• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha defensat Oriol Mitjà a la comissió de Salut del Parlament davant les crítiques de la diputada de Cs Anna Grau, que ha dit que se’l va trobar al FAQS de TV3 i va “al·lucinar” escoltant-lo parlar fora de càmera amb Alba Vergés “dient-li a tot que sí”. Argimon ha conestat en el torn de rèplica a la comissió de salut al Parlament de Catalunya que amb en Mitjà “hi pots estar més o menys d’acord” però “el cap el té ben moblat”. El conseller ha explicat que durant la pandèmia ha estat assessorat per Mitjà perquè “en sap bastant més que jo” com a infectòleg, però també per altres i per altres experts.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa