Vergés diu que els policies espanyols no s’han pogut vacunar per culpa de l’Estat

"Estarien tots vacunats si no s'hagués suspès la vacunació amb AstraZeneca", afirma la consellera de Salut

El serial per la vacunació dels policies espanyols i la Guàrdia Civil a Catalunya ha continuat aquest divendres amb unes noves declaracions de la consellera de Salut, Alba Vergés, responsabilitzant l’Estat d’aquesta situació. “Estarien tots vacunats si no s’hagués suspès la vacunació amb AstraZeneca”, ha afirmat la consellera en roda de premsa. La responsable de Salut del Govern ha recordat que l’ús de la vacuna es va susprendre cautelarment per una decisió de l’EMA i que quan es va tornar a fer servir, els criteris de l’Estat van limitar l’edat, descartant de la vacunació de la majoria d’agents espanyols, per sota dels 55 anys. Vergés ha considerat “un escàndol majúscul” que la justícia espanyola intervingui ara sobre el pla de vacunació de Catalunya per fer una “excepció” per vacunar els agents i ha rebutjat les acusacions de “discriminació”. La consellera ha reiterat que a Catalunya l’assistència sanitària és universal i que es vacunarà tota la ciutadania, de manera que ha demanat que no es qüestioni als professionals catalans.

Vergés s’ha negat a oferir detalls sobre el dispositiu que s’haurà de desplegar per vacunar els policies espanyols. “No em pertoca“, ha afirmat.

Comentaris

    Tristessa 01/05/2021 10:22 pm
    Corre Catalunya, espavilat a salvar del Covid als que t'han apallissat.
    Ramon 01/05/2021 7:24 pm
    Mi-te'ls, els que tanta fermesa, tanta desobediència i tanta trencadissa retrospectives li exigien a Jordi Pujol! ERC és una calamitat nacional. O ERC, o Catalunya.
    La Sra Borràs NUNCA desperdicia una ocasión para ponerse en ridículo 01/05/2021 12:56 pm
    Supongo que es su manera de postularse para presidir la Generalitat. La via Torra, creo que se llama.
      Ramon 01/05/2021 10:47 pm
      Fins i tot la més pútrida de les escòries espanyoles (valgui la redundància) fa costat a ERC contra Junts per Catalunya.
    La mare superiora 01/05/2021 12:17 pm
    Ets un feixiste mal parit
    Piove, porco Governo 01/05/2021 11:42 am
    Quan absolutament tot és culpa de l'Estat, del Govern Central, de Madrit, d'Espanya i fins i tot de la UE, és que algunes coses fallen, i molt, a la Generalitat de Catalunya.
      Jjacks 01/05/2021 12:18 pm
      Això es l’ estil d’ un país conqueridor, no fa res bé i la culpa es de l’ enemic. I el poble es tan burro que s’ ho creu tot. No se com, però ens en tenim que sortir, no volem ser mes esclaus d’uns tirans.
    República catalana 01/05/2021 8:54 am
    vacunal-se amb lleixiu seria poc....
    Com som. 01/05/2021 8:16 am
    Ells ens donen pal, nosaltres els hi donem vacunes.
      Lumbreras 01/05/2021 12:11 pm
      Fantasma, las vacunas las da el Estado Español a todas las comunidades como a la catalana.
        Josep M. 01/05/2021 6:17 pm
        Les vacunes es posen soles ? Dius que ñles paga l'Estat ? després de fotre'ns entre 16 i 20.000 milions anuals ? Apa, fest'ho mirar que sembles en Guruzeta !!
        Jo mateix 01/05/2021 6:11 pm
        !únic que da el estado ,burro , és pel cul .!!
        Listin 01/05/2021 3:44 pm
        El listo de turno ... Las vacunas las da la Unión Europea! PALLASSO!!!!
    Jo 01/05/2021 7:50 am
    Una bona dosi de botulisme i avall.....
      La mare superiora 01/05/2021 12:16 pm
      Ets un feixiste mal parit
    Ricard 30/04/2021 6:01 pm
    La Consellera Vergès actua de bona fe. Però els castellans mai la creuran. De fet el tema ja se'ls en refot. El que volien, malparlar dels catalans per dir-los de nazis en amunt, ja ho han fet.
    76
    32
    Respon
    Luisnomeacuerdo 30/04/2021 6:00 pm
    Y esto lo ha dicho esta fascista independentista supremacista de andar por tractoria sin llorar. Todo u logro de la especie lazinazi.
    98
    199
    Respon
      Josep M. 01/05/2021 6:19 pm
      Ho sento però feixista i independentisme, no lliguen, són coses sobreposades i contràries. Encara no te'n has adonat ? o és que ets molt curt ? o també podría ser que el feixiste fossis tu.
      Al nomea cuerdo 01/05/2021 6:14 pm
      És impossible que a tu et vagin parir , molt probablement ET VAN CAGAR !!
      Al nomeacuerdo 01/05/2021 9:04 am
      Tindries que estar.denunciat per delicte d'odi, de la teva boca només hi surt merda cap els catalans, has de ser un pobre desgraciat mal nascut, no sé com aquest diari no t'ha vetat, perquè els teus comentaris són constitutius de delicte, a que espereu els del Món?
        Juli Vert 01/05/2021 12:24 pm
        Els comentaris se mes adalt, sobre injectar llegiu i botulisme, als PN i GC n o constitueix delicte d'odi, mes greu que el de Luis? no demanes que també els denuncien? son escolanets?
        85
        11
        Respon
        Ricard 01/05/2021 11:38 am
        No s'ha de denunciar res. Els racistes denuncien tot el que poden perquè tenen majoria de la judicatura o fanatitzada o acollonida. Ho han de fer servir perquè els afusellaments no són ben vistos a la UE.
      Nil 01/05/2021 8:22 am
      Ves-te’n a la terra de les tres collites
      Teix 01/05/2021 8:19 am
      Això respon aquest desmemoriat que sempre ens surt amb la mateixa col·lecció d’estirabots de menyspreu i d’odi. Però que no pateixi, que sempre hi haurà alguna jutgessa que ens faci saber que aquesta és la seva manera d’expressar-se, que el delicte d’odi només s’aplica als catalans.
      29
      40
      Respon
      Jo 01/05/2021 7:47 am
      Tarat, no arribes ni a mitja merda.
    Jon 30/04/2021 5:48 pm
    Campanya electoral a Madrid. Bufetada als catalans com sempre, som el ninot de fira. Que te a veurà la salut amb els jutges, polítics, etc.... que el vacunin ells i tampis.
      Realitat 01/05/2021 3:20 am
      I com es que la majoria de mossos si ho están? Aquests aeguments no s'aguanten per enlloc. Alguna cosa a passat per a que un cos tingui mes del 80% vacunat i els altres sent molts menys tinguin el 8% i mes quan estan als aeroports, ports, fronteres, etc. sent aquestos molt delicats en aquests temes
      41
      13
      Respon
    Pajaritu 30/04/2021 5:14 pm
    La táctica del enano, tiene razón quien más grita. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    joandomenec 30/04/2021 4:42 pm
    Senyora consellera: per què s'han de vacunar en les seues casernes? Han vacunat els mossos en les comissaries? I els mestres en les escoles? I els bombers en els seus locals? Heu fet una nova baixada de pantalons típica del vostre partit.
      Juli Vert 01/05/2021 12:02 pm
      ???????? La culpa de Madrid, ja trigavem a sentir aquesta cançoneta. Vinga, que ja no cola, teniu que inventar in altte cosa.
      29
      38
      Respon