Grup Gallo se suma per primera vegada a les ‘24 Hores d’Innovació Barcelona CaixaBank Dualitza’ amb l’objectiu d’acostar ‘Ta-Tung’ al públic jove. Per a això, la companyia planteja un doble repte als estudiants dels més de 50 centres d’FP de tota Espanya que participen en aquesta iniciativa: com donar a conèixer la marca entre un col·lectiu que no veu la televisió tradicional i quina millores introduirien en la proposta gastronòmica que la marca ofereix actualment. El menjar asiàtic és una opció habitual entre els joves quan surten a fer menjars fora de casa i Grup Gallo vol que aquesta preferència surti dels restaurants i generi nous hàbits de consum de menjar asiàtic en altres entorns, com per exemple en la llar.
Per a aconseguir-ho, la companyia busca alternatives innovadores que connectin directament amb la ment dels joves consumidors i Gall proposa que siguin ells mateixos els que marquin el camí que la marca hauria de seguir. Amb la participació en aquest projecte, Grup Gallo va assenyalar que reforça “la seva aposta per el ‘design thinking’ com a metodologia innovadora que li permet posar en el centre les preferències del consumidor”.
Per a Samuel Amorós, director d’Enginyeria de la companyia, “la nostra participació en aquest esdeveniment ens permet demostrar que Gall abraça la innovació des d’una perspectiva transversal i integral i que ho fa, a més, valorant tot allò que pot aportar la creativitat de les ments joves”.
El repte que la companyia llança a l’exterior és, també, un desafiament intern a l’hora d’incorporar les propostes que plantegin els joves i integrar-les en el pla d’innovació de ‘Ta-Tung’; és a dir, posar en marxa tot el procés per a la seva materialització.
“La innovació és inherent a la nostra raó de ser; és un tret que forma part del nostre ADN i que s’ha anat fomentant al llarg dels més de 75 anys de la nostra història. Anhelem noves i emocionades maneres d’innovar per a mantenir-nos en l’avantguarda de l’alimentació, anticipant-nos a les preferències dels consumidors i els joves tenen molt a dir”, va explicar Noemí García, directora de Màrqueting i Comunicacón de la companyia.
Marató de 24 hores
Més de 1.300 persones entre alumnes i 250 docents de més de 50 instituts d’FP de tota Espanya i Portugal s’han inscrit en la quarta edició de les ‘24h d’Innovació Barcelona CaixaBank Dualitza’, un esdeveniment organitzat i finançat pel Departament d’Educació de la Generalitat i per CaixaBank Dualitza.
Empreses líders de diferents sectors ja han confirmat la participació en aquest certamen, que es planteja com una marató de 24 hores d’innovació. Durant la seva celebració, i al llarg de 24 hores, el talent dels alumnes d’FP resoldrà 24 reptes de grans empreses -entre els quals es compta el plantejat per Grup Gallo- que presentaran les seves necessitats.
Aquesta quarta edició se celebrarà els pròxims 15 i 16 de març i acollirà estudiants d’instituts inscrits de localitats com Barcelona, Lleó, Sant Boi de Llobregat, Lleida, Castellbisbal, Terrassa, Girona, Mislata (València), Bigastre (Alacant), Agramunt, Premià de Mar, Olesa de Montserrat, Cambrils, Móstoles, Aveiro (Portugal), Sant Joan d’Alacant o Guissona.