TV3 ha estrenat aquest dilluns Jo mai mai, una sèrie ambientada en una casa de colònies que serveix a Miki Núñez per debutar com a actor professional. La cadena ha volgut situar els teleespectadors i ha presentat cadascun dels personatges en un primer capítol molt intens, amb moltes trames obertes i un munt d’informació. Claudia Riera, l’actriu protagonista, s’ha endut un munt d’aplaudiments gràcies a una interpretació molt fresca i divertida que deixa entreveure que ella serà el principal atractiu d’una ficció ben documentada pel que fa a com són unes convivències.
La idea ha agradat i les xifres d’audiència així ho han reflectit amb més de 550.000 persones darrere del televisor. Això suposa un share del 16,1% que els situa en primera posició del rànquing de la franja, una bona notícia per als productors que confiaven en què competir amb la gala d’Operación Triunfo no els perjudiqués en excés. Per si de cas, però, no van fer cap pausa publicitària i això va agrair-se.
AUDIÈNCIES | El "TN vespre" va ser el programa més vist del dia i líder!
— 3Cat Corporatiu (@3CatCorporatiu) January 23, 2024
📈També van liderar el "TN comarques", #ComSiFosAhir3Cat, "El paradís de les senyores" i #PlantaBaixa3Cat
🔝L'estrena de #JoMaiMai3Cat va aplegar 553.000 espectadors#audiències3Cat #líders3Cat pic.twitter.com/G0JmCO8WQ4

Què han dit els teleespectadors de l’estrena de Jo mai mai?
Com passa sempre que s’estrena un producte nou a TV3, la xarxa s’ha omplert de comentaris amb les primeres valoracions dels teleespectadors. En general, el feedback ha estat molt positiu i tothom està manifestant que continuarà de prop les aventures dels nois i noies que passen aquests 10 dies a la casa de colònies.
El comentari més repetit és que tenen ganes de segon capítol i que agrada molt poder sentir tots els personatges parlar català: “Primer capítol fresc i amb molt ritme. M’ha transportat a l’estiu i m’han captivat tots els personatges, bastant entranyables i amb ganes de conèixer-los millor” o “Com trobava a faltar una sèrie d’aquest tipus a TV3. M’ha agradat i està molt interessant, ja tinc ganes de mirar el segon capítol”.
'Jo mai mai' és una sèrie molt adolescent (no és una crítica) que fa bé el que es proposa (i amb els recursos de què disposa).
— Pere Solà Gimferrer (@PereSGimferrer) January 22, 2024
La Clàudia Riera és una molt bona actriu protagonista, per cert.
Tinc ganes de veure les impressions de qui la miri aquesta nit a @som3cat. pic.twitter.com/AWAIZwvAfx
Com trobava a faltar una sèrie d'aquest tipus al tv3! M'ha agradat i està molt interessant; ja tinc ganes de mirar el segon capítol! #JoMaiMai3Cat
— David Huertas (@xHuErTaSx) January 22, 2024
A partir d'ara tinc nova sèrie d'obsessió hehehe. Algú més? #JoMaiMai3Cat
— Uixa 🌺 (@Usha_Llorens) January 22, 2024
#JoMaiMai3Cat 1er capítol fresc i amb molt ritme. M'ha transportat a l'estiu (i això que som al gener) i m'han captivat tots els personatges (bastant entranyables i amb ganes de conèixer-los millor). Alguna patinada "cringe" en algun diàleg marca tv3 però en general pinta molt bé
— miqui salaman K (@MiquelSala02) January 22, 2024
M’està agradant molt la nova sèrie. El personatge de la Rita em té fascinat #JoMaiMai3Cat
— Aniol Sala (@aniolsp) January 22, 2024
El David de #Jomaimai3Cat podria haver-se dit Josep (López) i que Jo mai mai fos una prequela de Plats Bruts
— Carretô ambulant (@CarretoAmbulant) January 23, 2024
#Jomaimai3cat brutaaal el primer capítol, moltes ganes del següent🤩
— ali (@navarroalicia6) January 22, 2024
Miki está perfecto #JoMaiMai3Cat
— caprabe Almacorista 🩶 (@uvedea) January 23, 2024
Deixant de banda que monitors i alumnes semblen tots de la mateixa edat, per una vegada sembla que tots parlen català! Per fi una sèrie de ficció lingüísticament responsable #JoMaiMai3Cat
— Ignasi Blanca (@iblanca33) January 22, 2024
Quina mandra els boomers criticant la sèrie. Jo no em sento identificada amb el com si fos ahir i no em queixo. Deixeu que TV3 faci sèries pel jovent, que som els futurs consumidors de la televisió catalana #JoMaiMai3Cat
— Núria :): (@nuriiasorss) January 22, 2024

Alguns usuaris critiquen els problemes de so de la nova sèrie de 3Cat
Pel que fa als comentaris negatius, en destaca una sèrie que es basen en el mateix: els problemes que han tingut per entendre part dels diàlegs. Tots ells consideren que els actors no han vocalitzat prou o que el so no ha estat el millor. Per una altra banda, alguns també han lamentat que els intèrprets siguin massa grans o que la Mai faci de monitora quan té pràcticament la mateixa edat que els nois i noies a qui supervisa.
Gairebé seria preferible que el so fos doblat. Mare meva, com costa entendre els dàlegs. És un problema que es repeteix en moltes series de TV3 #JoMaiMai3Cat
— Goldberg Brandenburg (@GoldbergBrande1) January 22, 2024
Sóc jo o la monitora és més jove que la mainada?#jomaimai3cat
— El comentador de canya (@de_canya) January 22, 2024
Mare meva el #JoMaiMai3Cat, quina decepció! 🤦🏻♀️
— Cat_Gat ||*||💚 (@Cat_Gat) January 22, 2024
El guió fa aigües per tot arreu, el càmera va més borratxo q els protagonistes (sobreactuats i massa crescudets x anar d colònies!), molts diàlegs inintel·ligibles… l’únic bo: l’etalonatge. Però clar, amb això sol no n’hi ha prou!
On va Tv3? Nit de dilluns dedicada a ensenyar un model de jovent superficial i mediocre en dues "produccions": #jomaimai3cat o #eufòriadance3Cat. Que lluny queda el nivell de "Un tomb per la vida", "Tres pics i repicó" o "La vida en un xip, entre d'altres… Ja he desconnectat.
— Xavier Ureta i Buxeda (@xaviureta) January 22, 2024

Una estrena que ha generat comentaris de tota mena, però que en general sembla que ha generat curiositat i que ha deixat amb ganes de saber més de tots els protagonistes.