• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

“El dimecres passat em van comunicar per sorpresa la meva destitució i avui ja s’ha fet pública”. Amb aquestes paraules comença la carta que l’ex comissari en cap dels Mossos d’Esquadra, Miquel Esquius, ha adreçat a tot el col·lectiu. Esquius exposa que va assumir el càrrec “per responsabilitat i per sentit del deure” i ara assumeix amb “el mateix sentit del deure” la destitució que s’ha fet pública aquest dilluns a través d’una roda de premsa del conseller Miquel Buch i el nou comissari en cap, Eduard Sallent. Esquius indica que ha procurat prendre les “millors” decisions “pensant en recuperar la normalitat institucional, amb tots els estaments, cossos i actors socials, des de la neutralitat política i amb la voluntat final de servei a tota la ciutadania”. Acaba la carta posant-se a disposició del nou comissari en cap.

Esquius explica que ha estat “un honor” representar el cos durant els onze mesos i agraeix l’encàrrec. També agraeix als agents del cos el “compromís” i “lleialtat”. “I si ara els màxims responsables del Departament han cregut que el millor era el meu relleu, cal acceptar-lo”, afegeix.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa