Missing 'path' query parameter

Els Mossos d’Esquadra han detingut un jove, de 19 anys, a Tarragona per l’homicidi d’un altre home al barri del Campclar, el passat 3 de març.

Fonts pròximes a la investigació han explicat a l’Agència ACN que l’autòpsia ha determinat que les ferides que presentava la víctima són compatibles amb les d’una arma blanca, tot i que la policia autonòmica investiga també el possible ús d’una arma de foc en el crim, ja que diversos testimonis va sentir soroll de trets.

S’ha entregat ell

El presumpte autor material dels fets s’ha entregat ell mateix aquest dilluns, acompanyat del seu advocat, a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Campclar, on els agents l’han detingut.

La persona arrestada és un veí del Campclar i, després de cometre l’homicidi havia estat amagat fora del barri. El jove s’ha acollit al seu dret de no declarar davant la policia a l’espera de passar aquest dimarts a disposició judicial.

La víctima va caminar 50 metres ferida

L’home mort té 35 anys. Després de ser ferit, va caminar uns 50 metros de la rambla de Ponent del barri tarragoní i després va caure desplomat a terra. El Sistema d’Emergències Mèdiques va intentar reanimar la víctima, que encara respirava quan van arribar els serveis d’emergència, però poc després va morir.

L’agressió va tenir lloc a la sortida d’un locutori. L’homicida, que anava amb xandall, va fugir a peu per l’N-340. Fins aquest dimarts, que s’ha entregat, la persona ha estat desapareguda.

El passat octubre, el barri del Campclar ja va ser escenari del tiroteig entre membres de dos clans en ple carrer i a ple dia. Un home d’uns 50 anys va morir i altres dues persones més joves van resultar ferides. Els Mossos van detenir a sis delinqüents hores després en un impactant desplegament amb agents antiavalots i un helicòpter.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter