Cristina Pedroche ha estat una de les convidades a la gala solidària que ha organitzat la revista Elle per recaptar diners per a la investigació contra el càncer. La seva aparició ha estat especialment comentada pel look que ha escollit, ja que es tractava d’un vestit negre molt cridaner amb transparències i ales incorporades. Els periodistes han aprofitat el seu moment al photocall per interrogar-la sobre les novetats en la seva vida. Què ha explicat? El primer que ha volgut fer ha estat defensar el disseny que duia: “Un esdeveniment així d’important mereixia un vestit així d’important. A més a més, és de Juana Martín i aprofito per donar suport a la moda espanyola”.

Mai no ha tingut problemes a l’hora de cridar l’atenció, una característica que va tornar a demostrar fa uns dies quan va tenyir-se les celles de blanc en una de les tardes de Zapeando. Què ha dit sobre allò? “Sabia que em criticarien, així que vaig dir-me a mi mateixa que faria el que em donés la gana perquè volia jugar i divertir-me. Si no fas això, que avorrit que seria tot. Només tenim una idea”, recorda a El Español.

Cristina Pedroche dona algunes pistes del vestit de les campanades d’enguany

No trigarà en començar a promocionar les campanades, l’emissió més especial de l’any per a ella. Antena 3 confia en ela per onzè any consecutiu i Cristina Pedroche avisa que el disseny d’enguany serà “el p… més“. Considera que serà el millor que ha dut mai perquè han arribat a la conclusió que ara que han passat 10 anys, la gent pot començar a oblidar-se del que ha dut fins ara: “Ara comença una nova època i una nova dècada, tot és nou. Hi haurà sorpreses per totes bandes“.

“Abans només era el vestit, el que no se sabia, però ara també serà la causa i moltes més coses. Haureu d’estar atents tota l’estona“, assegura. La presentadora insisteix que el look serà “espectacular” perquè aquest any es veu més reflectida que mai: “Aquest vestit és molt jo i té molt a veure amb la nova versió de mi mateixa”. I, en aquest sentit, també ha reflexionat sobre el canvi que ha viscut des que és mare: “Estic millor, però no puc dir que estigui al 100%. Crec que la dona que era abans de donar a llum ja no hi és i no tornarà. Ara bé, començo a trobar coses que em recorden al meu jo del passat i estic molt millor. No dic que no plori mai, però estic molt millor”.

Cristina Pedroche se sincera sobre les novetats de la seva vida - La Sexta
Cristina Pedroche se sincera sobre les novetats de la seva vida | La Sexta

L’any passat diu que no va gaudir massa del seu aniversari, però enguany se’l pren amb una altra filosofia i ha organitzat una celebració íntima i familiar. Quin balanç fa d’aquest 2024? “M’agrada la persona que soc i en la que m’estic convertint. Ara soc més madura i més pacient”. Com va la cosa amb el Dabiz Muñoz? Els ha afectat convertir-se en pares? “Som un equip i ens fem forts l’un a l’altre. Ara que jo he necessitat més suport, ell sempre ha estat allà. No només és un pare meravellós, sinó que és un marit excepcional“.

Més notícies
Notícia: Cristina Pedroche indigna les llevadores i respon: “Em sento ridícula”
Comparteix
La presentadora ha deixat anar unes declaracions que li han comportat moltes crítiques
Notícia: Cristina Pedroche narra l’incident amb la filla que més l’ha espantat
Comparteix
La presentadora es despulla totalment en un escrit que acaba d’arribar a les llibreries
Notícia: Cristina Pedroche anuncia que publicarà un llibre sobre maternitat
Comparteix
La presentadora deixa tothom bocabadat amb un projecte que la fa sortir de la seva zona de confort
Notícia: Les vacances de Cristina Pedroche a Singapur, familiars i molt luxoses
Comparteix
Així és l'hotel de cinc estrelles que ha escollit la presentadora i el seu marit per desconnectar lluny de casa

Comparteix

Icona de pantalla completa