‘El Periódico’ renova les edicions digital i en paper

Prensa Ibérica impulsa l'actualització del rotatiu de la mà del seu actual director, Albert Sáez

‘El Periódico’ estrena aquest dijous un “rellançament integral” del disseny i el concepte de les seves capçaleres digital i en paper. El rotatiu manté tipografies i tons habituals en una transformació que no vol “perdre les essències” però que alhora “va més enllà de la mera actualització estètica”, segons explica el president de Prensa Ibérica, Javier Moll. De la mà de l’actual director del diari, Albert Sáez, el grup propietari d’El Periódico’ tira endavant un redisseny que segons els seus responsables persegueix l’objectiu de fer “entendre més” l’actualitat als seus lectors.

La transformació d”El Periódico’ ja és visible en l’edició d’aquest dijous, tant en la versió física del diari com al web. Al número d’avui, Moll explica els motius del nou disseny, que qualifica de “rellançament integral” més enllà de l’estètica. El diari “evoluciona i abraça canvis que milloren la seva edició, però manté intactes els valors que inspiren la seva labor com a diari català i de progrés”, detalla el directiu.

Nou comentari