L’empresa alemanya Delivery Hero ha incrementat un 38% els seus ingressos al segon trimestre de l’any. Després de fer-se amb la start-up catalana Glovo, la firma ha augmentat la facturació fins als 2.100 milions d’euros. Segons ha detallat la companyia aquest dimarts, espera aconseguir “l’equilibri” als seus resultats al tercer trimestre de l’any. En aquest sentit, el confundador de l’empresa Niklas Östberg ha ressaltat el creixement “sòlid” tot i l’entorn difícil i ha apostat per “accelerar els objectius de rendibilitat quant a grup”. Sobre la seva situació financera, Delivery Hero ha destacat l’objectiu de centrar-se en inversions que estiguin en línia amb la visió global del grup.

La presentació de resultats de l’empresa ha estat marcada per l’expectativa després de l’adquisició de Glovo. I és que encara quedaven dubtes de si l’empresa catalana podria remuntar dins de la multinacional alemanya. Doncs bé, segons ha afirmat Delivery Hero, Glovo ha aconseguit fer augmentar els seus ingressos en gairebé un 40%. Al seu balanç Delivery Hero ha destacat la seva presència “líder” a Europa, Àsia Central i Àfrica. “Delivery Hero espera que el seu negoci de plataformes assoleixi el punt d’equilibri en termes d’Ebitda ajustat durant el tercer trimestre de 2022 i que generi entre 40 i 120 milions d’euros el quart trimestre de 2022”, ha apuntat l’empresa.
Una situació financera estable
Sobre la seva situació financera, l’empresa alemanya ha destacat la seva assignació de capital “disciplinada”, centrada en inversions que estiguin en línia amb la visió global del grup. Així mateix, ha recordat que tenen k’objectiu d’aconseguir beneficis comuns i poder anar en la mateixa línia totes les empreses. Tanmateix, la companyia ha indicat que la seva posició es manté “sòlida”, amb una àmplia liquiditat per finançar el negoci i un total d’efectiu disponible de 2.900 milions d’euros. Per tant, ha assegurat que podran seguir creixent i reinvertint els sus beneficis.