El Foraster sembla no tenir sostre. El programa de Quim Masferrer a TV3 continua fent unes audiències increïbles setmana rere setmana, com s’ha demostrat aquest dilluns amb un 25,2% de share. El presentador ha anat fins a Ulldemolins, un poble que l’ha acollit amb els braços oberts i personatges peculiars. El paisatge natural de la localitat ha agradat molt als teleespectadors, que han descobert una localitat amb molts atractius.

Com és habitual, els aplaudiments han estat constants durant tota l’emissió. Una usuària ha resumit tot el que s’hi ha pogut veure: “La vida, la mort, la innocència de la joventut, els instants de comicitat sobtada, la bellesa de la natura… El programa d’avui ha sigut senzillament meravellós“, ha relatat en una opinió majoritària entre l’audiència de la cadena.

Quim Masferrer ha parlat amb gent gran i jove del poble - TV3
Quim Masferrer ha parlat amb gent gran i jove del poble | TV3

Dos veïns d’Ulldemolins deixen sense paraules a Quim Masferrer amb al·legats sobre la mort

Han parlat molt sobre la mort, certament, un tema que no acostuma a aparèixer molt en aquest tipus de programes. En aquesta ocasió, han trencat el tabú de la mà de dos veïns de tota la vida del poble. Podem destacar el testimoni de la Cisqueta, que ha reflexionat davant de càmera sobre el final de la seva vida: “Jo no li desitjaria a ningú viure molts més anys. A mi m’agradaria morir tal com estic ara, no em voldria fer gaire vella perquè ja ho soc. La mort no m’espanta a mi i si passés, no passaria res. El que m’espanta és arribar vell del tot”.

“A casa meva vaig cuidar molts malalts com els avis del meu marit, una tieta que va arribar als 100 anys… És molt trist estar malalt i ara marxaria tal com estic ara. No passa res si ve la mort a buscar-me demà passat, ens hem de morir tots i hem d’estar més tranquils. Hem de marxar contents. T’estranya això? Jo he viscut 95 anys i he tingut la sort que sempre he estat ben acompanyada. Ara marxaria tranquil·la i contenta”, ha afegit en un al·legat que ha deixat sense paraules a Quim Masferrer.

Per una altra banda, en Jaume ha deixat clar que ja sap què vol que facin amb les seves cendres: “Aquell serà l’últim vol que faré jo, allà em tiraran les cendres. Vaig néixer aquí i em quedaré aquí. No ho he deixat per escrit, però ho he dit a moltes persones perquè si falla algú, que no falli l’altre”, ha dit amb contundència tot assenyalant el Fraguerau. “M’estimo massa el Fraguerau, molt”, ha dit sense poder evitar les llàgrimes abans que el presentador l’abracés en un moment lacrimogen.

Dues històries maques que Quim Masferrer ha intentat explotar per aportar emoció a un programa que funciona i funciona i sembla que continuarà funcionant.

Més notícies
Notícia: Quim Masferrer s’arrisca a ‘El Foraster’: “No em sento les mans”
Comparteix
El presentador ha fet escalada i ha acabat vivint una aventura a TV3 en el programa al Bruc
Notícia: Aplaudiments per a Quim Masferrer en un ‘El Foraster’ de molta audiència
Comparteix
El programa de TV3 torna a fer uns números increïbles tot i haver començat més tard
Notícia: Triomfa ‘El Foraster’ a Camprodon: un futur alcalde i una recepta secreta
Comparteix
Els teleespectadors han aplaudit el retorn d'un dels programes que més agraden de tota la graella de TV3
Notícia: Mor un avi entranyable d’’El foraster’ de TV3
Comparteix
L'home havia protagonitzat una cursa de vehicles de mobilitat reduïda amb la seva dona en un capítol de fa un any

Comparteix

Icona de pantalla completa