Rahola denuncia una operació per depurar l’independentisme a ‘La Vanguardia’

La periodista assegura que no ha acceptat les peticions dels directius per "suavitzar" els seus plantejaments

La capçalera de referència del Grup Godó, La Vanguardia, va decidir aquest diumenge prescindir de la columna de la periodista i analista política Pilar Rahola. Tot i que el rotatiu que dirigeix Jordi Juan ha atribuït l’acomiadament a raons econòmiques, Rahola denuncia “motius ideològics i polítics”. En un tuit, la periodista assegura que no ha acceptat les peticions dels directius per canviar els seus plantejaments i “suavitzar-los”. Rahola assegura que no és la primera vegada que intenten “fer-la fora” i es mostra “orgullosa” de pertànyer a “una noble llista d’independentistes que han fet fora de La Vanguardia”.

El president Quim Torra ha agraït la tasca periodística de Pilar Rahola amb una piulada aquest dilluns.

Comentaris

    Doctor Strangelove 25/05/2021 7:31 am
    És la grossa. Doc.
    Luisnomeacuerdo 24/05/2021 9:26 pm
    Otra fascista independentista a la mierda. Todo en orden.
    La mare superiora 24/05/2021 9:11 pm
    Pilar que no son motius ideològics, es que ets molt mediocre. Has sapigut crear una imatge de tu que no correspon a la teva inteligencia, per no parlar dels teus wscrits, bastant justets Ara tindràs que parlar amb el Madí i els israelites per que et busquin un altre xanxullo, que tens que pagar l'escola Suïssa a la nena.
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 24/05/2021 7:43 pm
    Hi ha més d'un "indepe" que encara compra aquests pamflets repugnants que són El Periódico i la Vanguardia. No ho he entès mai
    25
    17
    Respon
    TEMPS DE FRANCO, TEMPS DE ARAGONES DE JUNQUERAS DE GODÓ 24/05/2021 6:49 pm
    El Condo de Godó de Franco y de Basté, contents amb la victoria del seu estimat Aragones de Godó del Caudillo, es veu fort. Realment el franquisme vivent adora al seu Junqueras el venut, el sant, el patriotra espanyol. Les forces d'ocupació adoren al nen manipulat ARAGONES DE GODÓ DEL CAUDILLO
      Pepet 24/05/2021 7:31 pm
      Vostè ha de beure menys i no s'oblidi de prendre la pastilla.
        pepets i perets de junqueras, adorem al senyor!!! 24/05/2021 8:12 pm
        pepet ets el fill del Junqueras, el panxut de Godó?
    joandomenec 24/05/2021 5:40 pm
    Però la Rahola escrivia a la Vanguardia? Mai ho hauria dit...com podia suportar escriure en un pamflet tan espanyolista i repugnant?
      Pepet 24/05/2021 7:33 pm
      Paguen molt bé i llavors tot és fàcil de justificar. La Vanguardia ja ha dit que és per motius econòmics, però queda més bé fer-se la víctima.
    Dividits fotent-nos cleques 24/05/2021 4:24 pm
    El comte de Godó es deu al rei i aquest mana. El que m'estranya és el paper de l'Eulàlia Reguant, com pot ser que sempre mossegui aquesta dona, crec que l'odi contra Junts l'ha deixada tocada de l'ala. També li passa a l'Albiach dels Comuns: comencen odiant i acaben perdent el nord. La gent ha de menjar, quants llocs de treball han creat aquests que tant odien qualsevol persona o grup que sigui de centre dreta? (fàcilment s'obliden dels de dreta-espanyola, els fan por). Reguant ha escrit: És trist que sigui Can Godó abans que TV3. De bojos, vergonyós. Sempre dividits fotent-nos cleques.
    Josep 24/05/2021 3:10 pm
    Adeu bocamoll. Vividora de les mentides. Sempre te quedará Israel.
    36
    77
    Respon
      Ricard 24/05/2021 3:39 pm
      Bocamoll no t'ho nego. Però mentides? A veure, quines?
    La vanguardia ehpañola 24/05/2021 2:30 pm
    Demà mateix em dono de baixa de la subscripció a la Fatxaenguardia, que la comprin els seus, Vox i Pp!!
    Narcís 24/05/2021 1:54 pm
    Ja n' era d'estrany durés tant .. era esperable ! PD : el que no sé és si aquesta empresa també ha rebut pressions, coaccions o/ i xantatge de fora .. fàcil pensar d'allò més que sí ! Nota : i.. ja veurem aquesta tv3 .. potser només la fan parlar de baboiades made in spain .. esperem tampoc ho accepti ! Anotació al marge : tant de bo continuï així tant de llei, bona consciència i honor . . . per a vendre's ens en sobren un munt de periodistes ( !? ) simples pallassos fent compte corrent àdhuc vestits de progres barats !
    Josep 24/05/2021 1:29 pm
    I.... el basté, és a la llista, o aquest els hi segueix el joc ?
      la Vanguardia de Franco y del Aragones 24/05/2021 6:50 pm
      Baste es Aragones del Caudillo, pur espanyolisme sotanero
      Caspanya 24/05/2021 2:03 pm
      El Basté aguanta perquè té molta audiència. El dia que baixi l'audiència tindran l'excusa perfecte per fer-lo fora. Està dins la llista negra, sense dubte
    ernst 24/05/2021 12:36 pm
    No hi ha que donar-li tanta importancia. Qualsevol persona que no sigui españolista, no llegeix mai La Vanguardia
    Juan Ripolles 24/05/2021 12:29 pm
    Pilarin ...!! llibertat d'expresió !!
    Català 24/05/2021 12:26 pm
    Rahola, cismàtica del P.I. FOTE'T!!!
    A cascarla. 24/05/2021 11:32 am
    Menos mal ya era hora de que le dieran la patada a la boca chancla, que se vaya a escribir al Nacional con pepito Antich, al que por cierto también echaron de la Vanguardia por ser demasiado radical , o sea indepe, como la Rahola.
    27
    125
    Respon
    No els llegeixo ni al bar 24/05/2021 11:28 am
    La Vanguardia era important però ara ja no és res. Quines vendes tenen? Quina influència tenen? Qui els llegeix? Potser abans els seus titulars feien trontollar el govern però ara només són una agència de propaganda, uns mercenaris que tenen zero credibilitat. Acabaran com 8TV.
    Jordi LE 24/05/2021 11:22 am
    Pilar Rahola, Laura Borràs i Mireia Boya estan lluitant per ser la nova imatge de la marca de pneumàtics Michelin. Volen jubilar el famós ninot i necessiten una dona de "pes" de gran "volum".
    66
    197
    Respon
      Home Jordi! 24/05/2021 3:42 pm
      Que a dia d'avui no sàpigues -i de fet, que sigui impossible- qui va ser ton pare, no justifica que odiïs les dones. La teva experiència és una altra, però el que és normal és que portin calces i no circulin amorrades a la botella.
      Mira't al mirall 24/05/2021 1:45 pm
      Misògin repulsiu.
        En fi 24/05/2021 6:14 pm
        A veure pilar, no et facis la innocent, tothom sap quin peu calcen al grupo godo, va dóna vaaaaaaa!! Ara si ets una mica decent, tu soleta hauries de deixar la tertúlia del baste
    Ricard 24/05/2021 10:56 am
    La Vanguardia es un diari molt satisfet d'haver-se conegut. Sempre diu, cofoi, que recull la centralitat del pensament polític a Catalunya perquè expressa proporcionalment totes les senibilitats del país. Sembla que el 52% del país no els és prou central. Fa uns dies el seu actual director corporatiu (crec que es diu així el seu flamant càrrec) va presentar un llibre sobre les seves experiències de quan n'era director a seques. Va ser un acte de promoció exclusivament en la llengua dels castellans, a Barcelona. Les opinions que va expressar sobre el President a l'exili crec que no van ser prou considerades, ni personalment ni política ni tampoc per als catalans que som qui li vam atorgar la confiança majoritària. Per a mi les maneres van ser les de sempre, educades sí, però també amb uns aires de pertànyer a una èlit que diuen poc de la seva intel·ligència. Em sap greu, però jo ja fa anys que en sóc conseqüent, i no consulto el diari, ni tan sols en la seva edició digital.
    117
    5
    Respon
    Un català 24/05/2021 10:22 am
    Que un personatge com la Rahola es queixi que la fan fora d'un diari és de broma. Un diari és una empresa privada i si no segueixes les directrius que marca l'empresa, al carrer. No ha de patir podrà escriure a diaris tant "imparcials" com el Nacional, el Món, Vilaweb, Nació Digital i podrà seguir vomitant brossa al FAQs.
    70
    180
    Respon
      Acg 24/05/2021 6:28 pm
      Catala?segur?.....Fer servir el traductor de Google no et fa mereixedor d'aquest mot.......et va Massa gran...
      Ricard 24/05/2021 10:42 am
      Com és que a un català li cal identificar-se com a "català". Què el diferencia d'un altre català. No ho entenc.
        roc 24/05/2021 4:29 pm
        tot botiflerot avui en dia es fa dir català...
        Josep 24/05/2021 1:28 pm
        Segur que el borbó a “parlat” amb el godó
        Un català 24/05/2021 11:21 am
        M'identifico amb el nom que em surt de les pilotes, et queda clar: lazi
        31
        114
        Respon
          Ricard 24/05/2021 1:47 pm
          No. I menys quan hi ha menyspreu, injusificat, a una opinió aliena expressada educadament.
    jg 24/05/2021 9:17 am
    Mantente firme Pilar. Lo tenemos jga tocar...
      fat boy 24/05/2021 11:01 am
      mes que gibraltar segur que si.