Casado: “Hi ha professors que no deixen anar al lavabo si parles castellà”

El president del Partit Popular, Pablo Casado, ha assegurat aquest divendres que a Catalunya “hi ha professors amb instruccions de no deixar anar al lavabo a nens perquè parlen castellà“. El líder dels populars ha dit que això és “intolerable” i ha assegurat que “als fills de policies nacionals i guàrdies civils se’ls assenyala a classe i es diu que no poden estar integrats”. També ha arribat a dir, segons informa l’Agència Catalana de Notícies, que alguns nens han estat castigats amb “pedres a la motxilla” si al pati de l’escola han parlat en castellà.

Casado ha aprofitat el discurs que ha fet en un acte a Galícia per referir-se a “l’escandalós cas d’assenyalament” que segons ell pateix el nen de P5 de Canet de Mar amb uns pares que han imposat el castellà en aquesta escola a través de la justícia. El president del PP ha assegurat que el PSOE permet aquest suposat assetjament que patiria l’infant i la seva família. “Això és el que estan fent no només ERC, JxCat i la CUP” sinó també “el partit que els fa imprescindibles en l’àmbit nacional, que és el PSOE”, ha dit.

No és el primer cop que el líder popular es refereix d’una manera tan greu a la situació de la immersió lingüística a Catalunya. El cap de setmana passat, Casado va introduir una nova paraula al diccionari espanyolista, que també va ser aprofitada per la líder de Ciutadans, Inés Arrimadas. Es tracta “d’apartheid”, i el president del PP va assegurar que aquest terme servia per explicar quin és l’escenari que hi ha ara mateix a Canet de Mar, després que una escola hagi estat obligada a fer el 25% de les classes d’un grup de P5 en castellà. “Espanya pateix un cas terrible de segregació lingüística a un nen de cinc anys, i no puc entendre com el Govern de Catalunya assenyala i persegueix un nen perquè la seva família vol que se li ensenyin en espanyol“, va afirmar Casado.

Comentaris

    Gonzalo Desembre 17, 2021 | 14:40
    Y eso es verdad. Y lo sabéis. Pero como sois unos NAZIS de manual, os reís. Tranquilos...ya llorareis...de nuevo.
      ton c. Desembre 17, 2021 | 15:06
      i després els fan anar a misa parlada en català, i a més els donen bolis que només escriuen en català, i quan van a cal barber ha de ser català i del barça. hi ha dues posibilitats, o que siguis així de mena o que siguis d´un partit espanyol.
      Josep M Desembre 17, 2021 | 15:40
      Em pots dir el cas concret?
      Josep M Desembre 17, 2021 | 15:41
      Em pots dir un cas concret i documentat?
      JordiP Desembre 17, 2021 | 16:21
      Excel·len comentari, senyor colega del Gran Mentider Anticatalà. Seguiu per aquest camí, tu i ell. Ara ja no sou més que quatre al Parlament de Catalunya, i dos són trànsfugues de C's que no són militants del PP. Seguiu així, que aviat sereu ... ZERO! He, he, riu millor qui riu el darrer, he, he.
      guillem Desembre 17, 2021 | 17:25
      No sé a on ficar-me de la vergonya que en dones...
      hiperventilat Desembre 17, 2021 | 17:37
      ves a la merda "Hijo del cuerpo"
      Anònim Desembre 17, 2021 | 20:06
      UI mira, un altre que fa pudor de pixats com diu el fracasado
      Eloi Desembre 17, 2021 | 21:16
      Aquests "casa2" catalanofòbics, estan malalts i malauradament no de covid
      a Gonzalo Desembre 18, 2021 | 10:36
      Si... també els fem anar amb l'enciclopèdia catalana dins de la motxilla, i a l'hora del pati els tanquem en una gàbia, ah! I els hi posem grava dins les sabates...si Gonzalo, ja veig que tots els fatxes nyordos sou iguals de gilipolles...
      JACKS Desembre 18, 2021 | 16:05
      Todo ladron se cree de la misma condicion. Que pandilla de subnormales ( con perdon de los que lo son). Mucho retrasado es lo que hay en estas Españas Fascistas i Nazis, y se creen democratas. Mas leer y menos criticar ( ofender). Despues no podeis entender que el 90% de los Catalanes ( los que venis de vuestras Españas a parte) quieren marchar de este pais tercermundista. A freir esparragos, estamos hartos de vividores, hipocritas, militares, funcionarios i vuestra corora corrupta.
    Hiperventilat Desembre 17, 2021 | 14:42
    I es cagan a la teva bruta boca, mentider de merda.
    X2 Desembre 17, 2021 | 14:45
    Aquest mentider , trampós i imbècil fexista cal fer-lo fora
      Gonzalo Desembre 17, 2021 | 15:18
      Échalo, "rambito". Que sois unos bocazas. Mucha andapandanchia, pero res de res....ridículo total. No sabéis ni independizaros de España. Todos los países sudamericanos lo lograron, pero vosotros no tenéis los cojones de hacerlo. COBARDES!
        Anònim Desembre 17, 2021 | 18:31
        Calla xarnego tros de quòniam
        Fart de pallassos Desembre 17, 2021 | 18:32
        Fas pudor de pixats.
        fat boy Desembre 17, 2021 | 19:43
        No ens oblidem de les Filipines, Guinea Equatorial, Ifni, Rif, Gibraltar, Sahara Occidental, Illes Marianes, Guam, Illes Carolines, Portugal, Paisos Baixos, part d'Italia and so forth and so on. Ostres, es veritat, si que es facilissim, si. La de llocs que us han fotut fora a patades es incomptable.
        Perejil Desembre 17, 2021 | 21:05
        Ya has recuperado Gibraltar, valiente? Hablas de valentía? Pues reta a los ingleses!
        Lisa Desembre 18, 2021 | 10:39
        És que en el fons ens sap greu perdre de vista als pallassos com tu, que cada matí ens fan riure un ratet amb els seus acudits...tros d'ase!
    nita Desembre 17, 2021 | 15:16
    Perquè el gobern no el denuncia? Que ho demostri. Mai es contesta i aixì ens va.Els espanyols s ´ho creuen tot.Jo també ho faría.
    Ferran Desembre 17, 2021 | 15:19
    Lo hacen para que se caguen en la clase, y los compañeros entiendan lo que es la mierda de este mundo,la recojan y la tiren al cubo de basura que marca Casado. Hay que ser cretino para decir algo así .... Por cierto es una mierda diferente que donde regalan los masters,que es más compacta.
    Ocell Negre Desembre 17, 2021 | 15:39
    Quin nivell d'educacio te aquest personatje, no es d'extrenyar , Masters de Harwanjuez regal, aprovar amb 4 treballs escrits de 18 credits dels 22 necesaris cursos per fer d'avocat presentat al senyor Enrique Alvarez Conde i es Llicenciat per direccio d'empreses que podra fer servir quan el fagin fora del PP a l'empresa que habia sigut de la seva familia DAMEL
    Pep Desembre 17, 2021 | 15:40
    Mare meva, el Master del Universo...
    Josep M Desembre 17, 2021 | 15:42
    Hi ah un tal Gonzalo que ha opinat i m'agradaria que ens donés un cas real i documentat del que diu el tarat de Palència
      Jo Desembre 18, 2021 | 10:43
      Aquest Gonzalo, és tan burro com el seu col.lega, el Casado, no et donarà cap exemple, perquè aquest deu ser un tipus Tácito, dels que escriuen ciència ficció per la benemèrita...no saben res, però miren d'escampar tota la merda que porten dins seu..
    Ramon Desembre 17, 2021 | 15:47
    Aquest Casado esta com una puta cabra (i demano perdo a les cabres). No es pot anar predicant aquestes animalades. Alguna entitat el pot denunciar per falses calumnies ?
      fat boy Desembre 17, 2021 | 19:36
      Si, una puta cabra com el Hitler.
    Anònim Desembre 17, 2021 | 15:48
    Este pobre desgraciao del PP se está oliendo el mismo a cadáver y la unica opción que ve es la huida desesperada hacia adelante.
    Ricard Desembre 17, 2021 | 16:09
    El que sí que sé és que hi ha gent a qui se le multa, molesta, ridiculitza, agredeix i/o deté per parlar català. I sí puc donar casos concrets: a mi.
    JordiP Desembre 17, 2021 | 16:24
    S'ha de ser molt animal per diu aquestes animalades. Però és la naturalesa dels nazis de veritat: mireu com va començar Hitler la WWII, con aquell teatre de Gliwice.
    Mal nascuts Desembre 17, 2021 | 16:26
    Per això tu pablo tarado el fraCasado, hereu del franquisme, o el alejandro ferñandez, sou uns merdosos. Per cert, tot això que, t'ho van recordar, a la missa del dictador, per la pudor que fas T'ha mare deu ser una santa, però tu ets un gran fill de p...
    Pepista Desembre 17, 2021 | 16:28
    Gonzalo, el palanganero, está hoy "sembrao"
    Claravalls Desembre 17, 2021 | 16:33
    Doncs que es pixin i es cagin i a l'hora, la recullin i que té la fotin a la teva porcs boca de merda miserable rata franquista. Inbecil tens merda en comptes de cervell. Fora de Catalunya tots els immigrants i fills d'immigrants espanyols inadaptats. Catalunya no és ni serà mai España.//*// Som República.//*//
    CASADO CON SU ANALFABETISMO FUNCIONAL Y SU IGNORANCIA. Desembre 17, 2021 | 16:35
    TIPICALESPAÑOL, més ruc que una sabata. Ideal per a dirigir España!. HAHAHA, jajaja.
    PALURDO DE MENA. Desembre 17, 2021 | 16:45
    ÉS clar, és que a la Xina, es parla xinés, no entenen el castellà dels nens españols i pobrets s'ho fan a sobre...BURRO, que faràs carrera sideral, Space Odyssey. Van anar massa ràpids a aprovar-te 24 assignatures en 3 mesos. Ara t'has quedat així i ets un orgull per als PP, una vergonya per a la teva família i LA RIOTA DE TOT EL PLANETA.
    Intellectum apretatum, RUC. Desembre 17, 2021 | 16:48
    M'encantaria que fossis presidente de España, Casado. La dinamitaries sense obrir la boca, solament amb la teva presència, a l'activar l'única neurona que viu al teu cervell.
    Català Desembre 17, 2021 | 16:51
    Mentida podrida. I aquest personatge ho sap perfectament.
    L'OBSERVADOR ASTORAT Desembre 17, 2021 | 17:00
    Està clar, han de traduir "pipí" i "caca" al català
    In inda indapendensiaa ! Desembre 17, 2021 | 17:05
    Lo bueno es que hay tontos aborregaos que se lo creen verdad Gonzalito
    CAPICCI, Casado BRUTUS RUCADA? Desembre 17, 2021 | 17:05
    Aquest garrulo, com que ve Palencia, no s'ha enterat QUE CATALUNYA ÉS UNA NACIÓ CIVILITZADÍSSIMA. A molts dels nostres Instituts cada 2 hores descansen, van al pati (a on, oh, meravella, HI HA WC gratuits i de lliure accès) o acabada la jornada, van a casa seva. ENTRE HORES, siguis del lloc del planeta d'on hagis vingut, han d'aprendre a esperar i no se'ls deixa sortir. Si tenen una necessitat incontrolable, no els cal ni demanar permís, surten, la resolen i fora.
    RAMON A Desembre 17, 2021 | 17:11
    Material de manicomi
    Tano Desembre 17, 2021 | 18:22
    Fra-Casado eres un puto embustero. Tu puto odio te va ha llevar a la tumba.
    Tano Desembre 17, 2021 | 18:22
    Fra-Casado eres un puto embustero. Tu puto odio te va ha llevar a la tumba.
    Anònim Desembre 17, 2021 | 18:34
    Ara ja sabem perquè aquest tros d'ase fa pudor de pixats
    Tal com raja Desembre 17, 2021 | 18:49
    Aquest home ha equivocat la carrera. Hauria d'haver-se dedicat a la novel·la de ciència ficció secció melodrama.
    Sup Marcos Desembre 17, 2021 | 19:01
    Y los dos miserables que lleva al lado no lo desmienten, están ganando mucha credibilidad, todos ellos. Pero casi es mejor que cada día la digan mas gorda, porque la mecánica de este jueguecito es que se vuelve contra ellos. en españa les puede funcionar porque es un país sumiso, aplatanado, e ignorante y paleto, pero aquí hay testigos de todo lo que escupen por esas bocas podridas, incluida la boca repugnante de la choni.
    TER005 Desembre 17, 2021 | 19:01
    Ens hem de preguntar, d'on surten els diners per pagar aquests discursos Hitlerians ?
    Males persones, burros I odiosos Desembre 17, 2021 | 19:20
    Casado I elsseus comsellers són males persones, burros, mentiders, carregats d'odi, creient que això els dóna vots, saben que els espanyols sôn tant burros I odiosos com ells.
    Gaf Desembre 17, 2021 | 19:23
    Com es pot se tan ruc
    Tony Desembre 17, 2021 | 19:26
    Gonzalo .....¿por que no te callas ? Ja ja
    Vosaltres ho fèie Desembre 17, 2021 | 19:28
    Casado. Aixó és el que feien elsestres castellans durant els 40 anys del franquisme. Mira dues experièncieseves; 1- si se m'escapava una paraula en català havia d'escriure mil vegades "no hablaré catalán en clase" i 2- in altre càstig era posar-te de genolls a terra amb braços en creu amb llibres a cada mà, ina estona llarguíssima... I jo era una molt bona nena
    Massaia Desembre 17, 2021 | 19:33
    Jo el que no arribo a entendre és per què no es denuncia als tribunals animalades com aquesta, això si que és una autèntica incitació a l'odi, jugar amb foc pot provocar un gran incendi.
    Perot lo Gran Desembre 17, 2021 | 20:33
    S'ha de ser FDP (Fill De Paulina), per dir uns disbarats que no se'ls creue ningú que tingui dos dits de front. Casado és un neofranquista d'arrels nazis i un suprematista que del seu ridícul fa política. Polítiques pròpies dels que no saben les quatre regles, educació, intel·ligència, assenyat i sobretot creïble.
    Arxi Desembre 18, 2021 | 10:46