Missing 'path' query parameter

RAC1, amb 582.000 oients, tanca l’any 2011 com a ràdio líder a Catalunya. Encara que Catalunya Ràdio (514.000 oients) guanya 58.000 oients diaris i escurça la distància entre les dues emissores no recupera el lideratge, segons dades del tercer trimestre de l’Estudi General de Mitjans (EGM).

Per altra banda la ràdio publica catalana també amplia en 105.000 oients la diferència amb la tercera emissora, la Cadena SER, que té 401.000 oients diaris, actualment tercera ràdio del rànquing.

Respecte la guerra matinal entre les dues emissores, amb 399.000 oient, també s’imposa Jordi Basté amb “El món a Rac1”. I igual que en les dades globals, encara que “El matí de Catalunya Ràdio” de Manel Fuentes creix un 12,7% en un any (45.000 oients nous), actualment té 398.000 oients, aquests encara no són suficient per recuperar el lideratge, però s’aproximen perillosament.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter