Missing 'path' query parameter

Un home ha mort aquest dissabte després de patir un incendi en un habitatge Sitges. Segons ha informat l’ACN citant fons de l’Hospital Vall d’Hebron, l’home havia estat traslladat al centre hospitalari després de quedar en estat crític. Finalment, però l’home ha mort a causa de les cremades de diversa consideració que havia patit durant el foc que s’ha originat a casa seva.

Els Bombers han rebut l’avís a les 5 de la matinada i han activat 7 dotacions per finalment acabar extingint el foc. Aquest ha afectat el menjador, el passadís, el rebedor i el balcó de l’habitatge, situat al carrer Santiago Rusiñol de la localitat del Garraf. A més, l’escala del bloc també ha quedat plena de fum i els veïns s’han confinat a casa seva. Actualment, els Mossos estan investigant les causes del foc.

Aquesta no ha estat l’única actuació del dia per part dels bombers, ja que després d’un accident entre un turisme i un camió a l’AP-7, a l’alturada de Gelida han hagut d’extreure dues persones atrapades dins d’un vehicle. En aquest cas, però, no s’ha hagut de lamentar cap ferit.

Alliberada d’un segrest

A més, aquest dissabte també s’ha sabut que els Mossos han detingut quatre persones, d’entre 24 i 38 anys, acusats d’un delicte de detenció il·legal i amenaces. Els fets van tenir lloc aquest divendres a la nit, quan una persona va avisar la policia que quatre homes s’havien endut un familiar seu contra la seva voluntat. Segons el testimoni, l’havien obligat a pujar al vehicle i havien marxat del lloc ràpidament per l’A-2. L’home els havia pogut seguir fins a Alcarràs, però aquí els havia perdut de vista. Davant dels fets, els Mossos van decidir activar totes les patrulles disponibles de Ponent i van avisar la resta de comarques veïnes perquè n’estiguessin pendents. Finalment, van poder aturar el vehicle a Bellpuig.

Un cotxe dels Mossos d’Esquadra aparcat davant de la comissaria de Lleida / ACN
Més notícies
Notícia: Els Mossos alerten de l’estafa de la factura de la llum
Comparteix
Els estafadors suplanten la identitat d'Endesa a través d'un correu on, suposadament, envien als clients la darrera factura de la llum
Notícia: Els Mossos desafien la Guàrdia Civil i compren 8 motos aquàtiques per a la unitat marítima
Comparteix
El Departament d'Interior licita l'adquisició de més material amb l'excusa de la Copa Amèrica
Notícia: Els Bombers treballen pel “retorn a la normalitat” a les Terres de l’Ebre
Comparteix
Els Bombers han celebrat que no hi hagi hagut “cap dany personal ni persones ferides” arran de la tempesta
Notícia: Detenen el presumpte violador de la mare que va abandonar el nadó mort a la Bisbal
Comparteix
La jove manté que el nen va néixer sense vida i que era fruit d'una agressió sexual | Tant ella com el presumpte atacant han quedat en llibertat provisional després de declarar al jutjat

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter