‘Bailando con las estrellas’ està a punt d’estrenar-se a l’estat espanyol després del seu èxit incontestable arreu del món. De fet, és el programa d’entreteniment amb més èxit de la història i ha estat número 1 a tots els països on s’ha estrenat. La dinàmica del concurs és la següent: tretze famosos ballaran i s’enfrontaran a un jurat expert que decidirà si continuen en el concurs. Un dels concursants que haurà de convertir-se en ballarí és l’exfutbolista del Reial Madrid, el Getafe i el Màlaga Miguel Torres, actual parella de Paula Echevarría, amb qui ha tingut un fill recentment.

Torres s’ha animat a aparèixer a la petita pantalla en aquest concurs presentat per Jesús Vázquez i Valeria Mazza que començarà el mes que ve. “Accepto molt bé les crítiques i si són constructives, millor, perquè m’ajuden a evolucionar”, ha assegurat el primer concursant confirmat, que confessa no tenir cap habilitat pel ball. Haurà de millorar si vol guanyar el concurs que comença el 13 de gener.

Paula Echevarría explica per què no es casa amb Miguel Torres - Europa Press
Paula Echevarría explica per què no es casa amb Miguel Torres, la seva parella que participarà a Bailando con las estrellas per convertir-se en ballarí – Europa Press (EP)

La resta de concursants confirmats i pendents

A banda de la parella de Paula Echevarría, el programa TardeAR ha anat confirmant nous noms que participaran en aquest concurs. El show tindrà tretze participants i s’estrenarà el pròxim 13 de gener, per la qual cosa la majoria de famosos es confirmaran en els pròxims dies. Aquesta és una llista de famosos que segurament es convertiran en ballarins en les pròximes setmanes:

Elena Tablada, a la setmana de la moda madrilenya - Europa Press
Elena Tablada, ex de David Bisbal, participarà a Bailando con las estrellas a falta de confirmació oficial – Europa Press (EP)

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter