El mític grup Sau prepara nova gira per a aquest 2025, Un concert de pel·lícula, i ho farà amb una nova veu al capdavant. Fredrik Strand, concursant de la tercera edició d’Eufòria, el programa musical de TV3, serà el cantant d’aquest nou espectacle que coincideix amb el rodatge del biopic de la banda, Els de Sau. Un viatge per la trajectòria del grup osonenc dirigit per Elisabet Terri i que s’estrenarà a finals de 2025. L’homenatge al grup vindrà acompanyat en format de concert pensat per a teatres i auditoris de tota Catalunya durant aquest 2025 i el pròxim any 2026.

Pep Sala i Fredrik Strand, el cantant de la nova gira de Sau | ACN / Martí E. Berenguer
Pep Sala i Fredrik Strand, el cantant de la nova gira de Sau | ACN / Martí E. Berenguer

El cantant i guitarrista Pep Sala i l’exconcursant d’Eufòria són la nova imatge de la tornada als escenaris de Sau. La gira, programada per a un any, donarà el tret de sortida el pròxim 18 d’octubre d’aquest any al Centre Municipal de Valls, amb un seguit de concerts confirmats en diverses ciutats del territori com Vic, Inca, Barcelona, Terrassa, Figueres, Mataró o Sant Cugat, entre d’altres. L’estrena del biopic coincidirà amb aquesta gira que els portarà a recórrer els escenaris de Catalunya i les Illes, vint-i-cinc anys després de la mort de Carles Sabater.

Les pistes sobre la pel·lícula ‘Els de Sau’

El projecte audiovisual recordarà la trajectòria d’aquesta històrica banda catalana, des dels inicis l’any 1986, quan Sabater i Pep Sala es van conèixer, fins a l’any 1999, amb la mort del cantant. Els de Sau formarà part de la nova gira de la banda, perquè durant els concerts s’emetran alguns fragments del film, a més a més d’imatges inèdites, segons informa l’ACN. Pep Sala ha estat al capdavant del projecte Sau30 els darrers anys, acompanyat per Jonathan Argüelles com a vocalista, publicant dos discos, Mil i una nits i uns quants dies i Filigranes en estèreo. La nova gira de Sau, però, no implicarà el final d’aquest projecte que ha continuat oferint les cançons del grup els darrers anys.

Fredrik Strand, semifinalista d'Eufòria', serà el vocalista de la nova gira de Sau | 3Cat
Fredrik Strand, semifinalista d’Eufòria’, serà el vocalista de la nova gira de Sau | 3Cat

Fredrik Strand, de semifinalista d’Eufòria’ a omplir un escenari amb Sau

El nou espectacle de Sau comptarà amb una cara coneguda del món de TV3. Fredrik Strand, nascut a Estocolm l’any 1999 és un gran aficionat de la música des de ben petit. Amb cinc anys va traslladar-se a la seva localitat materna, Llançà, on va començar a formar-se en el món musical. L’any 2023 va participar a Eufòria, un programa que va donar a conèixer el seu talent arreu de Catalunya i que ara permetrà que pugui posar veu a les cançons més mítiques d’un grup que ha marcat un abans i un després en la història de la música del país.

Comparteix

Icona de pantalla completa