Paco Arévalo ha incendiat Twitter amb un missatge que ha provocat una allau de comentaris. L’humorista ha denunciat públicament que l’estiguin atacant constantment sota l’etiqueta de “feixista”, el que ha indignat a molta gent. Li han recordat que ha aplaudit el discurs de VOX en moltes ocasions, el que ja li dona números per rebre aquest qualificatiu.

Estic cansat que em diguin feixista. Fatxa per ser catòlic i creure en Déu? Per no estar d’acord amb aquest govern? Per defensar la meva bandera i el meu país? Per cridar “Visca el Rei”? Per témer al comunisme més radical? Per admirar els empresaris com Amancio Ortega? Per aplaudir el meu exércit?”, escrivia.

Unes preguntes que han fet bullir la xarxa, en un debat molt intens entre defensors i detractors de l’actor. Dues cares conegudes han volgut ficar-s’hi, el portaveu de FACUA i l’actriu Ana Milán. El primer li explicava per què creu que li diuen feixista: “T’ho diuen perquè dones suport a un partit feixista, que es dedica a sembrar l’odi a través de boles sobre immigrants, dones que lluiten contra la violència masclista, homosexuals i gent d’esquerra en general”. I Milán afegia: “De l’odi a la cultura ni parlem”.

Han recordat un missatge d’Arévalo que alaba VOX: “El meu total suport a VOX. M’agrada molt la unitat d’Espanya i el programa del partit”. Com ha respost ell? “I ho repeteixo un cop més. M’agrada molt VOX. I per això sóc feixista? Ozú. Vaig a veure una pel·lícula. Ai mare, com està el pati”. 

Davant de l’allau de comentaris que generava això, Arévalo ha decidit publicar un vídeo donant explicacions i demanant tranquil·litat: “No passa res, estem en una Espanya unida i hi ha llibertat d’expressió. Jo no insulto a ningú i respecto les idees de tothom. Quan dic una cosa és una opinió i aquesta opinió la dono en un mitjà on tothom s’expressa, no crec que Twitter estigui per insultar-nos. Twitter està per tenir una llibertat d’expressió, per desfogar-nos en algunes coses i sobretot per dir la veritat i per sortir amb la cara d’hom. Jo sóc jo i dic les coses amb respecte i estima. No em ficaré mai amb ningú, de cap partit. I una cosa important, jo no formo part de cap partit polític ni tinc carnet de cap partit. Sóc un demòcrata que simplement a l’hora de votar voto a qui crec que combrega més amb les més idees”.

I afegia: “Prego, si us plau, a tots aquells que s’ofenen i es ponen molt alterats i nerviosos que estiguin tranquils. Jo no sóc ningú, sóc un còmic i una persona normal que té la gran opció de la democràcia de poder votar a qui em doni la gana i tenir l’opinió que tenen moltíssims espanyols. Res més. Però tranquils, que si voleu no dic res, res que no us pugui enfadar a vosaltres”. 

Caldrà veure si amb aquest vídeo aconsegueix acabar amb el debat.  

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa