Setge de Llarena a Ponsatí i Comín

El magistrat del Tribunal Suprem envia al tribunal de Sàsser un altre escrit per fer-li saber que considera actives les euroordres als dos eurodiputats

El jutge instructor del Tribunal Suprem espanyol de la causa del Procés, Pablo Llarena, no vol desaprofitar la més mínima ocasió. Assabentat que els exconsellers i eurodiputats de Junts per Catalunya Clara Ponsatí i Toni Comín són a l’Alguer (Sardenya) per fer costat al president a l’exili Carles Puigdemont, precisament en la vista arran de l’euroordre tramitada contra el líder de Junts, ha obert una nova ofensiva judicial. Així, Pablo Llarena ha remès al Tribunal d’Apel·lacions de Sàsser un altre escrit on assegura que les ordres de detenció europea contra els actuals eurodiputats de Junts continuen vigents. De fet, en l’escrit remarca que tenen la mateixa situació processal de rebel·lia que ostentava el president Carles Puigdemont el passat 30 de setembre, quan va ser detingut a l’Alguer i va ser traslladat a la presó d’alta seguretat.

Jurídicament, Llarena argumenta la seva petició arran de l’article 9.1 de la Decisió marc 2002/584 / JAI, relativa a l’ordre de detenció europea i als procediments de lliurament entre Estats membres. Aquest article determina que “quan es conegui el parador de la persona buscada, l’autoritat judicial emissora podrà comunicar directament a l’autoritat judicial d’execució l’ordre de detenció europea”. Ara bé, també deixar clar que té present que la notícia no ha pogut ser confirmada per l’autoritat judicial espanyola i que s’ha assabentat per la premsa.

De fet, Ponsatí i Comin són avui al Tribunal d’Apel·lacions de Sàsser on encara esperen la sortida del president Puigdemont de la vista sobre la seva extradició. Pràcticament han arribat pocs minuts abans que el mateix president. Tots dos, però, han estat identificats per la policia en arribar a l’Alguer aquest cap de setmana. En el cas de Ponsatí, la policia italiana -els carabinieri- es van presentar de matinada al seu hotel i Comín va ser identificat pel carrer. Dos moviments per advertir-los que els tenien controlats.

Comentaris

    Doctor Strangelove 04/10/2021 1:00 pm
    Ho tinc claríssim, en aquest circ Llarena és Pat Garrett, el batxiller Puigdemont és Billy the Kid, i aquest parell són els seus sequaços de la banda! Tots sabem com va acabar la història i si no que li preguntin al Dylan! Doc.
      Evarist 04/10/2021 1:49 pm
      apuntat a la llista
      Ricard 04/10/2021 2:06 pm
      Si té claríssim el que passarà ja no li cal llegir aquest diari, oi? A reveure.
      ton c. 04/10/2021 3:08 pm
      i vosté qui diu que és en aquesta história?.
        Jo 05/10/2021 8:33 am
        deu ser algún pidolaire que passava per allà..
      A strangelove. De doctor no en té res. 04/10/2021 3:12 pm
      Generalment fas comentaris de pena, però avui sobrepasses el ridícul. Segons tu, tots els països europeus, no precisament els més empobrits meridionals, tos s'equivoquen i Llarena té una "teoria" alternativa que hauria de fer de corregir tota la jurisprudència europea. Molt racional. Aquest home no recorda al fiscal Garret. Recorda a Fofito. I com es pot permetre quedar com a un pallasso? Doncs perquè coneix el seu públic. No són els suecs, danesos o alemanys, són els ignorants com tu.
        Doctor Strangelove 05/10/2021 9:13 am
        No en teniu idea de res! Sé que parlo amb indocumentats, però tant? I com no teniu arguments per rebatre les meves aportacions, heu de recorrer a l'insult. Així és impossible tenir una conversa mínimament educada, ja no dic intel•lectual car això amb éssers com vosaltres és impossible🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️ Doc.
          al Strangelove 06/10/2021 8:12 am
          es pot ser educat amb una persona educada, però tu no ho ets, ademès de xulo, prepotent i fatxa ets un maleducat i un egocèntric que fa fàstic, i els comentaris despectius cap a la teva persona te'ls has guanyat a pols!
      Lionel Mandrake 04/10/2021 4:27 pm
      Tu si que estàs fet un grandíssim babau. Apa a obeir als teus superiors xovinistes espanyols.doc
      Et repeteixes strange! 04/10/2021 7:09 pm
      Et molt pesat i sense arguments. Doc.
      Pepet 04/10/2021 8:07 pm
      Tu toques o vas amb piles nanu?.
      al Strangelove 05/10/2021 8:31 am
      no ets més que un pallasso amb ganes de protagonisme, vaja un egocèntric, que es creu més intel·ligent que ningú i no ets més que un sabatot! au! ves a fer punyetes amb els teus col·legues, el Gonzalo i el nomeacuerdo, que sou la mateixa xusma...
    Ricard 04/10/2021 1:08 pm
    Mai saps si Llarena està activant o desactivant euroordres. Com a bon castellanista és molt poc professional perquè segueix criteris ben allunyats dels legals o judicials. Ell cerca revenja i no justícia, i això té conseqüències en la seva conducta. I és que acostumat a la xenofòbia anticatalana del seu entorn econòmico-político-jurídico-mediàtico-funcionarial creu que fora de Castella també li posaran l'estora vermella per als seus abusos. Doncs no.
      Ferran 04/10/2021 1:41 pm
      Clavat tío. Es aixi
    L'OBSERVADOR ASTORAT 04/10/2021 1:14 pm
    https://www.youtube.com/watch?v=eaMhn4f0Sh0 " QUE VOLEN AQUESTA GENT QUE TRUQUEN DE MATINADA....."
    Luisnomeacuerdo 04/10/2021 1:38 pm
    Gracias señoria magistrada por su ahínco e incansable labor para eter en el trullo a estos traidores fascistas espaÑoles independentistas naZilaZis, agradecemos de antemano al importante gobierno italiano que nos los entreguen el 12 de octubre o a lo más tardar el 6 de diciembre fecha indiscutible de proclamación de la constitución. Si ahora nos los entregan, me la corto, lo escrito. Comentarios a todos los efectos dirigirse sin compromisos a clínicumrepblafratassada@pasteloco.es
      Pepet 04/10/2021 8:05 pm
      Calla analfabeto.
      Arxi 05/10/2021 8:39 am
      estàs sonat, i el pitjor és que et deus creure graciós... tú podries acompanyar al Llarena al psiquiatra, a veure si tenim sort i us tanquen de per vida, tros de carn, amb cames.. els teus comentaris només serveixen per reforçar els nostres ideals, perquè ningú amb dos dits de front, voldria ser com tú!
    Llarena el solitario 04/10/2021 1:38 pm
    Pobre Llarena, un dia d'aquest es tallara les venes, o es tirarà a la via del tren
    Carles 04/10/2021 1:44 pm
    La xulerria dels tres els pot costar.car, millor.no se la juguin
    Evarist 04/10/2021 1:49 pm
    sense rterrorisme els españols estan perduts, necessiten canya. CANYA CONTRA ESPANIA.
    Están " acojonadillos"; si salen de Italia,sólo se moverán en su WC en Bélgica. 04/10/2021 1:49 pm
    Y cómo haya que manifestarse, ya se vio en los tres días los pocos corrupgentes que quedan vivos.
      Duna 05/10/2021 8:45 am
      no sé de què parles... I crec que tú tampoc...no sé qui està "acojonadillo", en tot cas els que hi haurien d'estar són els talibans espanyols, que són iguals de analfabets irabiosos, perquè no els hi surt res com voldrien, es pensen que Europa es un circ com Escanya.. a veure si encara els faran fora... només fan que embrutar el nom de la justícia i omplir de merda tot el que toquen...
    Tano 04/10/2021 4:40 pm
    Llarena das pena. Jodete.
    valeri 04/10/2021 4:48 pm
    Llarena: Jutge incompetent i fracassat. Independencia ja.
    Berta 04/10/2021 6:01 pm
    Más bien es el lobo tonto del !,correcaminos mec mec el lobo te va a comer mec mec y ya sabes quien es correcaminos en esta historia verdad mec mec