L’Estaca.cat reclama fer efectiu el mandat de l’1-O amb una acció contra els radars

El col·lectiu Estaca.cat ha reivindicat aquest dilluns les accions que s’han efectuat sobre els radar a tot el territori aquesta passada nit. Amb les accions el col·lectiu denuncia la manca de voluntat dels tres partits independentistes per fer efectiu el mandat de l’1 d’Octubre. A banda el col·lectiu vol mostrar el seu desacord amb l’impost del CO2 que la Generalitat vol imposar pròximament. “La mobilitat és un dret, no un luxe. Les carreteres són del poble”, conclou el comunicat.

Comentaris

    RAMON A Maig 24, 2021 | 16:57
    Un grapat de sonats que han fugit del manicomi.
    26
    57
    Respon
    Manel Maig 24, 2021 | 20:25
    Hi ha més probabilitats de que l´estat espanyol negociï amb ells que no pas amb ERC.
    NO RADARS Maig 24, 2021 | 21:35
    No soy inde pendetista, pero apoyo que quemen los radares, para quw haya mas muerte por accidente quw por covid
    Luisnomeacuerdo Maig 24, 2021 | 22:09
    Todos los españolistas unionistas somos radares, mo podemos consentir que una panda de fascistas independentistas descerebrados nos maltraten. Señales de tráfico del reino de España, unios y a por ellos oeeeeeee.
      Ja pots anar venint, valent. Maig 25, 2021 | 09:41
      Bocamoll! Desde el sofà de casa poca cosa faràs, inútil!
    Aquesta és la realitat Maig 24, 2021 | 23:51
    Considero que aquestes persones són delinqüents comuns i han de ser posades a disposició judicial. El fet que puguin ser independentistes o de la ideologia que sigui no hi té res a veure. Amb la seguretat a les carreteres no s'hi juga.
    Gonzalo Maig 25, 2021 | 08:36
    Si con esta acción no conseguís la andapandanchia.........
      Callate Gonzalo! Maig 25, 2021 | 09:40
      Mierda seca! No sirves ni para estar escondido!
        Gonzalo Maig 25, 2021 | 12:02
        Anda.....vuelve a ponerte un huevo frito de papel encima de la cabeza mientras berreais andapandanchia.... jajajajajajajaja!!!!!!