Missing 'path' query parameter

El partit sobiranista Alhora ha celebrat aquest cap de setmana la segona edició del seu congrés nacional. En l’acte celebrat a Manresa, Alhora ha escollit la nova direcció general del partit “amb l’objectiu d’enfocar l’estratègia del partit de cara a les eleccions municipals del 2027”. El partit manté la gran majoria dels membres de la seva direcció general i incorpora a les seves files l’analista de dades del sector farmacèutic Marc Tomàs, el veterinari i exregidor d’ERC, Josep Subirana, la historiadora i arxivera Paula Mas, el físic Jesús Moreno, i el consultor en polítiques públiques Sergi Bo.

Jordi Graupera mantindrà el lideratge del partit i durant la seva intervenció a l’inici del congrés del partit ha assenyalat que “quan les modes ideològiques del moment s’esgotin, només quedarà la feina ben feta que fem pel país. Nosaltres som aquesta gent, els que treballem seriosament els grans temes de fons que han d’orientar l’acció política de totes les institucions catalanes”.

El focus posat en l’acció municipal

La renovació de la direcció general del partit ho fa amb la intenció d’enfocar-los a les pròximes eleccions municipals que es disputaran el 2027. Jordi Graupera ha assegurat que el municipalisme és un factor clau i en el comunicat de la seva formació es detalla que “per evitar l’escissió entre lideratges polítics i moviments socials que ha viscut Catalunya les últimes dècades”. “Forjar líders municipals compromesos amb el país és el camí més segur perquè aquell trencament no torni a repetir-se”, ha sentenciat el líder d’Alhora.

Segon congrés nacional d’Alhora | Alhora

Graupera ha assenyalat que el centrisme espanyol del PSC i l’extrema dreta islamòfoba d’Aliança Catalana “estan destinades al fracàs” i que “l’únic camí possible és l’expansió nacional, travessada per la defensa radical i sense concessions de la llengua, que aquests pròxims anys haurem de fer a través dels municipis”. El líder d’Alhora ha apel·lat a fer una campanya municipal encertada i forta per “llevar-se l’endemà de les eleccions del 2027 amb regidors que teixeixin una malla nova per reconstruir la política independentista que els partits del procés han destruït”.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter