L’atropellament d’una persona a l’estació de tren de Badalona (Barcelonès) ha obligat a interrompre la circulació per aquest tram aquest diumenge a la tarda. Segons ha informat Renfe, el tall afecta la línia R1 de Rodalies, que connecta Barcelona amb el Maresme. De moment, no s’han donat a conèixer les causes del sinistre.

Transport alternatiu per Barcelona

Els serveis d’emergències han rebut l’avís de l’incident a les 17.18 hores i els Bombers de la Generalitat hi han enviat almenys quatre dotacions. L’operador ferroviari ha explicat que ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Badalona i Mataró arran de la interrupció del servei.

El 28 de juny va morir atropellat un veí del Bon Pastor

El darrer atropellament que hi havia hagut fins aquest diumenge havia estat el del Juan, un veí del Bon Pastor que havia desaparegut el 28 de juny i després es va saber que havia estat atropellat per un tren a Sant Adrià del Besòs. De fet, la policia va trigar 48 hores a informar que el Juan havia estat localitzat sense vida. Com l’accident d’aquest diumenge, el del Juan també va ser a la línia R1.

Imatge de passatgers pujant en un tren de Rodalies a l'estació de Sants / EP
Imatge de passatgers pujant en un tren de Rodalies a l’estació de Sants / EP

L’accident del 28 de juny va tenir lloc cap a les 19.00 hores a Sant Adrià del Besòs. Rodalies Catalunya va informar el 28 de juny que la línia R1 va quedar interrompuda entre Badalona i el Clot a causa d’un atropellament. El Juan anava vestit amb roba esportiva i havia sortit a passejar. Les circumstàncies del sinistre no s’han fet públiques.

Dues línies tallades al maig

El 21 de maig, un altre atropellament entre Cardedeu i Granollers va tallar dues línies, l’R2 Nord i l’R11. L’accident es va produir en un punt no autoritzat de pas.

Comparteix

Icona de pantalla completa