Meghan Markle i Harry d’Anglaterra han triomfat en el viatge a Nigèria, uns dies amb què han promocionat els Jocs Invictus que organitzen des de fa 10 anys. D’aquest viatge es poden extreure dues conclusions. La primera, que l’exactriu està molt còmoda en aquest tipus de viatges oficials perquè ha parlat de la seva vida privada més que mai. Se l’ha vist molt somrient, de fet. I el segon titular? Que mantenen una vida més que acomodada, tenint en compte que a ella se l’ha vist amb un munt de conjunts estilístics molt i molt cars.
Comencem per aquest detall, per la maleta plena de vestits de marca que ha dut fins al país africà. Feia molt que no se la veia en públic i ha volgut lluir, com era d’esperar. El mitjà digital Vanitatis ha aconseguit saber quant costa cadascun dels outfits que ha dut i, sorprenentment, el preu s’eleva fins als 10.000 €. Només ha dut cinc conjunts diferents, així que la mitjana s’eleva fins a un nombre elevadíssim.
L’hem vist amb un disseny de Heidi Merrick que costa 1.285 €, per exemple. També ha dut un vestit de jaqueta i pantaló en color blanc que costa 1.500 € als que se li han de sumar els 670 € de la samarreta també d’Altuzarra. En el tercer look, va optar per un vestit de tirants de Johanna Ortiz que es ven per 2.640 euros. No contenta amb tota aquesta despesa, també va dur un vestit blanc de 400 € i un altre de vermell que està valorat en 300 € més. El model més car d’aquest particular vestidor? Una peça de Carolina Herrera de 3.700 € que ja s’havia posat anteriorment.


Meghan Markle parla més que mai dels seus fills
En aquest viatge a Nigèria, Meghan Markle s’ha mostrat encantadora. La premsa que els ha acompanyat ha pogut sentir les declaracions que ha fet sobre la seva vida familiar, per exemple. La revista Lecturas s’ha fet ressò dels comentaris que ha deixat anar sobre els fills que té en comú amb Harry, els petits Archie i Lilibet. Estaven visitant una escola quan van començar a parlar amb alguns dels alumnes: “El nostre fill té 5 anys com tu”, li van dir a un dels nens. A més a més, van donar detalls desconeguts de la seva personalitat: “Ser mare per a mi ha estat un somni. De debò que soc molt afortunada de tenir dos nens preciosos, sans i molt xerraires”.
Meghan Markle ha explicat una anècdota que mostra com és la seva relació amb la filla petita: “Lilibet està a punt de fer tres anys. Fa unes setmanes, se’m va quedar mirant i em va dir que es veia reflectida en els meus ulls. La meva petita estava parlant realment, de debò. Vaig aferrar-me a aquestes paraules d’una manera molt diferent, perquè ens vèiem entre vosaltres i també em veig a mi mateixa en tots vosaltres”.
Per una altra banda, s’han fet virals unes paraules de Meghan amb què confessa que un test genètic li ha assegurat que té un 43% d’arrels nigerianes.