La regidora del PP a l’Ajuntament de l’Olleria (a la comarca de la Vall d’Albaida) Gema Borràs ha defensat en un ple que els homosexuals “són unes persones que hem de respectar” i que “no estic d’acord que diguin que són bojos però és veritat que els homosexuals tenen les trastocades les hormones“.

Segons el vídeo que ha difós Compromís, les manifestacions de Borràs es varen produir durant el debat de la moció en favor del col·lectiu de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (LGTB) i varen provocar una reprovació per part de l’alcalde del municipi, Julià Engo (Compromís), que li va demanar que emetés judicis de valor, cosa que la regidora va negar.

A través d’un comunicat, Compromís ha denunciat que les opinions de la regidora del PP “trastoquen la democràcia” i assenyalen que “persones com aquestes no poden representar una societat que es consideri respectuosa amb la seva diversitat”. En aquest sentit, demanen una desautorització per part del Partit Popular i la dimissió de la regidora.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa