoc és recomanable per aquells que no es vegin amb cor de suportar els canvis de temperatura, les hores de diferència i el poc temps de recuperació. Després d’assolir la seva última carrera, la influencer ha compartit les seqüeles físiques que ha patit durant la seva aventura.
En les últimes hores ha afrontat el “descontrol” que suposa pel seu cos aquest desafiament: “Per la falta de son, la nul·la recuperació, sobreviure en avions/aeroports, les diferències horàries, de salts climatològics, altituds, humitats, jet-lag, menjar i dutxes furtives… El meu cos ha dit ‘fins després'”, explica amb un toc d’humor.
Durant la recta final de l’última cursa a Miami, el seu cos estava al límit. “No podia parar de vomitar durant la carrera. Però creieu-me que va ser la meva major victòria parar el cronòmetre en 3 hores 34 minuts a Miami… No em vaig rendir tot i l’adversitat i vaig completar el repte”, ha explicat en les seves xarxes socials.
Les lesions que s’endú d’aquesta experiència
En les altres etapes d’aquesta marató internacional també ha patit moltíssim. Ha hagut de fer front a problemes com la síndrome de fàscia lata, una lesió al genoll per una càrrega esportiva excessiva, a més de tenir “la pell carbonitzada” perquè “s’havia oblidat de fer servir protector solar” durant la marató a Sud-àfrica.
Després d’agrair tot el suport que ha rebut en els últims dies, la creadora de contingut confessa que “ha estat en una bombolla” i que aquest repte ha estat “una experiència vital”. Ara toca tornar a casa amb els seus fills, i confessa quines són les seves necessitats actuals. “Dormir en un llit i recuperar la meva pell”, ha escrit en l’última publicació a Instagram. Quedarà per veure si en els pròxims dies les seqüeles físiques d’aquest gran esforç milloren.