Crim de matinada a Tàrrega, la capital de l’Urgell. I amb dos protagonistes molt joves. De fet, la víctima tenia només 18 anys i el seu presumpte atacant, almenys ha estat detingut com a implicat en la baralla que ha acabat sent mortal, només en té 17. És a dir, que és menor d’edat.
Els fets s’han produït cap a la una de la matinada. El cas encara està en les primeres hores d’investigació, de manera que se’n tenen poques dades, però el que està confirmat pels Mossos d’Esquadra és que hi ha hagut una baralla en la qual han estat implicats almenys tant la víctima com el detingut.
Mort a l’hospital Arnau de Vilanova, a Lleida
El jove major d’edat ha resultat ferit molt greument i el Servei d’Emergències Mèdiques, el SEM, l’ha estabilitzat i l’ha traslladat a l’hospital de referència de la zona, l’Arnau de Vilanova, a Lleida, la capital del Segrià, que és a uns 50 quilòmetres, ja que la gravetat de les lesions requeria una atenció mèdica especialitzada. Tanmateix, un cop al centre hospitalari, el més important de Ponent, no s’ha pogut fer res per salvar-li la vida i ha mort.
La Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Ponent s’ha fet càrrec de la investigació per esbrinar exactament què ha passat. Aquest dijous al matí, agents d’investigació de la policia de la Generalitat eren al número 89 del carrer Sant Pelegrí, de la població, en un edifici de pisos relacionat amb el cas.

L’autòpsia del cadàver del jover mort i les pistes i declaracions de testimonis que recullin els Mossos seran claus per aclarir els fets completament. El detingut, com que és menor d’edat, haurà de passar a disposició de la Fiscalia de Menors i, després, al jutjat de menors, que decidiran quina mesura cautelar li apliquen mentre continua la investigació. Si els indicis en la seva participació en el crim són sòlids, podrien ordenar internament provisional en un centre de justícia juvenil.

